2008-10-26, 18:42
Medlem
Minusmirakels avatar
Med ett jävla äckel som jag hatar... helt sjuk i huvudet är han.... full var jag också.
En gång när vi hade sex så sa han att han fantiserade om att jag var hans syster under tiden. Fy fan. Det höll inte länge.
Citera
2008-10-27, 00:25
Medlem
Anteuss avatar
När jag var 16 år på en fest och låg i en säng mellan två snygga tjejer varav ena hade jag strulat med tidigare. Kommer inte ihåg allt för mycket men slutade med att vi hade sex i en timme och hon andra låg och försökte sova bredvid.
Citera
2008-10-27, 00:29
Medlem
Hirvis avatar
jag var 16 med en tjejkompis som sov över hos mig, det var riktigt fail, jag kom inte, hon var inte sådär jätte-engagerad utan mer "accepterade samlaget".
Sen blev vi ovänner.
Citera
2008-10-27, 01:06
Medlem
punk_rockrs avatar
15 år gammal.
min första "ordentliga" flickvän
hemma hos henne.
fladdermus.
(jag) kom INTE.
Citera
2008-10-27, 01:11
Medlem
Smajos avatar
Mitt första "seriösa" förhållande, 15 år gammal. Nu i efterhand blir jag rädd för hur jag behandlade hennes ädlaste. Jag kom i henne.

offtopic: Kom i henne flera gånger senare, och tjejn blev gravid som resulterade i abort och slutet på vårat förhållande.
Citera
2008-10-27, 03:15
Medlem
Jag blev av med oskulden tillsammans med en tjej. Hon var min flickvän då.
Citera
2008-10-27, 07:43
Medlem
Ganymedes avatar
Det var när jag tog studenten, med min blivande tjej för ett par år framåt.
Höll på och gosade hela natten, jag hade enorm pungkramp minns jag.

Ni vet sådär som man kan få ibland av ha haft stånd jävligt länge.

Finalen på morgonkvisten bestod av fem snabba drag och avslutades med
en rejäl kaskad (jag hann ut i tid) som träffade min kassettradio som stod vid huvudänden på sängen..

Feelingen var iaf helt ok.
Citera
2008-10-27, 14:46
Medlem
Jag var 15, hon likaså. Allting gick som planerat tills hennes morsa kom in i rummet och fick se min bara röv. Det sjukaste var att hon inte gick utan började fråga mig massa saker... haha, jag var helt stum och tjejen vrålade "UT FÖR HELVETE".

Så här i efterhand garvar man åt det men at the time övervägde jag att kasta mig ut från balkongen
Citera
2008-10-30, 01:18
Medlem
Vukovics avatar
Jag var 16 bast.
Alla trodde att jag legat med massor brudar, och till tjejerna gav jag intrycket av att jag var skiterfaren. men de var jag inte...
Hamnade som av en slump tillsammans med en polare hemma hos en brud som han kände, vi började att skicka sms till varandra om att knulla, även fast vi var i samma rum och lika gärna kunnat prata. tillslut la jag mig i hennes säng, hon gick och släckte lampan. min polare satt vi hennes dator och klickade medans hon runka av mig under hennes täcke, sedan drog hon mig så jag kom ovanpå henne, och hon tog hennes hand och körde in min nybörjarkuk i henne. jag minns att jag tänkte "fan alltså, nu händer de! de är såhär de känns alltså".

Haha såhär i efterhand var de kul. De var ju inte alls bra, hon var världens hora, jag hade ingen kådis plus att jag la satsen i henne (efter typ 2,5 minuter också för den delen, minns att någon random hiphoplåt var på stereon när vi börja och höll fortfarande på när de var över)

däremot så fortsatte jag knulla den där tjejen då och då några gånger under åren. minns henne fortfarande som ett porrigt ligg. inget snack, bara sex liksom.. soft.
Citera
2008-10-30, 17:11
Bannlyst
Jag va 16, hon 18, INTE fräsch . Packad som en stolpe.

Varade i 3 timmar.

Jag kom inte.

Ångrar jag det? JA
Senast redigerad av biker81 2008-10-30 kl. 17:13.
Citera
2008-10-30, 18:32
Medlem
No_Mores avatar
Tillsammans med min dåvarande flickvän... jag var 14. Det var juli och det var 1986 och det var på Hotell Hanöhus i Hällevik.

Rumsnummer 5 i annexet.
Citera
2008-10-30, 20:35
Medlem
jandis avatar
jag har för mig att jag redan svarat i den här tråden men jag vet inte. hm. iaf så var jag hos en kille jag dejtade lite då och vi hängde, kollade på tv, hånglade och hade sex. ett tag senare kom det en tjej och köpte hasch av honom. jag var 16, det var varken bra eller dåligt, ganska lamt dock. han var stor men det gjorde inte ont och det hade varit finare att ha legat med någon jag var kär i första gången men skitsamma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in