2010-03-30, 00:29
Bannlyst
Mest underskattad : Agbonlahor , Världens snabbaste spelare enligt mig. Han är fan en raket den där mammaknullaren.

Mest överskattad : Zlatan Ibrahimovic , går inte att beskriva hyckleriet. Vem fan e han egentligen , en liten kuksugare.
Citera
2010-03-30, 01:42
Medlem
Aritzos avatar
Har många namn som jag vill skriva om men tar lite i taget.
Överskattad: Dani Alves och Pique.
Dani alves: Killen vet inte hur man kör in inlägg som ytterback. 3 av 11 som går rätt.
Minns när jag titta 2-3 barca matcher i rad. Det var max 2 av ca 14 st som gick rätt, 2 är t.om för stor siffra. Tror att han kan dribbla och tappar för mycket boll som ytterback.

Pique: Har ni någon sett honom kunna följa en snabb anfallare? Han drar, fäller och annat för att inte anfallaren ska springa förbi honom. Bra exempel är Stuttguart.

Underskattad: Dimitar Berbatov
Varför? Jo för att många tänker på summan United köpte honom för. Men om man inte tänker på summan och hans styrkor så ser man egentligen vilken bra fotbollspelare han är.
Denna man vet hur man håller i boll, varje gång han har bollen som vet man att han inte tappar. Motståndarna försöker ge sig på han men han täcker och springer med bollen som en kung.
Riktigt bra öga och skön bollkänsla. Ruskigt bra mottagningar.
Citat:
Ursprungligen postat av Ganja777
Mest underskattad : Agbonlahor , Världens snabbaste spelare enligt mig. Han är fan en raket den där mammaknullaren.

Mest överskattad : Zlatan Ibrahimovic , går inte att beskriva hyckleriet. Vem fan e han egentligen , en liten kuksugare.

Är du inte lite för ung för flashback?

Lär dig skriva först sedan köp lite lektioner på hur man uttrycker sig då är du välkommen hit till FB.
Senast redigerad av Aritzo 2010-03-30 kl. 01:53.
Citera
2010-03-30, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cifaretto
Mest överskattad: Carles Puyol, FC Barcelona

Träben, långsam i vändningarna och känns många gånger allmänt förvirrad i sina försvarsageranden. Lägger dessutom alltför mycket energi på att gnälla på domaren vid varje domslut Barca får emot sig. Ostabil och alltför opålitlig för att vara den trygghet och moraliska pådrivare han förväntas vara i Barcelona.

Överskattade inom svensk media: Henrik Larsson och Zlatan Ibrahimovic

Henke ska framställas som en enormt respekterad spelare som gjort jätteintryck på alla de största fast han i själva fallet briljerat i en dussinliga hela sin karriär utöver en kort visit i La Liga och väldigt kort gästspel i Manchester.

När det gäller Zlatan så är det ju bara skrattretande att media vill få det till att hans storhet skulle vara jämförbar med guldbollenvinnare som Messi, Ronaldo och Kaka.
Henke har gjort det bra överallt där han har varit. Ett jätteintryck är väl möjligen att överdriva, men han har verkligen inte gjort bort sig på något sett. Har knappt sett karln göra ett felpass.
Citera
2010-03-30, 02:00
Medlem
Manomarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martinao
Har knappt sett karln göra ett felpass.

Jo det har nog hänt faktiskt ett antal gånger i hans karriär... Men bra striker...
Citera
2010-03-30, 04:02
Bannlyst
Citat:

Yah man! Häftit språk bro!

P12....

OnT:
Defensiva mittfältare brukar ofta vara ganska underskattade enligt mig. Mycket hårt jobb, men sällan nån får lite cred.
Citera
2010-03-30, 16:00
Bannlyst
Citat:

Är du inte lite för ung för flashback?

Lär dig skriva först sedan köp lite lektioner på hur man uttrycker sig då är du välkommen hit till FB.

Vadå är det bara snorungar som utrycker sig på det sättet. Jag hade iallafall en flickvän innan du ens var född och det var din mamma. Förlåt för att jag berättar det här. En stor dag för dig !
Citera
2010-03-30, 16:11
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Vadå är det bara snorungar som utrycker sig på det sättet. Jag hade iallafall en flickvän innan du ens var född och det var din mamma. Förlåt för att jag berättar det här. En stor dag för dig !

Haha! Du kan väl ta detta lite seriöst. Ska du trolla så hänvisar jag dig till något annat ställe.
Citera
2010-03-30, 16:20
Medlem
wrathexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Har många namn som jag vill skriva om men tar lite i taget.
Överskattad: Dani Alves och Pique.
Dani alves: Killen vet inte hur man kör in inlägg som ytterback. 3 av 11 som går rätt.
Minns när jag titta 2-3 barca matcher i rad. Det var max 2 av ca 14 st som gick rätt, 2 är t.om för stor siffra. Tror att han kan dribbla och tappar för mycket boll som ytterback.

Pique: Har ni någon sett honom kunna följa en snabb anfallare? Han drar, fäller och annat för att inte anfallaren ska springa förbi honom. Bra exempel är Stuttguart.

Han kan fotboll !
Citera
2010-03-30, 16:21
Medlem
Ferry31s avatar
Underskattad var Kuyt för ett par år sen när han var i finfin form. Han är allsidig, bra defensivt, samt en bra anfallare. Bra speluppfattning och en väldigt smart spelare, dock hade han ju aldrig potentialen att bli en toppklasspelare.
Just nu får jag säga att Sneijder är. Kom aldrig rätt i Real Madrid och folk såg aldrig hans potential. Han platsar lätt i min optimala startelva. En annan är Darren Fletcher som är en oerhört stabil balansspelare.

Överskattade finns det många, orkar inte slänga in några motiveringar, för det säger sig självt. Adebayor, Ballack och Puyol är ju några.
Citera
2010-03-30, 16:23
Medlem
Ferry31s avatar
Dani Alves är oerhört överksattad han också. Missar mycket inlägg när han kommer offenstivt och liknande, sen är han inte den mest stabila defensivt heller. Påminner lite om Bosingwa, han var också förbannat överskattad för något/några år sedan.
Citera
2010-03-30, 16:23
Medlem
Fotzens avatar
Citat:

Haha, HAFFLA
Citera
2010-03-30, 19:31
Medlem
Rommelsteins avatar
Alonso är jävligt udnerskattad, han jobbar i det tysta och är jävligt vktig för real och var för liverpoool

Pique är överskattad enligt mig han är en stor, seg back som ofta inte hinner med de snabba spelarna(tänk higuain, messi osv)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in