Som kille var jag söt o blyg. Tjejerna flörtade med mig men jag var så blyg o med dålig självförtorende när det kom till tjejer att jag bara antigen gick därifrån eller så förstod inte flörtande o signaler. År efter år av singellivet så började jag få pressen på mig, var typ 16-17 o tyckte det var dax för mig att fixa fittan. Sen kom hon. Hennes familj var vänner med min så vi kände vara lite. Hon var typ 25 år, men omogen i huved. Hon var förtjust i mig o jag bara liksom ville uttnutja henne. Jag visste att hon ville ha mig för att hon alltid stod o ville vara i närheten av mig, rörde mig, kramade om mig o sånt, så en dag (tror jag ) började jag sakta o lugn komma med raggsnacket o sånt. Rörde hennes bröst o sånt, tog ännu ett steg o smekte hennes bröst etc etc, hon hade såna fetta långa pattar (inte mitt smak men vem bryr sig liksom eller hur) så jag började be henne om hon kunde suga av mig. Damn tjejen var så kass att jag skulle nog gjort bättre jobb än henne, så jag talade om för henne hur det ska vara efter flera gånger började hon bli ok. Så en gång när vi gick till källare för att kolla tvättstugan o tiden så gjorde vi där dvs oralsex, jag ville ta av hennes jeans o trosor men de var tajta o jag hade lite för brotttom ville jo inte att våra föräldrar eller grannar skulle komma på oss så jag sket i o bara stoppade kuken i hennes mun o knullade munnen, hon sög, sög, blev mörkt i källaren hon blev mörkrädd , jag bara: fortsätt, ingen fara sen kom jag i hennes mun som många gånger förr
Sen minns jag när vi skulle ta ett steg till. Var så jävla kåt, hon var oskuld liksom, jag började med att slicka hennes fitta men det luktade o smakade skit liksom så jag pallade inte slicka mer så efter typ 2 min började jag sikta in med kuken o hon bara började stöna o skrika o säga aj det gör ont. Jag fick värsta panik o sprang snabb på toan för att tvätta kuken, för att jag fick in såna sjuka tankar om sjukdomar o sånt o var rädd att jag skulle typ göra henne gravid. Jag gick kanske ett par cm inte längre, där blev det historia.
Många år efter det så träffade jag en brud på typ lite över 40 år. Första dejten var hemma hos henne, var typ lära känna varan. På avslutet fick jag kyssen vi hånglade lite. Dagen efter eller nåt sånt kom jag igen o då hade vi sex, hon var inte så snygg, inte snygg alls, lite överviktig så jag hade lite svårt att stoppa in kuken på rätt ställe plus jag var nervös (inte för att jag har liten kuk , typ 15 cm o med stor huved) så efter långa timmar bangade vi, måste säga det var inte alls skönt o ibland svek kuken mig men jag tvingades att göra jobbet klart så tillslut gjorde vi doggystyle, much better

men liksom då vi haft det ganska lång o jag var trött (fysiskt men oxå trött på jag får ingen kick) så jag tvingade mig själv at få kicken o då kom jag. Träffade henne ett par ggr till - sex, sen bröt jag kontakten. Pallade inte mer med henne, hon fick känslor för mig o det blev lite för mkt för mig. Vet inte om jag ångrar mig eller inte, men en sak e säkert fittan e fittan o det e det som e viktigaste.