Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-07-25, 16:02
  #13
Medlem
flashmickes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upperdecker
Det var en hyrbil, och företaget ville inte uppge vem som hade hyrt bilen. Polisen orkade tydligen inte forska i ärendet. Jag vet att han kontaktade hyrbilsföretaget (ringde dit själv för att kolla upp det), men sedan lades det ner.

Att du inte fick reda på nmnet förstår jag, men polisen kan de inte hindra. Märkligt tycker jag.

Sedan borde väl hyrbilen ha nån mindre skada tycker man. Och då borde väl hyrbilsföretaget vilja ta det vidare för att kräva den som hyrde på självrisken. Märkligt även detta.
Citera
2007-07-25, 20:54
  #14
Medlem
Upperdeckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashmicke
Att du inte fick reda på nmnet förstår jag, men polisen kan de inte hindra. Märkligt tycker jag.

Sedan borde väl hyrbilen ha nån mindre skada tycker man. Och då borde väl hyrbilsföretaget vilja ta det vidare för att kräva den som hyrde på självrisken. Märkligt även detta.

De hindrade inte polisen. Fick ju bekräftat att handläggaren på polismyndigheten ringt dit och fått alla uppgifter. Men sedan tog det slut. Tror att det berodde på att han inte hade någon tillit till vittnet.

Hyrbilen var en lastbil från en mack. Den var betydligt större och tåligare än min bil. Tror inte det syntes något där. Det blev ingen skrapskada utan en buckla.
Citera
2007-07-26, 09:50
  #15
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M@ange
http://www.tff.se/templates/Page.aspx?id=192
Toppen, jag skall ta länken till mitt hjärta (förhoppningsvis slipper jag använda den )
Citera
2007-07-26, 10:34
  #16
Medlem
flashmickes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upperdecker
Hyrbilen var en lastbil från en mack. Den var betydligt större och tåligare än min bil. Tror inte det syntes något där. Det blev ingen skrapskada utan en buckla.

Ja då förstår jag. Inte mycket sätta emot där. Lastbilar har ju hundratals små märken på stötfångare efter en tids användning.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback