2010-04-18, 12:46
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lucylie
Kan ju ha varit natalie. Och det kan varit hon som lagt livs halsband hos kim för att sätta dit kim ! Kan ju vara nått sånt!

Kolla här
http://svtplay.se/v/1960707/andra_av...k115408,1,f,-1

Haha, så Natalie våldtog Liv, menar du? Snarare så att hon försöker få skulden på Kim istället för Markus, eftersom hon har känslor för den senare.
Citera
2010-04-18, 15:16
Bannlyst
vi vet att både marcus och kim var i parken!
Citera
2010-04-18, 15:27
Bannlyst
Man såg aldrig att m tog upp liv byxor men han kan ha varit där efteråt och hittat dem. lite konstigt då. och halsbandet då. har natalie hittat det hos marcus och försöker få liv skyldig?
Citera
2010-04-19, 21:30
Medlem
Hej allihop har inte pallat läsa igenom tråden men jag brukar följa serien men mest på webben.
Har sett fram till avsnitt 182 men det vägrar komma upp några mer avsnitt på webben fast det känns som jag väntat i 2 veckor snart någon som vet när nästa avsnitt kommer upp på webben eller sänds på TV alltså 183? dom brukar gå på onsdagar va?
Själv så tror jag att det är Natalie som låg bakom våldtäkten på liv på något konstigt sätt, har aldrig litat på henne henne sedan hon kom in i serien.
MVH
Citera
2010-04-19, 21:45
Bannlyst
hade svt tappats sig nu i söndags med som var (alltså igår) och råkat lägga upp onsdagens avsnitt redan då?
Citera
2010-04-19, 23:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Men var det inte så att nån hade räknat ut att våldtäktsmannen bar fel kläder, alltså andra kläder än Kim? Dock kanske manusförfattarna skiter i det men men..
Tror fortfarande det är någon utomstående även om Kim såg rejält ångerfull

Sen borde väl inte "han" avlida som sköt sig själv, kommer aldrig ihåg hans namn, såg ju bara ut som ett vådaskott..det där hagelgeväret, skulle skjuta bort halva skallen i såna fall om han träffade huvudet. (jag fattar att de inte kan visa det, men det var ju bara en litet blodplätt på kinden..)
Det var inget hagelgevär...
Citera
2010-04-20, 11:17
Medlem
wonderlands avatar
Okej, minns inte mycket av avsnittet men vapnet såg iaf ut att göra mer skada än ett litet köttsår. Men det är ju en såpa så han kan ju lika gärna dö för det..men med tanke på att serien slutar snart lär de väl vilja avsluta positivt.
Senast redigerad av wonderland 2010-04-20 kl. 11:20.
Citera
2010-04-21, 10:53
Medlem
Lillaas avatar
183 var nog det sämsta avsnittet jag sett
Citera
2010-04-21, 16:44
Medlem
heliumftws avatar
Avsnitt 182 och 183 var de bästa på länge.

Tror inte att varken Kim eller Markus våldtog Liv.
Citera
2010-04-21, 17:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av heliumftw
Avsnitt 182 och 183 var de bästa på länge.

Tror inte att varken Kim eller Markus våldtog Liv.
det är marcus och han la halsbandet hos kim för at sätta dit kim när han var hos kim man fick ju aldrig se marcus ta upp livs trosor när han hittade henne. så dem hade han från våldtäckten!
Citera
2010-04-21, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lucylie
det är marcus och han la halsbandet hos kim för at sätta dit kim när han var hos kim man fick ju aldrig se marcus ta upp livs trosor när han hittade henne. så dem hade han från våldtäckten!

Nu VET man ju att det var Kim som våldtog Liv. Jag har varit rätt säker på det hela tiden. Det där jävla knarket han tog, var ju rätt farligt sen. ^^

Illa dock att det var HAN, av alla. Kim tyckte jag om söt och snäll pojke. men nu är det dåligt dock, att han gjorde något sånt. Men bra att han gick till polisen istället för att åka iväg. haha, hade ju inte varit LITE misstänksamt att han helt plötsligt försvinner spårlöst
Citera
2010-04-21, 22:14
Medlem
r4ll3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillaa
183 var nog det sämsta avsnittet jag sett

Nej, det håller jag inte alls med om. Såg nyss avsnittet på tv och jag tycker den var bra. Höll högre standard än vad avsnitten brukar göra. Iaf, i avsnittet fick vi ju veta vem som låg bakom våldtäkten, d.v.s Kim. Tyckte lite synd om honom samtidigt som han förtjänade att hamna i fängelse. Musiken som gick då gjorde det till en ganska sorlig scen.
Senast redigerad av r4ll3 2010-04-21 kl. 22:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in