2024-05-31, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Men om du tar bort det där med att va bög så måste du erkänna att iaktagelsen av hans ansiktsmimik är ganska klockren.

-Nervös blick.
-Spänner upp ögonen skräckinjagat.
-Slickar sig om munnen frenetiskt.

Har själv följt Björn Björkqvist under en stor del av tonåren när jag var yngre. Brukade va nationalist på den tiden men ensam är definitivt inte stark och jag var tvungen att ge vika för yttre agressiva krafter.... ❄️
Jag kan absolut hålla med om att hans ansiktmimik har förändrats med åren och han har dessutom betydligt rundare kroppsform idag än förr då han var rätt så smärt i kroppen som ung samt sättet att prata på dvs lite hårdare ton, lite mindre humor och betydligt mer radikal i retoriken förr.

Ung och radikal med mer allvar i tonen och mindre mysfarbror sammanfattar det väl rätt så bra men dock med en viss humor som har utvecklats mycket ju äldre han har blivit.
Citera
2024-06-01, 00:09
Medlem
olasvenssons avatar
Björn har en son väl? Jag såg honom och hans son på ett seminarium i Göteborg där Ole Damegård höll tal. Om Björn har en egen son (som inte är adopterad) så borde han vara heterosexuell och inte fikus?

Björn har en bra YouTube kanal och där är han lysande.
Citera
2024-07-02, 12:14
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Aha, det är ju ändå rätt based!
Mira är based där ja

Vad tycker du om hans nya podd som verkar ha svårt att få gäster utöver honom själv?
Citera
2024-07-02, 12:26
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Jag kan absolut hålla med om att hans ansiktmimik har förändrats med åren och han har dessutom betydligt rundare kroppsform idag än förr då han var rätt så smärt i kroppen som ung samt sättet att prata på dvs lite hårdare ton, lite mindre humor och betydligt mer radikal i retoriken förr.

Ung och radikal med mer allvar i tonen och mindre mysfarbror sammanfattar det väl rätt så bra men dock med en viss humor som har utvecklats mycket ju äldre han har blivit.

Ja, precis det förändras med åren. Han har ju ett ganska nördigt och samtidigt Dag Allan - utseende. ^^

Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Mira är based där ja

Vad tycker du om hans nya podd som verkar ha svårt att få gäster utöver honom själv?

Har faktiskt inte hållt mig uppdaterad. Ser mig inte riktigt som en del av det nationella...
Citera
2024-07-02, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Björn har en son väl? Jag såg honom och hans son på ett seminarium i Göteborg där Ole Damegård höll tal. Om Björn har en egen son (som inte är adopterad) så borde han vara heterosexuell och inte fikus?

Björn har en bra YouTube kanal och där är han lysande.
Ja han har åtminstone ett barn och eftersom att jag kände Björn väl ifrån NSF tiden så vet jag också vem som är modern.

Han är inte gay utan har haft ett antal kvinnliga förhållanden genom åren.

Jonas DeGeer blev ju utsparkad ur Motgiftpodden efter flytten tillbaka till Sverige då Björns dåvarande flickvän lämnade honom för just Jonas. Björn erbjöd sig att lämna podden frivilligt pga dålig stämning men Dan beslöt sig för att kicka Jonas istället.

Björn hade även en flört med Jocke Karlssons (Pluton Sveas) dåvarande flickvän bakom ryggen på Jocke och när Jocke fick reda på det så blev det livat minst sagt.

Tror han hade flickvän / sambo fram tills relativt nyligen men skall tydligen vara singel igen idag.
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2024-07-02 kl. 15:06.
Citera
2024-07-02, 15:03
Medlem
Citat:
Ja, precis det förändras med åren. Han har ju ett ganska nördigt och samtidigt Dag Allan - utseende. ^^
Ja han ser lite nördigare ut nu än när han var typ 20 - 23 men hela hans uppsyn, fysik och även retorik har ju förändrats med åren.

Han kallar sig inte för NS längre men är rasmedveten och lite åt det libertarianska hållet men omfamnar inte alla libertarianismens idéer och blir lite sur när folk kallar honom just för libertarian.
Citera
2024-07-02, 17:53
Både JDG och Björkqvist blev väl i slutändan blåsta på pengar av motgiftsefettona? Räknar med att I&C även blev det och är väl inte nån vild gissning att även Söderman blir blåst på pengar som kunde gått till hans överätande . Kan inte förstå hur man gillar Svegot när det nu finns andra alternativ låter ju som ett löjligt p3 program med deras tramsiga betoningar och ständiga skratt åt deras egna skämt
Citera
2024-07-02, 20:47
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ja han ser lite nördigare ut nu än när han var typ 20 - 23 men hela hans uppsyn, fysik och även retorik har ju förändrats med åren.

Han kallar sig inte för NS längre men är rasmedveten och lite åt det libertarianska hållet men omfamnar inte alla libertarianismens idéer och blir lite sur när folk kallar honom just för libertarian.

Ursprunget för ett land kanske trots allt är att det är ett homogent samhälle. Eftersom den massinvandring vi ser idag är forcerad och inte har skett på ett naturligt sätt. Ett libertarianskt samhälle med rasmedvetna ideal hade nog kunnat va en blick från en annan tid. Även om jag fått mer gröna åsikter det senaste så kan man ju tänka att ah, sånt förändras....
Citera
2024-07-02, 20:57
Medlem
Jag tycker att Björn ska dra igång NSF igen.

Sviken av fetmagubbarna. Sviken av kärringen. Det finns inget annat kvar.
Citera
2024-07-03, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprunget för ett land kanske trots allt är att det är ett homogent samhälle. Eftersom den massinvandring vi ser idag är forcerad och inte har skett på ett naturligt sätt. Ett libertarianskt samhälle med rasmedvetna ideal hade nog kunnat va en blick från en annan tid. Även om jag fått mer gröna åsikter det senaste så kan man ju tänka att ah, sånt förändras....
Anledningen till att Björn blev grinig var för att någon hade kallat honom libertarian då han inte är full blown libertarian men däremot gillar vissa idéer om individuell frihet tex kunna säga vad man vill, bränna sin egen sprit hemma samt ha en bössa hängandes på väggen utan repressalier ifrån pappa staten.
Citera
2024-07-03, 10:31
Medlem
Citat:
...bränna sin egen sprit hemma samt ha en bössa hängandes på väggen utan repressalier ifrån pappa staten.

Det kunde man i princip i Tredje Riket också, förstår inte vad det skulle ha med libertarianism att göra.
Citera
2024-07-03, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
Det kunde man i princip i Tredje Riket också, förstår inte vad det skulle ha med libertarianism att göra.
Nej jag vet det var väl mer att han inte såg sig som NS längre, började att torgföra lite idéer som libertarianer också gör och blev förbannad när folk kallade honom för libertarian.

Däremot så är han ju rasmedveten i allra högsta grad fortfarande och etnonationalist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in