• 1
  • 2
2007-07-23, 10:26
Medlem
Flushbangs avatar
Vilken är den bästa gratis brandväggen? Eller vilken är den bästa överlag, finns ju crack antar jag ?

Kör med AVG Free som antivirus.
Citera
2007-07-23, 11:54
Medlem
Hkarns avatar
Comodo firewall pro
Citera
2007-07-23, 12:12
Medlem
Spejnars avatar
Den finns att tanka här:
http://www.flashback.org/search.php
Citera
2007-07-23, 17:03
Medlem
Bambuelos avatar
Kör med AntiVir, smidigt och bra.
Citera
2007-07-23, 17:17
Medlem
927s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bambuelo
Kör med AntiVir, smidigt och bra.

jag oxå men nu gällde det brandvägg.
den bästa brandväggen är den man förstår och kan ställa in, det är ju tex stor skillnad på sygate och outpost pro. jag använder sunbelt kerio, den är lagon "gnällig"
Citera
2007-07-23, 17:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flushbang
Vilken är den bästa gratis brandväggen? Eller vilken är den bästa överlag, finns ju crack antar jag ?

Kör med AVG Free som antivirus.
bästa hit och dit?! vad som är bäst beror helt på vad man söker.. vill du ha enorm säkerhet men kanske får krångla mycket mer för inställningar eller vill du ha en man klickar lite i som sköter saker automatisk? vad som är bäst oavsett område är ju det me de egenskaper man önskar..

det är som att säga: jag söker en glass som inte rinner.. prova fryst? du får uppdatera oss med vad du söker..
Citera
2007-07-23, 17:42
Medlem
927s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnY
bästa hit och dit?! vad som är bäst beror helt på vad man söker.. vill du ha enorm säkerhet men kanske får krångla mycket mer för inställningar eller vill du ha en man klickar lite i som sköter saker automatisk? vad som är bäst oavsett område är ju det me de egenskaper man önskar..

det är som att säga: jag söker en glass som inte rinner.. prova fryst? du får uppdatera oss med vad du söker..

Citera
2007-07-23, 18:38
Medlem
PLACEBOiSTiCs avatar
Comodo Firewall Pro, du kan nog tyvärr inte installera den om du inte ens kan söka i ett forum...

Citera
2007-07-23, 21:29
Medlem
blueCommands avatar
Jag antar att detta gäller Windows? Isåfall skall detta till MS Windows

*Datasäkerhet -> MS Windows*
/Mod
Citera
2007-07-24, 00:55
Medlem
LKCs avatar
Outpost för den som gillar en mer avancerad brandvägg.
Sygate(gratis) för den bekväma .
Citera
2007-07-24, 02:14
Medlem
Kan ju rekommendera Comodo om du vill ha en väldigt säker brandvägg. Du får trycka lite i några veckor men kan nog vara värt det . Annars kan du ju Ta bort AVG och köra Kaspersky Internet Security. Funkar luka bra det
Citera
2007-07-24, 02:27
Medlem
Doctor Whos avatar
Sunbelt Kerio Personal Firewall har fungerat klanderfritt för mig under de år jag inte haft hårdvarubrandvägg, enda anledningen till att jag ditchat den nu och istället kör XP's inbyggda FW med en bunt grova säkerhetsökande modifikationer är att Kerio verkar få stora problem när man nyttjar ICS (Internet Connection Sharing) och därmed slukar upp på tok för mycket resurser.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in