Konstigt med säsongsavslutning så tidigt. Vad har egentligen hänt den här säsongen?
Allting kretsar ju bara runt bög-Greger, alkis-Ulla och hiv-Kitty.. Och Lottas affär med prällen iofs.. Det börjar bli rejält uttjatat nu, dags att de händer nåt i serien nu innan man tröttnar på riktigt. In med hästen igen!
Jag har en hypotes till vad som sker vid säsongs avslutningen baserade bland annat på dagens avsnitt och information om kommande avsnitt...
1. Tony återupptar kontakten med Hästen för att bli kvitt Jerry
2. Björnsängar går i konkurs
3. Hamza och Roxanna blir ett par
4. Roland och Lotta går skilda vägar för alltid
5. Ulla och Rasmus skiljer sig
6. Liv och Markus får till det i sänghalmen
Skulle inte förvåna mig om jag har fel ändå, så pass skev som den där serien är
Jag har en hypotes till vad som sker vid säsongs avslutningen baserade bland annat på dagens avsnitt och information om kommande avsnitt...
1. Tony återupptar kontakten med Hästen för att bli kvitt Jerry
2. Björnsängar går i konkurs
3. Hamza och Roxanna blir ett par
4. Roland och Lotta går skilda vägar för alltid
5. Ulla och Rasmus skiljer sig
6. Liv och Markus får till det i sänghalmen
Skulle inte förvåna mig om jag har fel ändå, så pass skev som den där serien är
Men Kitty, Greger, (gregers fru vafan heter hon nu igen) och Kim då?
Man blir bara förbannad på Liv. Ingen normal människa tackar nej till 2 miljoner. Istället börjar moral bitchen tjabba om att receptet gått i arv och om att skänka allt till dom fattiga. Tur att skiten inte är på riktigt bara
Man blir bara förbannad på Liv. Ingen normal människa tackar nej till 2 miljoner. Istället börjar moral bitchen tjabba om att receptet gått i arv och om att skänka allt till dom fattiga. Tur att skiten inte är på riktigt bara
Ja hon är lite VÄL präktig... Först jobba gratis och sen tacka nej till miljoner.
Jag håller helt med, hon börjar bli riktigt jobbig, och att Stig (lottas farsa) tyckte hon gjorde det bra, är ju helknäppt. Stig som jag brukar gilla. Förresten, Liv hade väll inte ens rättigheter för receptet? Hur ska hon kunna fortsätta med företaget då? :S
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!