2007-09-17, 03:27
Citat:
Ursprungligen postat av gulafaran
Känner igen det där med speedningen, brukar fixa disken som legat i 2 veckor och får nästan ett tvångsmässigt beteede där jag måste rada upp allt snyggt och prydligt.
Har även möblerat om och gått ner för att handla under ett rus.
Jävligt kul på morgonen när man vaknar upp med all disk färdig, kylskåpet fullt med mat och sängen står i andra ändan av rummet utan att komma ihåg något.
Har på senaste tiden gått uppemot ca 6x 7.5 mg imovane för att få någon effekt överhuvudtaget. Vid vilka doser börjar det bli farligt ? Har tex tagit 6 st just nu men känner ingen trötthet, lite mysig bara.
Är jävligt sugen på att ta 2 st till. Är det farligt eller kommer jag bara bli mysigare ? Eller kommer jag bli trött så jag äntligen får sova ?
Har även möblerat om och gått ner för att handla under ett rus.
Jävligt kul på morgonen när man vaknar upp med all disk färdig, kylskåpet fullt med mat och sängen står i andra ändan av rummet utan att komma ihåg något.
Har på senaste tiden gått uppemot ca 6x 7.5 mg imovane för att få någon effekt överhuvudtaget. Vid vilka doser börjar det bli farligt ? Har tex tagit 6 st just nu men känner ingen trötthet, lite mysig bara.
Är jävligt sugen på att ta 2 st till. Är det farligt eller kommer jag bara bli mysigare ? Eller kommer jag bli trött så jag äntligen får sova ?
Tvivlar på att det är nån större fara med 8 Imovane, brukade få trycka 10 för att somna. Men allt handlar ju om hur pass invand kroppen är på det. Som idag, då har det blivit 2x1mg Flunitrazepam och 1 Stilnoct, och känner fortfarande inte av nån trötthet. Kan iofs bero på alkoholintag hela kvällen. Men jävligt irriterande.
Har som sagt tryckt 18 Stilnoct utan problem, mer än med minnet. Inget jag skulle rekomendera dock. Vissa kan ju andningsdepression osv.
Men om Imovanen slutar bita så kan det vara läge att prata med läkaren om att övergå till t ex Zolpidem (Stilnoct). Men tänk på att dessa gör en ännu mer speedad och flippad, i alla fall var det så för mig. Men där tog det några år innan dosen blev för hög för att vara ok. Så nu är det Flunitrazepam som gäller, men man straffar väl ut sig på det med så småningom. Tyvärr.