• 1
  • 2
2007-07-24, 07:57
Medlem
smalls avatar
Är det bara jag som råkar ut för pm från användare med 0 eller 1 inlägg där de frågar var jag köper mina grejer? Känns olustigt på något vis, och det har ökat de sista veckorna (ja, jag hade en annan användare då ). Jag lämnar ivfsh inte ut några adresser.
2007-07-24, 08:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av small
Är det bara jag som råkar ut för pm från användare med 0 eller 1 inlägg där de frågar var jag köper mina grejer? Känns olustigt på något vis, och det har ökat de sista veckorna (ja, jag hade en annan användare då ). Jag lämnar ivfsh inte ut några adresser.
Ökat de sista veckorna? Du har varit medlem sex dagar och har hunnit rapa ur dig 141 inlägg.. dohh.. en variant på kranfiske eller vaddå?? troll eller kfk?
2007-07-24, 08:52
Medlem
smalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam Lowry
Ökat de sista veckorna? Du har varit medlem sex dagar och har hunnit rapa ur dig 141 inlägg.. dohh.. en variant på kranfiske eller vaddå?? troll eller kfk?

Jag har precis bytt användare. Mn gamla blev igenkänd och jag vill vara anonym. JAg är inte ute efter kranfiske, jag har tillräckligt med kranar själv.
2007-07-24, 08:53
Medlem
Han skrev att han hade en annan annvändera innan
2007-07-24, 08:54
Medlem
smalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kokkuli
Han skrev att han hade en annan annvändera innan
Edt: där var jag nära att avslöja mig igen. what is wrong with me?
2007-07-24, 11:23
Medlem
Cocaine Cowboys avatar
Samma för mig också, var en ganska så igenkänd innan, men bytte nick då jag kom på att polare & dyl. kunde läsa saker dom inte borde läsa.
2007-07-24, 12:38
Medlem
Ado0s avatar
För egen del tycker jag att det blivit sämre med förfrågningar..hände nån gång varannan månad eller så, men då brukar jag oftast på sin höjd ge dem rådet att kolla med drugbuyers, om jag nu ger nån länk öht.
2007-07-24, 12:56
Bannlyst
Får man skriva ut namn på blåsare här?
2007-07-24, 13:07
Medlem
Klas__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av small

Om det är utlandsbaserade webshopar de frågar efter ser jag ingen anledning till att inte berätta url.
2007-07-24, 13:10
Bannlyst
Ja, varje dag. börjar tröttna . Ändå är man inte en av de mest välkända här... Kan bara tänka mig hur det är med deras inkorg.
2007-07-24, 13:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Ja, varje dag. börjar tröttna . Ändå är man inte en av de mest välkända här... Kan bara tänka mig hur det är med deras inkorg.
hmm.. men jag är relativt välkänd och får i stort sett aldrig såna pm längre.. personligen tror jag det beror på att det är samma person/personer som sysslar med sånt här men skapar nya konton hela tiden, därför vet de att det är att hugga i sten genom att skicka pm till mig..
2007-07-24, 13:28
Medlem
Juristens avatar
Jag har hört mig för "rent hypotetiskt givetvis" hur man får fatt i efedrin.
So sue me. Vad fan ska man göra om man är "rent hypotetiskt" intresserad och inte har någon kontakt?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in