2007-07-19, 19:11
Medlem
Jag anvnder detta mne just nu. Hade tnkt mig en muskelbevarande produkt efter en avslutat kur p mfx och hyperdrol, men jag upplever att jag fr kad pump och betydligt kad uthllighet konditionsmssigt sett. Dessutom har jag ftt kat antal finnar, frmst p rygg och axlar och jag har lttare att "tnda" till p smsaker.

Eftersom jag endast hade vntat mig att vikten skulle som bst stanna kvar eller tminstone inte sjunka s mycket blev jag frvnad nr jag sakta men skert brjade klttra uppt p vgen igen! Sledes inte placebo.... Vad fan r det hr fr mne? Mste man kra PCT efter detta(som skulle vara ett komplement till PCT enligt tillverkaren)?

Ngon som anvnt detta eller har kunskap om detta mne? Jag gillar det skarpt, men vill veta om risker... P bb.com hittar man bara tillverkare som bashar varandra s man vet inte vad som r sanning....
Citera
2007-07-19, 21:34
Medlem
Tidigt fr en bump.... kanske. Men det mste finnas ngon hr p forat som hller gonen ppna fr "nya" preparat? r mnena inte reglerade kanske man ska posta i kosttillskottsforumet? Mste det vara dopingklassat fr att folk ens ska bry sig... samma grej med Divanil. Det var inte EN av mnga anseende som pstod att det var tminstone lika overksamt som tribululus.

"Om det inte r dopingklassat kan det aldrig ha ngra nskvrda effekter"...

Lagen kanske inte r fre anvndarna. r det jag som r trg, peka mig grna rtt, fr jag upplever effekter som r klart nskvrda. (?)
Citera
2007-07-19, 23:03
Medlem
FromHells avatar
DHEA r ett prohormon, De nda som fortfarande r lagligt i USA efter alla prohormon frbjud. va ja har ftt hra s r den riktigt vrdels, kanske drfr bara den fick vara kvar.
Citera
2007-07-19, 23:17
Medlem
Prohormoner r vl lagliga i svl USA som UK? De gr att kpa frn dess F's tminstone.

Det hr r lite av vad jag hittat om 7-keto:

"7-Keto DHEA, a recently identified metabolite of dehydroepiandrosterone (DHEA) is claimed to be both more effective and safer than DHEA because it does not convert itself into testosterone or estrogens in the body. This allows 7 Keto to increase tertiary effects of DHEA such as increasing energy levels, reliving stress, and burning fat. 7 Keto is the metabolite (a substance which breaks apart other substances) of DHEA, and therefore plays a significant role in the breakdown of fat cells, which has become the ingredient's primary role. "

Jag upplevde bra effekter av Massfx och 6-bromodione(hyperdrolx2) och hoppades att f behlla mina 7kg nr jag brjade ta 7-keto, men nu r jag nstan p 7,5kg+ och det r inga fladdervikter jag lgger p mig. Bra pump som en noxprodukt och eftersom aggressiviteten r mrkbar tnker jag att det p ngot stt hjer testot...

Jag lter snart som ngon som gr reklam fr AX produkter, men det gr jag verkligen inte.... vem vet vad bieffekterna r? Kulorna hller tminstone samma storlek....
Citera
2007-07-20, 00:28
Medlem
Aggressiv, sfall ska du g av
Har du inte psyke fr att hlla p med prepp s ska du inte gra det heller
Det r oftast placebo effekt men om det inte r det ska du lgga av nu
Citera
2007-07-20, 00:43
Medlem
Agressiv o aggressiv. Ingenting som ngon utomstende mrker av. Men jag knner av det och hanterar det. Jag litar p mig sjlv och p att jag aldrig kommer att beg en omotiverad vldshandling. Det jag syftar p r vardagliga ting; nr jag sger att jag tnder till menar jag att vissa saker str mig mer n de borde gra. Men jag r fortfarande leende.... om du frstr vad jag menar.

Allts bara hos mig sjlv, och en hgst subtil knsla.. n dock nrvarande
Citera
2007-07-20, 00:58
Medlem
FromHells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoHsJo
Prohormoner r vl lagliga i svl USA som UK? De gr att kpa frn dess F's tminstone.
Prohormoner r INTE lagliga i USA. 2004 kom lagen som frbjd dom.
Citera
2007-07-20, 02:13
Medlem
FromHell: Du har rtt i alla dina pstenden. Det var jag som var illa upplyst. Dremot verkar de ha en annan lagstiftan gllande prosteroider i USA n vad vi har...
Det knns rent spontant(av det man kan avlsa av forumstopicsen runt om) som att de nya hormonerna(illa valt ord, jag vet) r frstadier till prohormoner och pro-antistrogener.

Vad r PRO-STEROIDER? I Sverige? Faller pro-AI under samma flagg? Tnker nrmast p 6-bromodione....

Jag tycker att ni mods ska titta nrmare p flera av dessa nya preparat och eventuellt till och med rekomendera dessa framfr en testo-kur som frsta val i livet som kurare...

Jag vet av egen erfarenhet att jag gick upp runt 7kg p ungefr 8v. Kulorna krympte inte, jag drabbades inte av hravfall och nedstngning har jag inte mrkt av. Jag fick gynoknningar men det gick tillbaka efter avslutat kur och nu nr jag ter Retain2 kar jag lngsamt fortfarande trots att jag fimpat bulkdieten!?
Citera
2007-07-20, 07:32
Medlem
dunderturkens avatar
Bra placebo p 7-keto. Du har nog lst lite fr mycket reklam om 7-keto om hur bra det r.

Angende pro-steroider eller prohormoner finns det fortfarande massor av i USA. Fretagen hittar hela tiden nya kryphl som gr att de kan framstlla olika prepp. Oftan r dessa prohormoner lika skadliga som AAS men med mindre effect. Som Superdrol, Trenadrol mfl.

Jag provade 7-keto frn twinlab fr ngra r sedan och knde inte av ngon effect. 350 kr t helvete. Lurad igen...
Citera
2007-07-20, 08:46
Medlem
7-keto r inte ett prohormon egentligen. Den har ingen konvertering till hormoner. Dock r den lkemedelsklassad from ???... men det r helt nyligen den blev det.
Iden att anvnda den i PCT r inte helt dum d den har frmgan att reducera kortisol...
Citera
2007-07-31, 20:04
Medlem
ProVs avatar
Jag skulle nog kollat efter androstenetriol (mBAET) som har en mer uttald antiglukokortikoid effekt. Finns bla i Retain 2.

Annars har SNS en produkt som heter Reduce med 7-beta och alfa DHEA som r ganska prisvrd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in