2007-09-30, 22:36
Medlem
Aardwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EkorrOrnitolog
Frgan r om BMC har bjudit vargen till bordet..

Snarare s r det julbord fr BMC och HA just nu
Citera
2007-09-30, 22:37
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aardwolf
Snarare s r det julbord fr BMC och HA just nu
Undra vilka som fr ta hand om serveringen och disken..
Citera
2007-09-30, 22:44
Medlem
Hmnds avatar
Jag skulle faktiskt respektera grabbarna om de skulle st fr att de r "back stabbers" och om de bytte namn till Disloyalty BFtM (Brothers for the Moment).

Str man fr att man r en lmsk och svekfull mnniska tycker jag att det r ok.

rlighet varar lngst
Citera
2007-09-30, 22:56
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hämnd
Jag skulle faktiskt respektera grabbarna om de skulle st fr att de r "back stabbers" och om de bytte namn till Disloyalty BFtM (Brothers for the Moment).

Str man fr att man r en lmsk och svekfull mnniska tycker jag att det r ok.

rlighet varar lngst

Et rligt svin r ett respektabelt svin, s sant, s sant:-)

HA mste sitta och asgarva nu. ven BMC mste ju fatta att ingen har respekt fr Loyal nu, men som sagt, de behvde fylla p kassakistan lite misstnker jag. Mycke utgifter, hehe.

Undrar hur det knns att vara fd Outlaws idag. Ligga lgt r vl ett understatement.
Citera
2007-09-30, 23:05
Bannlyst
Jag har personligen alltid sett Outlaws som frlorare s det som har hnt kom knappast som en chock. Det hr var ganska vntat men ingen skulle tro mig fr tex ett r sedan mer n dom som verkligen ser upp till mig. Survival of the fittest i all ra..
Citera
2007-09-30, 23:17
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
HA mste sitta och asgarva nu.
Knappast
Citera
2007-09-30, 23:22
Medlem
Aardwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Knappast

Gr dom inte. Ok allvarligt. Vad skullle gra att maktbalansen skulle tippa ver tills BMC:s frdel nu?
Citera
2007-09-30, 23:29
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aardwolf
Gr dom inte. Ok allvarligt. Vad skullle gra att maktbalansen skulle tippa ver tills BMC:s frdel nu?
Drfr att gamla BFL delvis fanns p klart rdvita territorier. Om hela BFL nu r rdguld s rubbas balansen dr. Mer n det gjorde nr de tillhrde ett svagt AOA.
Citera
2007-09-30, 23:37
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Drfr att gamla BFL delvis fanns p klart rdvita territorier. Om hela BFL nu r rdguld s rubbas balansen dr. Mer n det gjorde nr de tillhrde ett svagt AOA.

S du menar att det kommer brumma igen?
Citera
2007-09-30, 23:41
Medlem
Citat:

Ja det dr tnkte jag p frut.

Rimligtvis s har vl inte det som hnt nu egentligen frhindrat ett "krig" utan snarare s kommer ju det hr att kanske starta ett?

Dom nya i BMC kommer vl skerligen att sttas p lite prov dr dom skall bevisa att dom har vad som krvs, och HA br vl brja se om sina omrden lite hrdare nu nr det blir BMC som kommer s nra istllet?
Citera
2007-09-30, 23:44
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Nej det r inte tvunget. BMC r skert smarta nog att se till att nya BFL inte lgger ut rena krigsfrklaringar p ntet. Men det kan ju bli lite jobbigt att ha MC-klubb runt de orter dr BFL finns.
Citera
2007-09-30, 23:51
Medlem
Citat:

Som tur r, har vi ju den hrdaste bland hrda hr ibland oss...
Pitbull Power/Swedish Pitbull.

Den mannen kommer att stlla allt till rtta och frklara fr oss mindre vetande hur lget ser ut i procentarsvngen.
Vissa saker har vi inte med att gra, men det kommer han att upplysa oss om.

Det enda jag kan stlla mig frgande till, r hur denna hardcoregubbe kan finna tid att gaffla med oss fyllskallar p ett ntforum...

Fan, Pitbull...har du inte viktigare saker att bry din jordntshjrna med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in