2007-07-23, 00:01
Medlem
Hej!

Ni får ursäkta om det har varit flera sånna här tråder hittade ingen när jag sökte tycker inte sökfunktionen är allt för het här på fb.

Men till saken, det är så här att jag ska till thailand i oktober och undrar om det är lätt att köpa benso på apoteken där nere isf är det receptfritt eller hur fungerar de?

Om det finns en annan tråd om detta så var snälla och klaga inte, skicka istället url så går jag in på den så kan mod ta bort denna.

Så inga svar som SÖK osv tack.
Citera
2007-07-23, 00:03
Medlem
Himmler!s avatar
Thaivalium är lättköpta. Dom skall innehålla 10 mg men är betydligt svagare. Man brukar kunna köpa dom i lösvikt på lite mindre apotek. starkare varianter är svårare.
Citera
2007-07-23, 00:10
Medlem
Himmler!s avatar
Däremot så tror jag att polisen har rätt att haffa dig om du har benso på dig utan recept. jag är inte helt 100 men jag tror att det krävs recept även där. (nästan säker på det)
Citera
2007-07-23, 08:59
Medlem
Skall ge dig några bra råd
Om du handla eller använder droger i Thailand kan du få riktigt stora problem
Om du inte kan få en läkare att skriva ut det på recept .

Skall du tvunget använda droger under semestern i Thailand håll dig borta från
alla svin på Ko san Road ...

I Cambodja kan du punda bäst du vill Kanske smartare åka ditt om du nu är ute efter droger
Citera
2007-07-23, 10:05
Medlem
-jOE!s avatar
Jag köpte Alprazolam på ett litet apotek på Koh Samui, utan recept.
Citera
2007-07-23, 18:17
Medlem
som sagt thaivallarna är inte spec bra, men jag köpte xanor 10 stycken i blister, de fanns på dom flesta apotek "bakom disk" i koh samui. annat avr de när vi skulle åka hem å vi avr i phuket stan då gled vi runt på 9 apotek men tvärstop påp alla. så du fick man gå till sjukan i phuket å få utskrivet ist så man kunde klara resan hem =)...
Citera
2007-07-23, 18:38
Medlem
hundens avatar
Gå till sjukhuset..tog mig 2min att få ut 50st Valium 10mg.
Valium etc måste man egentligen ha recept på men vissa seriösa apotek säljer ändå..heh dock kanske är en 10mg valium lika stark som en 5mg:are..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in