Fyfan man minns det som igår, det var första gången jag skulle sova över hos en tjej som jag bara hade träffat två gånger innan. Hon hade fått låna sin grannes lägenhet som var borta ett par dagar. Var kanske runt 14-15 och hon gick även i min polares klass så man kan nog lugnt säga att wingmanade mig rätt fint den här gången. Kom hem till henne rätt sent på kvällen eftersom jag lär varit rätt så nervös innan under dagen.
Minns att vi kollade på någon film, har för mig att det var under juletider så det var säkert någon jul relaterad film. Just då så låg vi mest o myste kanske blev lite hångel. Hade hört från polaren att tjejen hade tryckt i sig p-piller i skolan så man var ju ändå redo på att det skulle ske förr eller senare under kvällen.
Sedan gjorde vi väl oss i ordning och rörde oss in mot sängkammaren för att ta kvällen vidare, men eftersom att det var våran första gång så tvekade vi båda ganska så rejält. Så vi låg mest o snackade innan vi försökte somna. Men av någon anledning kunde ingen av oss somna kanske för att man så gärna ville men samtidigt tvekade. Så kommer ihåg att från ingenstans la hon sig på mig och jag tog mina händer mot hennes röv, sedan började vi hångla ett bra tag fram tills att hon vräkte ur sig ”Ska vi göra det”? Varpå jag säger det kanske är bäst att vi sover nu

Helvete vad dum man kände sig, klart som fan hon inte menade det. Det som gör att jag minns själva sexet så starkt är att när jag väl låg o pumpade så tryckte jag sönder hennes sänggavel där bak så den lossna

. Först började hon rida mig sen körde vi missionären och det var då sängen samtidigt säckade ihop. Såhär efter 15 -20 år kan vi forfarande skratta om det eftersom hon var tvungen o förklara för hennes granne hur sänggaveln hade gått sönder

, och det var nog tammefan inte lätt och komma på en bra ursäkt till det. Vi körde väl runt 20 min innan han där nere blev slapp. Hon gav det en 7/10 vilket ändå var något att hänga i julgranen