• 1
  • 2
2007-07-23, 22:14
Medlem
Har plöjt genom tio sidor, så ingen behöver påpeka sökfunktionen... Så någon vänlig själ som kan hjälpa en stackars skogsmulle att hitta erotikaffärer i stockholm? Och helst vilken tunnelbanestation som är närmast, länk också till eventuell internetsida/butik om det inte är för mycket begärt.

Danke.
Citera
2007-07-23, 22:22
Medlem
Rakiis avatar
Blue Star på Norrlandsgatan som korsar Kungsgatan tycker jag är riktigt bra och mysig, trevlig personal och bra atmosfär. Sen är ju U.S Video snäppet större och bättre men känns ändå som något fattas, gillar Blue Stars elegans och finess bättre då dom inte snålar med utbudet även om det till viss del är begränsat och har en egen biograf som kostar 60:-/besök.

EDIT: Finns ju även en, rätt diskret butik i ett hörn av Oxtorgsgränd, bron som korsar Malmskillnadsgatan ligger nära till hands. Rätt stort utbud av alternativa sexmetoder, filmer och böcker/tidningar. Bra och stort utbud men söker man Vividproduktioner finner man det nog inte här.
Citera
2007-07-23, 22:29
Medlem
Funcadelics avatar
Kino på Döbelnsgatan. Gå av på Rådmansgatan, uppgång Tegnérgatan. Gå på Sveavägen till Tegnérgatan, sväng upp vänster och gå där. Ta andra gatan till höger så är du på Döbelnsgatan. 100 m upp hittar du Kino, mitt emot Kom Hotell. Jösses vad vi har spekulerat i vad namnet på det hotellet syftar på, särskillt då det ligger mitt emot Kino
Citera
2007-07-23, 23:49
Medlem
kommer inte ihåg vad den heter, men vid bondegatan (t-bana medborgarplatsen) så ligger det en schysst affär
Citera
2007-07-24, 04:12
Medlem
Dangerous_Minds avatar
US Video på Regeringsgatan 76 är stort och bra. Här har du karta och allt inkl. T-stationer via hitta.se. Närmaste T-station är f.ö. Hötorget.

Butiken Rakii nämner är nog en av Stockholms äldsta och hette åtminstone förut Curt H:sons Sexshop eller något sådant. Den ligger vid lilla Oxtorget, invid Regeringsgatan, endast ett stenkast från US Video (T-Hötorget), och det är visserligen trångt därinne bland hyllorna och butiken är åldersstigen, men har hyfsat sortiment. Denna butik borde banne mig K-märkas (Ja, kåtmärkas med!).
De verkar varken ha hemsida eller gå att hitta via hitta.se (diskretion en hederssak...), men jag länkar till en karta som visar var butiken ligger.
Såväl denna butik som US Video ligger f.ö. mycket centralt och på gångavstånd från Centralstationen/Cityterminalen/T-centralen.

Jag har goda erfarenheter av att näthandla från Martinshop. Deras butik på Östgötagatan 75 (T-Skanstull) är kanske värd ett besök - som sagt deras nätbutik är utmärkt och känns seriös.

Lycka till med sexshoppandet, "skogsmulle"!
Återkom gärna och berätta vad du tyckte om butikerna...
Citera
2007-07-24, 05:48
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Äh vafan, du får en bunt sexbutiker till (plus en erotikpedagog som bonus) av mig. Här!

(Bara en Eniro-sökning, men lite smått och gott kan du nog få ut av det.)
Citera
2007-07-24, 07:23
Medlem
Frostblends avatar
Martinshop...

Östgötagatan 70 nånting, finns det mesta där..

kolla www.sl.se hur du kommer dit
Citera
2007-07-24, 08:54
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frostblend
Martinshop...

Östgötagatan 70 nånting, finns det mesta där..

kolla www.sl.se hur du kommer dit

Du, jag nämnde Martinshop två inlägg upp.
Citera
2007-07-24, 08:57
Medlem
Rakiis avatar
Glömde att nämna Heartbeat också, hyffsat bra utbud av leksaker och kläder men knappast om inte alls några filmer men har egen stripjoint, besök gör du på Drottninggatan, längst bort mot Observatorielunden, alltså inte på väg mot riktingen Gamla Stan med andra ord.
Citera
2007-07-24, 09:08
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Förresten, Rakii, vad är "Vividproduktioner", som du nämnde en bit upp i tråden?
Citera
2007-07-24, 09:42
Medlem
Rakiis avatar
Vivid är ett av de större produktionsbolagen för porrfilm som b.la Jenna Jameson med flera ligger på, alltså högt uppskattat kvalitétsporr för dom som gillar vanlig mainstreamfilm, Vivids hemsida.
Citera
2007-07-24, 09:59
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Vivid är ett av de större produktionsbolagen för porrfilm som b.la Jenna Jameson med flera ligger på, alltså högt uppskattat kvalitétsporr för dom som gillar vanlig mainstreamfilm, Vivids hemsida.

Ok, där har vi förklaringen på varför undertecknad inte kände till begreppet/bolaget - det är råare och mer perverterade grejor som gäller för min del.
Tack för upplysningen, dock; man lär så länge man lever! Skall ta mig en titt vad som döljer sig bakom länken också. Jenna Jameson har man ju sett lite av...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in