• 8
  • 9
2019-11-11, 11:55
Medlem
Il.Malizias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Seattle Sounders har MLS:s kanske mest hngivna supporterskara. Kul fr Gurra med en MLS-titel!
Ja, kul att klubben som verkar mest utvecklad som riktig fotbollsklubb fr skrda framgng! Grattis Gustav Svensson!
Citera
2019-11-11, 12:07
Medlem
Citat:
Seattle Sounders har MLS:s kanske mest hngivna supporterskara. Kul fr Gurra med en MLS-titel!

Jag hade ftt fr mig att Portland r typ MLS St Pauli... r vl alltid slutslt dr, frvisso en relativt liten arena jmfrt med mnga andra lag. Lite "hipster" ver klubben ocks.

Edit:
Lag ___ Publiksnitt 2019__ kapacitet.
Portland Timbers: 25,218 ___ 25,218
Senast redigerad av Eaglesandshit 2019-11-11 kl. 12:10.
Citera
2019-11-11, 12:43
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OskarOskarius
Tyvrr en skitliga. Fejkade tider fr matchstart fr att slja reklam. Frbannat pinsamt.
Jag undrade just ver detta igr. MLS-finalen hade matchstart 21.00 men nr klockan var 21.05 hade inte ens sndingen kickat igng. Sjlva avsparken skedde vl cirka 21.20.
Citera
2020-08-22, 20:04
Medlem
A1HORNYLADs avatar
MLS igen, augusti 2020. Vad r det frgan om?

Jag fljde med intresse sommarens MLS is back under min ledighet nr man kunde vara uppe p ntterna. Portland slog Orlando i finalen och blev mstare. Det rapporterades ganska bra i svensk media om MLS. I frvg kunde man lsa om det bantade upplgget och att allt avgjordes i Florida p.g.a. Coronan. Vidare skrevs artiklar om matcherna, srskilt under slutspelet, inte minst hur det gick fr svenskarna.

Men s pltsligt, bara dagar efter att finalen avgjorts, brjar MLS om p nytt. Och inte ett ord str att lsa om detta. Jag har letat som en galning efter information om MLS, varfr det brjar igen, om det r ngot annat upplgg eller .h.t. vad det handlar om. Men ingenting. Det enda som skrivs om MLS handlar om Silly season-rykten och dito vergngar.

Kan det vara s enkelt att MLS bestmt sig fr att vnda p ssongen och hdanefter spelar hst-vinter vr istf vr-sommar-hst, att detta har rapporterats tidigare men att jag bara har missat det?

r det ngon som vet?
I natt r det flera matcher, t.ex. Los Angeles-derby kl. 00.00. Det kan bli en bra match och den gr inte s himla sent.
Citera
2020-08-23, 17:04
Medlem
Nej, det r MLS-slutspel i hst som vanligt. "MLS is Back" var mer ngon slags jippo-turnering som anvndes fr att terstarta ssongen och samtidigt undvika fr mycket resande.
Citera
2020-08-26, 14:54
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaconBacon
Nej, det r MLS-slutspel i hst som vanligt. "MLS is Back" var mer ngon slags jippo-turnering som anvndes fr att terstarta ssongen och samtidigt undvika fr mycket resande.
Hur ska de hinna med det? Grundserien har ju knappt brjat. Hur ska de hinna med slutspel strax?
Citera
2020-08-26, 16:07
Medlem
Citat:
Hur ska de hinna med det? Grundserien har ju knappt brjat. Hur ska de hinna med slutspel strax?
Blir en frkortad ssong dr alla spelar 23 matcher (inklusive gruppspelet i MLS is Back) istllet fr 34. Slutspelet blir 20 november till 12 december.
Citera
2020-10-29, 20:59
Medlem
NotDeads avatar
Vore lite sm kul och brja titta p detta d man oftast r vaken p ntterna.

Hur vlja ett lag och inrikta sig lite mer p?
Citera
2023-08-18, 11:52
Medlem
Il.Malizias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotDead
Vore lite sm kul och brja titta p detta d man oftast r vaken p ntterna.

Hur vlja ett lag och inrikta sig lite mer p?
Inter Miami verkar kul och bra nu.

Har ngon koll p Stefanellis statistik? Fr han spela nu nr konkurrensen r lite hrdare dr framme?
Citera
2023-08-19, 22:08
Medlem
Kan redan bli en frsta titel fr Messi inatt i den nystartade "Leagues Cup". Avspark mellan Inter Miami och Nashville kl 03:00.

I ligan ligger tyvrr Miami hopplst efter, en sistaplats med 12p upp till slutspel med 12 matcher kvar.
Citera
2025-05-18, 07:37
Medlem
Lste amerikanska nyheter nu p morgonen och sg av en slump att frra ssongens mstare LA Galaxy r det smsta laget just nu.

0 vinster p 13 spelade matcher. 3 oavgjorda. 10 frluster.
10 ml gjorda
31 inslppta ml

Intressant utveckling fr ett mstarlag.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in