• 1
  • 2
2007-07-19, 18:12
Medlem
Skulle du offra hela Europas befolkning eller ditt barns liv om ngon av de var tvungna att d ?
Citera
2007-07-19, 18:27
Medlem
NickeHorrors avatar
Hela Europas befolkning antagligen, mnniskor r funtade s.
Citera
2007-07-19, 18:30
Medlem
hroobarbs avatar
Skulle offra mitt barn utan att tveka. Kan alltid skaffa ett nytt.
Citera
2007-07-19, 18:30
Medlem
Ingen mjlighet till selektion av befolkningen??

T ex bara behlla vita, och rensa bort resten i utbyte mot barnets liv??
Citera
2007-07-19, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konsensus
Ingen mjlighet till selektion av befolkningen??

T ex bara behlla vita, och rensa bort resten i utbyte mot barnets liv??

Eller s kan man rensa bort alla rasister och f ett fritt europa utan folkhat ? Lter inte det bttre ?
Citera
2007-07-19, 18:35
Bannlyst
Jag skulle hellre lta hela vrlden d, n att jag offrar mina barn. Europa, r inget undantag. Sen r det som NickeHorror sger, att mnniskor r idioter.
Citera
2007-07-19, 18:38
Medlem
Jag antar att den hr trden startas med anledning av "offra afrikaner" - trden. Jag skrev att jag skulle offra afrikanerna fre mitt barn men nr det gller europeerna s skulle ju frgan bli betydligt svrare. Jag bor sjlv i Europa, det skulle bli ganska svrt att verleva efter att alla andra mnniskor i Europa dr. JAg skulle ju vara snabbare med att lta jnkarna eller japsarna d, men jag skulle hellre offra afrikanerna med tanke p att mitt liv troligtvis skulle pverkas negativt av effekterna p vrldsekonomin. Effekten av att alla afrikaner skulle d p en gng skulle vl troligtvis vara mycket mindre.
Citera
2007-07-19, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zvk
Eller s kan man rensa bort alla rasister och f ett fritt europa utan folkhat ? Lter inte det bttre ?
Det var min mening med!
Eller menar du att det r frbehllet vita att vara rasist??
Citera
2007-07-19, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konsensus
Det var min mening med!
Eller menar du att det r frbehllet vita att vara rasist??

Ja eftersom du vill behlla vita och rensa bort svarta antagligen ?
"T ex bara behlla vita, och rensa bort resten i utbyte mot barnets liv??"

Jag ser det som rasistiskt !
Citera
2007-07-19, 19:11
Medlem
Vad lurig du r zvk, nu skall du visa hur alla som ville offra Afrika framfr sitt eget barn r ondskefulla rasister. Problemet r bara att det inte gr att jmfra dem tv sakerna. De flesta p det hr forumet inklusive jag sjlv r frn Europa och har partners, familj, slkt och vnner som bor p den hr kontinenten vilket gr frgan strre n bara "Europa VS ditt barn." Frgan skulle drfr ha varit "Europa och alla mnniskor du lskar som bor dr VS ditt barn". Innan jag blir frlder kan jag inte svara p den hr frgan men jag kan sga att en planet utan Europa hade inte varit mycket att ha.
Citera
2007-07-19, 19:15
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:

Ja? Rensa bort negrer och araber o.s.v s frsvinner ju rasismen d det r de som r rasister. Eller vad r oklart?
Citera
2007-07-19, 19:36
Medlem
Citat:
Ja eftersom du vill behlla vita och rensa bort svarta antagligen ?
"T ex bara behlla vita, och rensa bort resten i utbyte mot barnets liv??"

Jag ser det som rasistiskt !
Jag vill rensa bort rasisterna, drav mitt resonemang.

Nu vet jag att du stdjer den rasistiska sidan s fr jag insikt till din hatfulla agenda som renderade i den hr trden
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in