Citat:
Ursprungligen postat av Olergikon
G till kiosken och kp MCM, det r tidningen fr dig. Dr finns alla annonser du behver fr att bilda dig en uppfattning om vad det kostar, byggreportage, osv...
Hller med Sam Lowry, det finns hur mnga HD-choppers byggda av ngon firma dr ngon 40-50-60rskrisande person behver en bge fr att kompensera hravfall, potens etc... Favortitcitaten brukar vara typ: "Jag hade en id om hur det skulle vara, men XX-chopperfirma frverkligade den." eller "Lacken lmnades bort till XX som fick fria hnder, jag visste bara att den skulle vara rd med tribalmnster, den blev iofs grn med dskallar, men jag tycker det blev jvligt bra."
Kp en gammal japanare och en vinkelslip, ta bort allt du inte tycker om, skaffa en annan tank som du mlar med sprayburkar och gr en ny sadel av en plywoodskiva, liggunderlag och en gammal skinnjacka. Sedan r du vrd mer respekt n alla kitbikefrsedda muppar.
Exakt. Kunde inte sagt det bttre sjlv

Titta p Stefan(Staffan) Egerland och hans byggen

Iofs vrldsklass p byggena,men han kper inga "katalogprylar". Han gr p skrotar och letar efter saker,svetsar och skapar. S ska du ocks gra! Skit i 300bakdck och candylack,det har varenda jkel idag.
Stil och
originalitet str sig bttre n
super-finish
Dont go with the flow.
Lgger till en lnk dr finish inte r lika hgt prioriterat som originalitet:
http://ratbike.org/