• 1
  • 2
2007-07-24, 23:39
Medlem
dekiss avatar
hur gör man det? hur fan maskerar man det? går det?

själv valde jag att stanna hemma, trodde avtändningen skulle komma tidigare men gick bet. kan tillägga att jag har ett kontorsjobb och tände av efter två dagar med stilnoct, dexofen och tramadol, i vilka mängder minns jag inte men långt tillräckligt för att må riktigt kass.
Citera
2007-07-24, 23:47
Medlem
Kowalskis avatar
Jag gör det varje gång, hate it. Men min lutherska arbets-moral skulle nog få mig att må sämre om jag 'falsk' sjukskrev mig...
Även fast jag jobbar skitkasst under AT.
Förra sommaren tog jag en AT under semestern, trist, o inte vart man bättre av att ligga apatisk hemma i fem dagar. Nä, nu kör jag AT as we speak, jobbandes, så jobbigt, men tre dagar har nu gått så jag hoppas jag ser ljuset på tunneln snart

Vid ett tillfälle så sjukskrev mina kollegor mig , såg för jävla risig ut, haha. Antar att det inte är bättre nu, men jag maskar det med post-semestertrötthet o ryggont.
Citera
2007-07-24, 23:47
Medlem
Har också "kontorsjobb" skulle inte klara av en kraftigare AT på jobbet...mest för att man just sitter still där vid sin jäkla dator.(förstås gör ju inte så mycket vettigt hemma heller )
Hade nog varit lättare om man hade ett jobb som är mer fysiskt krävande.
Citera
2007-07-24, 23:52
Medlem
chaoswithins avatar
Skulle jag ha At den dagen jag ska till jobbet, så går jag helt enkelt inte till jobbet.
Citera
2007-07-25, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekis

själv valde jag att stanna hemma, trodde avtändningen skulle komma tidigare men gick bet. kan tillägga att jag har ett kontorsjobb och tände av efter två dagar med stilnoct, dexofen och tramadol, i vilka mängder minns jag inte men långt tillräckligt för att må riktigt kass.

fick du avis av de på bara 2 dar?? aldrig att du hinner bli beroende av dex eller tramadol på 2 dar.
Citera
2007-07-25, 00:39
Medlem
dekiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stearling_morrison
fick du avis av de på bara 2 dar?? aldrig att du hinner bli beroende av dex eller tramadol på 2 dar.

det skrev jag inte heller, bara att sista omgången var en intensiv tvådagarskur om man kan uttrycka det så.
Citera
2007-07-25, 00:40
Medlem
dekiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puttezippo
Har också "kontorsjobb" skulle inte klara av en kraftigare AT på jobbet...mest för att man just sitter still där vid sin jäkla dator.(förstås gör ju inte så mycket vettigt hemma heller )
Hade nog varit lättare om man hade ett jobb som är mer fysiskt krävande.

mja vete fan, jobbade inom vården innan och jag vet hur pissigt det var att gå till jobbet bara man var bakfull.
Citera
2007-07-25, 02:02
Medlem
JohnMiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stearling_morrison

Inte fan behöver man väl hunnit bli beroende för att få en obehaglig avtändning? Räcker väl med att man kört slut på sig rätt ordentligt..
Citera
2007-07-25, 02:19
Medlem
Deleriums avatar
Efter två dagar, skärp dig och gå till jobbet! Har tänt av mängder med gånger på jobbet, och det är verkligen hemskt! Men hellre det än att sitta ensam hemma och stirra på väggarna
Citera
2007-07-25, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekis

Tror du inbillar dig gå till jobbet nu för fan, det där är inte värre än en blöt helg på krogen.
Citera
2007-07-25, 10:52
Medlem
Avgrunds avatar
fyfan att tända av från varor på ett jobb! vilken katastrof det skulle bli.
Citera
2007-07-25, 11:38
Medlem
Peta_Es avatar
Jo inte fan är det en höjdare med at på jobbet. Löste det personligen genom att ta dos även på måndagen & sedan gått till jobbet
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in