2023-04-15, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Hahahaha jag döööör 🤣

OnT: Var 16 bast med min första flickvän och sexet var rätt tråkigt nu när man ser tillbaka på det men man var väl glad ändå att man blivit av med oskulden

/Indo

I farsans soffa med en brud som hade ett par sju-hällvettes lökar , såg henne häromdagen , mindre snygg nu men vafan gör de
Citera
2023-04-17, 09:45
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungen9393
I farsans soffa med en brud som hade ett par sju-hällvettes lökar , såg henne häromdagen , mindre snygg nu men vafan gör de
Fitta som fitta 🤪
Citera
2023-04-17, 10:08
Medlem
hakanthebs avatar
Var ute med gänget som vanligt och drog till ett disco som typ bara spelade rock n roll.
Var ganska larmad och kände att jag behövde gå ut och få lite frisk luft.
Tjejen som jag stod med sa att hon följer med mig ut.
Jag tänkte gå bort till parken som låg sidan om men då säger hon att vi går åt andra hållet mot ett buskage istället.
Väl där så hände det. (fattar fortfarande inte hur jag fick på mig gummit i mitt tillstånd)
Det var första gången för oss båda.
ålder? Ja jag var 16 och hon 13. (på den tiden kändes det inte så konstigt, men idag hade det nog varit peddovarning)
Vi gjorde om det någon dag senare, också det under berusning.
Citera
2023-04-17, 10:24
Medlem
LKKINGENs avatar
Bra packad på en motorhuv bakom nåt uteställe.
Senare på natten följde hon med en polare hem, fanns tonårsluder även på den tiden.
Citera
2023-04-17, 10:46
Medlem
hakro807s avatar
Var förälskad i snyggaste tjejen i klassen - och känslorna var väl inte helt obesvarade, men hon hade redan pojkvän sedan flera år tillbaka. Men efter en kväll med lite för mycket Tequila hamnade vi i samma säng. Efter denna natt dumpade hon sin dåvarande pojkvän.

Sedan höll det inte så jäkla länge, vi var lite för olika som personer. Men känns ändå bra att ha förlorat oskulden i min egen säng och med en jäkligt snygg tjej som jag dessutom var förälskad i.
Citera
2023-04-22, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Fitta som fitta 🤪

Just då va de ungefär så man kände
Citera
2023-04-22, 05:47
Medlem
CrackerPowers avatar
-
Noll romantiskt.
15års födelsedags present av en 17åring.
Helt ok upplevelse förutom att hon trodde att vi skulle bli ett par efter.
Pratade aldrig med henne igen.
Citera
2023-04-22, 05:50
Medlem
CrackerPowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Svendomen - i ett tält på Öland med en 15-årig skönhet som käkade p-piller, det var bara att blåsa på.

Oskulden - i duschen på Snäck, när jag böjde mig fram stoppade polarn upp en drinkpinne i röven på mig.
-
HAHAAHA.
Då är jag fortfarande oskuld.
Citera
2023-04-23, 17:39
Medlem
Vagitarians avatar
Som 17-åring i min pojkväns säng medan hans familj kollade mello på bottenvåningen. Hade hellre hjärtröstat med dem tbh. Nu slickar jag fitta!
Citera
2023-04-24, 17:14
Medlem
Sprutdeares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
Våldtog en tjej på klassresan i sjuan.
Klassen hade hyrt ett ställe utnaför stan och vi sov två och två i rummen.

Alla som var med ville inte sova över och for hem på kvällen, så vissa fick ha ett rum helt för sig själv.

En av tjejerna hade då eget rum.
Var inte planerat alls, men när jag gick på toa mitt i natten såg jag en tjej i rummet med sänglampan tänd.
Visste inte om dom var två i det rummet så öppnade dörren lite mer så jag såg båda sängarna.

Gick på toan i 10 min och funderade på vad jag skulle göra.

Gick till hennes dörr igen och stod där i nån min helt tyst för att se son hon verkligen sov.
Gick in, stängede dörren.

Tog av hennes täcke och drog av trosorna.
Just då började hon vrida på sig så tog tag om hennes handleder och försökte trycka in kuken.
Hon var då fullt vaken men konstigaste var att hon bara låg där, hon gjorde inte motstånd.
Hon sa inget eller skrek.
Tror att hon kan ha blivit så rädd att hon inte vågade.

Kom i henne på några sekunder och sen gick jag därifrån.
På morgonen när vi satt och fikade runt bordet såg hon ganska nedstämd ut men kunde ändå prata med sina kompisar som om inget hänt.

Detta var sista dagarna i sjuan och när skolan började på hösten igen så hade hon bytt skola.
Ibland undrar jag hur det påverkat henne men har sett hon på facebook och hon har idag kille och egna barn, så förhoppningsvis kom hon över det.

Om detta nu är sant så är du störd.
Låter som att du inte ens ångrar det, målar upp det som att hon var okej efter.
Du är vidrig
Citera
2023-04-24, 19:20
Medlem
Tindraindras avatar
Utomhus bakom ett slags skjul för sju år sedan. Jag var dum i huvudet som gick med på det och det går nog mer eller mindre att liknas vid en våldtäkt.
Citera
2023-04-25, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tindraindra
Utomhus bakom ett slags skjul för sju år sedan. Jag var dum i huvudet som gick med på det och det går nog mer eller mindre att liknas vid en våldtäkt.

Nja, inte om du gick med på det som du skriver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in