Citat:
Ursprungligen postat av luffarn-med-kniven
Var där i lördags med en polare för första gången. Helskönt ställe! Ska dra dit igen i helgen eventuellt, för att knäppa lite mer kort.
Vi gick aldrig in i någon byggnad, förutom en gammal verkstad som låg "under" forsen.
Dock blev vi lite oroade över att det stod relativt nya lastbilar och personbilar på området, exempelvis en grå V70. Dessa såg inte ut som om de hade stått där en längre tid. Har någon information om dessa? Är det grönt att vara där inne ändå?
Vi fick också sällskap av en leonbergervalp som gick inne på området. Det enda han gjorde var dock att följa efter oss och nosa på oss. Annars såg vi inte en själ.
kan säga så här att av alla de minst 20 gånger jag vart där så har jag aldrig stöt på problem de e helt grönt o vara där dock kan man träffa på andra UE:are eller graffare men om väktaer / polis kommer så springer man bara in i huset där det är nästan helt omöjligt att hitta en de finns så många rum o gångar att dom knappt orkar bry sig så för mig e de helt okej
och dom bilar som står på området till hör den vita byggnaden mölndals stad och de andra huset tror jag att det är ett förvarings ställe