Har många namn som jag vill skriva om men tar lite i taget.
Överskattad: Dani Alves och Pique.
Dani alves: Killen vet inte hur man kör in inlägg som ytterback. 3 av 11 som går rätt.
Minns när jag titta 2-3 barca matcher i rad. Det var max 2 av ca 14 st som gick rätt, 2 är t.om för stor siffra. Tror att han kan dribbla och tappar för mycket boll som ytterback.
Pique: Har ni någon sett honom kunna följa en snabb anfallare? Han drar, fäller och annat för att inte anfallaren ska springa förbi honom. Bra exempel är Stuttguart.
Underskattad: Dimitar Berbatov
Varför? Jo för att många tänker på summan United köpte honom för. Men om man inte tänker på summan och hans styrkor så ser man egentligen vilken bra fotbollspelare han är.
Denna man vet hur man håller i boll, varje gång han har bollen som vet man att han inte tappar. Motståndarna försöker ge sig på han men han täcker och springer med bollen som en kung.
Riktigt bra öga och skön bollkänsla. Ruskigt bra mottagningar.
Citat:
Ursprungligen postat av Ganja777
Mest underskattad : Agbonlahor , Världens snabbaste spelare enligt mig. Han är fan en raket den där mammaknullaren.
Mest överskattad : Zlatan Ibrahimovic , går inte att beskriva hyckleriet. Vem fan e han egentligen , en liten kuksugare.
Är du inte lite för ung för flashback?
Lär dig skriva först sedan köp lite lektioner på hur man uttrycker sig då är du välkommen hit till FB.