2007-07-23, 20:51
Medlem
Om jag betäller en LARGE på ratsit om en privatperson vad får jag då reda på när det gäller skulder?
Är det bara skulder hos KF eller är det hos inkasso också och får jag se summorna?

Nån som har ett utdrag att visa? Naturligtvis med censurerade uppgifter.
Citera
2007-07-23, 21:26
Medlem
svartfogels avatar
Vad jag kommer ihåg på medium som jag fick kolla gratis så fick man se lån etc. så antagligen kan du nog se mer och utvecklat på Large, men så bara du vet. Den personen du kommer kolla in kommer få ett brev om jag inte misstar mig. För det är inte anonymt längre (?). Så det är lika bra att fråga personen i sig. Rätta mig gärna om jag har fel

Ett hett tips är att skicka iväg ett mail till ratsit supporten och fråga!
Citera
2007-07-23, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartfogel
Vad jag kommer ihåg på medium som jag fick kolla gratis så fick man se lån etc. så antagligen kan du nog se mer och utvecklat på Large, men så bara du vet. Den personen du kommer kolla in kommer få ett brev om jag inte misstar mig. För det är inte anonymt längre (?). Så det är lika bra att fråga personen i sig. Rätta mig gärna om jag har fel

Ett hett tips är att skicka iväg ett mail till ratsit supporten och fråga!

det stämmer men jag ska ta på mig själv om jag man se var alla mina skulder ligger. Har inte koll på hos vilka inkasso osv. o de finns ju en del att välja på så att leta känns uteslutet
Citera
2007-07-24, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozz2
det stämmer men jag ska ta på mig själv om jag man se var alla mina skulder ligger. Har inte koll på hos vilka inkasso osv. o de finns ju en del att välja på så att leta känns uteslutet
Ta en upplysning på dig själv hos UC istället?
Det kan du göra kostnadsfritt en gång per år: https://www.uc.se/frameset.php?id=1002890
Citera
2007-07-24, 07:57
Medlem
Orkar du inte krångla eller betala, så logga in på din Internet bank o ansök om ett lån bara. Då kommer de ett brev från UC efter 2-3 dagar.
Citera
2007-07-24, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saxess
Orkar du inte krångla eller betala, så logga in på din Internet bank o ansök om ett lån bara. Då kommer de ett brev från UC efter 2-3 dagar.

ja men så kommer bara dom som ligger hos KF, jag vill ju veta alla mina skulder som ligger hos dom olika inkassobolagen
Citera
2011-02-02, 11:25
Medlem
WTF?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozz2
ja men så kommer bara dom som ligger hos KF, jag vill ju veta alla mina skulder som ligger hos dom olika inkassobolagen

Dumpar denna tråden då jag undrar exakt samma sak..
Kan jag kolla upp ALLA mina skulder dvs både KF och inkasso någonstans?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in