• 1
  • 2
2011-10-13, 16:07
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jäjg
Har hittat "tabletter" som innehåller frystorkade bär och stärkelse och som sägs fungera lika bra, men jag hittar ingen som skeppar sånna till Sverige. Man kanske kan köpa frön och odla egna bär? Men frön är juförsej ännu svårare att få tag i, antar jag.

De här ska skeppa tabletterna worldwide:
http://www.miracleberrycafe.com/buy_...y_tablets.html

Odla själv är förstås en idé, men då får man ju läsa på vad bären kräver. De verkar ju växa i mer tropiska områden och jag vet inte vilka krav de ställer på odlingsmiljön. Det lär vara roligare i alla fall, jag kan tänka mig att de färska bären är ganska mycket roligare än frystorkade tabletter...
Citera
2011-10-13, 16:32
Medlem
Mhaels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent

Odla själv är förstås en idé, men då får man ju läsa på vad bären kräver. De verkar ju växa i mer tropiska områden och jag vet inte vilka krav de ställer på odlingsmiljön. Det lär vara roligare i alla fall, jag kan tänka mig att de färska bären är ganska mycket roligare än frystorkade tabletter...

Beror på, efter en tablett så...

Dock vill jag minnas att bäret gjorde en comeback förra året, så det är inte helt omöjligt att det finns att köpa någonstans i Sverige.
Citera
2011-10-13, 17:43
Medlem
jäjgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent

Är den säker? Eller man kanske ska chansa, att bli blåst på 200 spänn är ju inte det värsta...
Citera
2011-10-13, 18:42
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jäjg
Är den säker? Eller man kanske ska chansa, att bli blåst på 200 spänn är ju inte det värsta...

Ingen aning, googlade fram den nu... Kan ju vara värt att testa, det beror nog på hur gärna du vill ha det
Citera
2012-03-25, 08:12
Medlem
killenmedfisks avatar
[quote=jäjg]Är den säker? Eller man kanske ska chansa, att bli blåst på 200 spänn är ju inte det värsta... [/QUOTE

nepp jag tänkte likadant och beställde, hoppas det kommer paket snart :-) intressant att fortfarande ingen som provat dessa bär har trätt fram
Citera
2012-04-01, 20:05
Medlem
Lillefixas avatar
Kompisen hade med sig tabletter för ett par år sedan som hade liknande effekt. Sött smakade plötsligt surt och surt blev sött. Man kunde alltså sitta och smaska på citron utan problem. Undrar om de tabletterna hade nåt med detta bär att göra?
Citera
2012-04-05, 02:43
Medlem
calimmacils avatar
Jag gjorde mitt projektarbete i gymnasiet på detta ämne(Miraculin). Vi testade lite olika matvaror tillsammans med intag av tabletterna(miraculin säljs främst i tablettform,vi köpte från miracelberrycafe.com). Det räckte med att ta en halv tablett för att få effekt, men ju mer man tog desto intensivare och mer långvarig blev effekten (max runt 3 timmar dock). Själva tabletten/bäret smakar ganska likt nypon, vilket man nästan kan förstå då de ser liknande ut.

Det som gav tydligast effekt var så klart syrliga saker som citron, grape, lime, kiwi etc(smakar ungefär som om någon injicerat stora mängder sötningsmedel i frukterna), men även andra matvaror smakade till viss del annorlunda(jag vill minnas att öl smakade nästan som milkshake )

Det sägs att oralsex kan bli ganska så intressant med dessa tabletter, men vi hade tyvärr inte tillfälle att testa .
Citera
2012-04-11, 20:41
Medlem
Lillefixas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calimmacil
Jag gjorde mitt projektarbete i gymnasiet på detta ämne(Miraculin). Vi testade lite olika matvaror tillsammans med intag av tabletterna(miraculin säljs främst i tablettform,vi köpte från miracelberrycafe.com). Det räckte med att ta en halv tablett för att få effekt, men ju mer man tog desto intensivare och mer långvarig blev effekten (max runt 3 timmar dock). Själva tabletten/bäret smakar ganska likt nypon, vilket man nästan kan förstå då de ser liknande ut.

Det som gav tydligast effekt var så klart syrliga saker som citron, grape, lime, kiwi etc(smakar ungefär som om någon injicerat stora mängder sötningsmedel i frukterna), men även andra matvaror smakade till viss del annorlunda(jag vill minnas att öl smakade nästan som milkshake )

Det sägs att oralsex kan bli ganska så intressant med dessa tabletter, men vi hade tyvärr inte tillfälle att testa .

Haha, vad roligt det hade varit om du hade hunnit testa oralsex med tabletterna och tagit upp det i projektarbetet Calimmacil
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in