2008-10-23, 18:03
Bannlyst
Med min flickvän i hennes säng, jag var 16 hon med.
Citera
2008-10-23, 20:13
Medlem
Dekomans avatar
På fest, såklart. Jag var lite för full, vilket hon också var.
Citera
2008-10-23, 20:58
Medlem
CHeeKY4ReALs avatar
Haha!

Jag blev av med min oskuld med en hora! (inte riktigt men) det var dagen innan jag skulle fylla 15. visste en brud som knullade med alla. tror hon va 14 något sånt. fick tag i hennes msn/nummer första gången vi snackade så lyckades jag få över henne hem hit, hon hade med sig Kiwi Likör haha det drack vi som fan på. lyssnade på musik sen så låg vi i sängen helt plötsligt. tror vi höll på i någon timma, hon kom men inte jag. misslyckat. hon måste varit riktigt kass! men jag blev av med den iallafal. the first aint the best.

det roliga är att jag hade någon tvångstanke att bli av med oskulden innan jag fyllde 15 och det lyckades jag med! vi hade sex innan kl 00:00!
Citera
2008-10-23, 20:59
Medlem
LaserJudass avatar
Med en läcker mulatt på fjortisparty.

Jag var livrädd flera veckor efter att jag gjort henne med barn.

Terror!
Citera
2008-10-23, 22:17
Medlem
Med en bra flickvän till min favoritfilm på datorn samt favoritmusik ur stereon. Kommer ihåg att det flög omkring en jävla humla i fönstret, annars var det nog mer eller mindre perfekt.
Citera
2008-10-23, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saetia
Med en bra flickvän till min favoritfilm på datorn samt favoritmusik ur stereon. Kommer ihåg att det flög omkring en jävla humla i fönstret, annars var det nog mer eller mindre perfekt.
Haha, ofta du tänkte på humlan?
Citera
2008-10-23, 23:51
Medlem
Sweemans avatar
På en toalett vid 16 års ålder med min dåvarande flickvän.. vi hade chansen helgen innan på en fest men hon var inte säker på om jag skulle vara kvar eller ej om vi hade pökat.. men övertala henne på fyllan när vi var på krogen då gick de!

Bodde i luxemburg innan så där kom man in på krogen oavsett ålder typ.

skönt var de! men blev allergisk mot att slicka mutta efter att jag dumpa henne.. hon stank fisk!! oavsett om hon nyss duschat eller inte.. gött när man upptäckte att alla tjejer inte var så
Citera
2008-10-24, 00:29
Medlem
Måste varit när jag fyllde 15 eller liknande.. En tjejkompis och jag kikade på film, och så började det hela, hade fått fingerpulla henne några gånger tidigare, och tillslut skulle svendomen bort. Glad som fan i början, men efter 50 minuter så bestämde vi oss för att sluta då jag inte kunde komma med en kondom som också var way too small... Efter det blev jag lite skeptisk, men vi testade igen nån dag senare, den gången utan kondom och då gick det väll på 10 minuter.

Hur som helst så var vi båda jämnåriga, jag var absolut inte hennes första och det blev en flopp.. Men jag har henne att tacka då hon lärde mig ett & annat om vad som är skönt alternativt oskönt.
Citera
2008-10-24, 07:58
Medlem
100apor.ses avatar
hora i spanien när jag var 16
Citera
2008-10-25, 12:47
Medlem
Psyko Dads avatar
Trams raderat & lite mer kommer att ge tillsägelser.

// MOD //
Citera
2008-10-26, 00:38
Medlem
negetes avatar
Oskuld, 20 år

Inget det att jag spara den till den rätta eller att jag e ful eller så, snarare tvärtom, ser bra ut, rätt vältränad och vill bli av med den så fort som de bara går.

Bara att jag aldrig riktigt varit med i de "festade" gänget och jag har alltid gått i klasser med 95% killar(tjejerna i klassen har alltid varit upptagna eller så pass skabbiga att jag aldrig ens skulle kunna röra dem).

Känns verkligen misslyckat att va oskuld när man e så här gammal, kan tänka mig hur jävla pinsamt när de väl kommer o säga att man aldrig gjort de...

Får väll hoppas att man kan bumpa den här tråden inom en snar framtid.
Menar, it's starting to get fucking pathetic
Senast redigerad av negete 2008-10-26 kl. 01:00.
Citera
2008-10-26, 00:43
Medlem
resses avatar
Jag blev av med min oskuld när jag var 15år..

"Oops mitt första fylla"

Tappade oskulden på en fest i stockholm.. båda drack för mkt och det slutade i säng hos en tjej... kom inte ihåg så värst mycket.

Inge roligt tillfälle att tappa oskulden

Aja, nån måste ju göra det nån gång.
Senast redigerad av resse 2008-10-26 kl. 00:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in