2007-07-22, 01:15
Citat:
Vad är då märkligt med detta? admin äger siten och bestämmer då naturligtvis över densamma, vad har du för rätt att ifrågasätta admin? Har du för övrigt exempel på när admin på ett felaktigt sätt utnyttjat personlig information (IP, namn e.dy)? Det måste finnas eller diskuterar du ett hypotetiskt resonemang baserat på klanderfritt hanterande av denna information under flertalet år?
Ursprungligen postat av Mister
Inlägg här granskas inte bara av hänsyn till staters krav utan även, och till mesta del, för admins åsikt om hur det ska fungera. Inte märkligt med det men detta är ingen demokrati och vi väljer inte admin, inte heller har vi någon eller något som granskar admin eller hur det sköts. Att inte ip lagras eller att åsikter lagras kan vi bara lita på om vi har förtroende, inte annars.
Då skulle det förtroendet vara mycket större om det inte var så slutet och hemlighållet med hur admin tillsätts och sköts.
Då skulle det förtroendet vara mycket större om det inte var så slutet och hemlighållet med hur admin tillsätts och sköts.
Citat:
Undviker inga sakfrågor alls, jag enbart påpekar att din premiss är felaktig och dina krav absurda. Om du vill ha större kontroll över admin så föreslår jag att du antingen startar ett eget forum eller propagerar för att FB ska bli ett betalforum där medlemmarna på äkta kollektivt manér delar på kostnader och ansvar öppet.
Du undviker sakfrågorna så du är inte riktigt i position att berätta om när svar tryter eller inte, det blir lite platt fall då.
Citat:
Ja du mister, nu glider du runt i det hala igen, när debatten inte går som du vill så tar du till "maktfasoner" och försöker mistänkliggöra debattören. Gott mos du, kanske att du ska ta ett steg tillbaka och se efter vad det är du egentligen vill.
Sen är jag nyfiken på din relation till Flashback, ditt kategoriska och omedelbara försvar på noll attack hintar om att allt inte riktigt är som (L)agen (T)ycker