2008-03-20, 11:27
Medlem
Mäktige Moratti fixar straff åt Lazio.

Jävligt synd att Serie A ständigt ska fuskas sönder.
Citera
2008-03-20, 11:56
Medlem
Bjørnebrygs avatar
Jävligt synd att tramset aldrig verkar försvinna från det här forumet.
Citera
2008-03-20, 16:56
Medlem
De Miros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Roligaste bilden från derbyt tycker jag var när man fick se Claudio Lotito jubla på läktaren vid Lazios 3-2-mål. Han liksom sträckte upp händerna lite tafatt i en segergest. En emotionellt störd psykopats försök att visa känslor.

Har ni sett hur har han sitter på hedersläktaren, han verkar inte ha en relation med någon av dem han sitter med.

Dock måste man ge honom heder för att han gör ett bra jobb med de resurser Lazio har.

Haha tänkte på samma grej faktiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av Mombeki
Mäktige Moratti fixar straff åt Lazio.
Jävligt synd att Serie A ständigt ska fuskas sönder.

Är du helt efterbliven eller bara lite bitter? Håller man på Roma utesluter det ena inte det andra i för sig.
Citera
2008-03-20, 17:20
Medlem
Straffen fanns ju inte.

Och att Moratti har snattat jamjam ur trollerilådan är väl uppenbart för de flesta.

Så visst går tankarna till korruption och en barnaglad Moratti.
Citera
2008-03-20, 17:29
Medlem
Sazcis avatar
Synd att dom fick den där straffen, det va verkligen inte straff.

Sen förstår jag inte när ni säger att det var en rättvis vinst för Lazio. Jag menar jag såg bara ett lag på planen.

Får väll hoppas på vinst för Juve i helgen då.
Citera
2008-03-20, 18:02
Medlem
De Miros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sazci
Synd att dom fick den där straffen, det va verkligen inte straff.

Sen förstår jag inte när ni säger att det var en rättvis vinst för Lazio. Jag menar jag såg bara ett lag på planen.

Får väll hoppas på vinst för Juve i helgen då.

Det var visst straff, korrekt rätt dömt av domaren med andra ord.

Det var en rättvis seger för Lazio, de kämpade och visade mycket mer vilja och kreativitet i anfallet än Roma. Hur många farliga lägen hade Roma?

Det var en jämn match, men Lazio förtjänade vinsten med råge. På nåt vis speglar matchen skillnaderna mellan de båda klubbarna bra.
Roma har mycket pengar, världskända spelare och många supportrar men de saknar den där riktiga kampmentaliteten som finns i Lazio och dess supportrar.
Citera
2008-03-20, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av De Miro
Det var en jämn match, men Lazio förtjänade vinsten med råge. På nåt vis speglar matchen skillnaderna mellan de båda klubbarna bra.
Roma har mycket pengar, världskända spelare och många supportrar men de saknar den där riktiga kampmentaliteten som finns i Lazio och dess supportrar.

Oj. Den senaste säsongen ja, men om du tittar ett par år tillbaks så stämmer inte det där..
Citera
2008-03-20, 20:04
Medlem
De Miros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avanti_
Oj. Den senaste säsongen ja, men om du tittar ett par år tillbaks så stämmer inte det där..

Situationen var väl inte riktigt likadan under Cragnottieran, men vi lever i nuet.
Citera
2008-03-20, 23:08
Medlem
Sazcis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Miro
Det var visst straff, korrekt rätt dömt av domaren med andra ord.

Det var en rättvis seger för Lazio, de kämpade och visade mycket mer vilja och kreativitet i anfallet än Roma. Hur många farliga lägen hade Roma?

Skoja inte med mig!

Inte så farliga, några skott och så men va i hel*vete hade Lazio då?

Roma har mycket pengar?
Skulle nästan tro att Roma och Lazio har lika dålig ekonomi, Roma fick lite pengar för att dom kom 2a i ligan och kom till kvartfinal i CL.

Och va menar du med kampmentalitet?
Citera
2008-03-20, 23:12
Medlem
rocchis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sazci
Skoja inte med mig!

Inte så farliga, några skott och så men va i hel*vete hade Lazio då?

Roma har mycket pengar?
Skulle nästan tro att Roma och Lazio har lika dålig ekonomi, Roma fick lite pengar för att dom kom 2a i ligan och kom till kvartfinal i CL.

Och va menar du med kampmentalitet?

Med kampmentalitet skulle jag gissa på att aldrig ge upp, att slita hela matchen. Det gjorde Lazio igår, och därför vann dom. I derbyn handlar det inte lika mycket om att vara en bra fotbollsspelare som det handlar om att kämpa. Visst spelade roma stundtals fin fotboll, men Lazio kämpade hela tiden, och fick sin belöning. Det var en rättvis seger.
Citera
2008-03-21, 00:06
Medlem
Vad hette tränaren som alltid hade keps på sig, en hetlevrad man i sina bästa år...

Tror han kan ha tränat Perugia och Roma? nån som har koll på vem jag menar, vad han heter å vilket lag han tränar nu?
Citera
2008-03-21, 13:41
Medlem
Pumpkings avatar
Trist för upplösningen att lazio ska trycka in dedär målet. Hade vi klarat oavgjort hade vi fortfarande haft häng på inter. Vi har lättare matcher kvar på pappret, så detta blir ändå intressant att följa till slutet.

FORZA ROMA!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in