2007-09-30, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pr0_
Gick ni upp i BMC, x-team eller har ni fortfarande kvar erat namn och frger?
Loyalty har kvar deras namn. och dom ndrar frgerna bara.
Citera
2007-09-30, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swe_Bike
Loyalty har kvar deras namn. och dom ndrar frgerna bara.
Vi har samma namn men nya frger och det r inga sura miner mellan oss och X-team.Det hr var det bsta fr alla parter(utom Outlaws Sverige frsts.)Dom har sig sjlva att skylla fr det som hnt.Det var dom som valde sin president inte vi och nr det inte hnder ngot blir situationen ohllbar mer n s kan jag inte sga.
Citera
2007-09-30, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SWEDISH PITBULL
Vi har samma namn men nya frger och det r inga sura miner mellan oss och X-team.Det hr var det bsta fr alla parter(utom Outlaws Sverige frsts.)Dom har sig sjlva att skylla fr det som hnt.Det var dom som valde sin president inte vi och nr det inte hnder ngot blir situationen ohllbar mer n s kan jag inte sga.
du mste ju inse att ni r gteborgturkarna i x-teams horor nu.
Ni kommer f stda deras toaletter, hmta kemtvtt. listan kan gras lng.

respekt, mannen
Citera
2007-09-30, 22:02
Medlem
Aardwolfs avatar
Och ska detta upprepas igen. BMC fr se upp lite med vad dom rekryterar.
Citera
2007-09-30, 22:05
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aardwolf
Och ska detta upprepas igen. BMC fr se upp lite med vad dom rekryterar.

Och med det menar du? Att loyal kommer att bli fr starka fr BMC eller att de bara e skrp av smnassar eller vad?
Citera
2007-09-30, 22:07
Medlem
Celles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SWEDISH PITBULL
Vi har samma namn men nya frger
Rimmar det inte lite illa nr ni har ett namn som sger att ni r lojala, medans ni likt AFA inte lever upp till namnet?!
Om det nu skulle bli s att Bandidos kommer bli utsatta fr en sjlvmordbombning, kommer ni vnda era vstar nnu en gng?
Som jag skrev frut, det r otur att sprnga sig sjlv men pinsamt att vnda vsten efter vinden. Bara dda fiskar fljer strmmen.
Citera
2007-09-30, 22:15
Medlem
Aardwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Och med det menar du? Att loyal kommer att bli fr starka fr BMC eller att de bara e skrp av smnassar eller vad?

Se p vad som har hnt. Dom hade en hemsida dr det var en bild p en som som poserade med hagelsnurra "tufft vrre" sen nr det hettade till. Opppppssss byta sida fort som fan till BMC. Hade jag varit i BMC s hade jag inte litat p dom fr ett ruttet lingon.
Citera
2007-09-30, 22:20
Medlem
att loyalty "vnt kappan efter vinden" r skitsnack. Alla ni som snackar tyst bara. I det hr fallet s var Outlaws de som fittade sig.
Citera
2007-09-30, 22:26
Medlem
Aardwolfs avatar
Citat:
att loyalty "vnt kappan efter vinden" r skitsnack. Alla ni som snackar tyst bara. I det hr fallet s var Outlaws de som fittade sig.

Yada yada. Om du tittar lngre tillbaka i denna trden s skrev jag att OMC skulle se upp med BFL samma som jag gr nu till BMC. HAr man en gng svikit s sviker man igen. S enkelt r det.
Citera
2007-09-30, 22:28
Medlem
Ptomas avatar
Citat:

Vad alla hr ifrgastter r att Loyal och BMC verkade vara klara innan Outlaws lades ner. Hade loyal gtt ver till BMC efter beslutet om nedlggning hade det ltit annorlunda. Men med lojalitet och brder fr livet s rimmar det illa oavsett om Outlaws fittade sig och var fega. Drav har ni tappat ansikte.

Men om vi har fel i detta s utveckla grna istllet fr att be alla vara tysta. Det funkar inte riktigt hr.
Citera
2007-09-30, 22:28
Medlem
internetntets avatar
Citat:

Nej, det r inte skitsnack. Ni kan inte frneka att ni bara fr ngon vecka sedan snackade skit om bde HA och BMC, inklusive support. "Springpojkar", var det inte s ni kallade X-team? Du mste vl inse sjlv att folk kommer fortstta snacka om detta?
Citera
2007-09-30, 22:30
Medlem
Frgan r om BMC har bjudit vargen till bordet..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in