2022-04-12, 00:38
Medlem
Jag var 14 år. Skulle nästa vecka fylla 15.
En tjej som var 18 år köpte ut öl. Hon följde med på stan medans jag blev full. På kvällen satt mina påtända kompisar i mitt kök. De älskade allt och alla i hela världen. Klockan blev 5 på morgonen. Jag gick och lade mig i mitt rum. In kommer den 18-åriga tjejen och frågar om hon får sova hos mig. Jag förstår ingenting. Sedan börjar vi kyssas. Jag tar henne på fittan. Jag lägger mig ovanpå henne i missionären. Hon styr in min kuk i sin fitta och jag kommer med en gång. Max två sekunder. Sedan somnar jag. När jag vaknar har hon gått. Det var det det.
Nu kan jag hålla mig en halvtimme innan jag kommer, ibland längre. Men inte då. Det gick direkt för mig.
Citera
2022-04-22, 09:11
Medlem
I ett ruttet studentrum när jag var 18, har aldrig pratat med henne sen den natten.
Citera
2022-04-22, 16:17
Medlem
Ok, here we go.

Jag var nyss fyllda 14. Vi hade en tränarassistent som var en kille på 17. Alla tjejerna var mer eller mindre kära i honom. Men han höll sig ju från oss och tyckte vi var barnsliga. Jag hade själv tappat intresset för honom när vi var iväg på träningsläger. Han var på mig lite extra under veckan och sista kvällen så smög vi undan i ett rum. Alla trodde ju att han var erfaren men han var också oskuld. Vi hade skönt sex i en trång våningssäng. Han knullade helt ok även om han inte var så uthållig. Han fortsatte slicka mig när han sprutat. Det var skönt och jag fick orgasm minns jag.
Citera
2022-04-22, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen-kat
Ok, here we go.

Jag var nyss fyllda 14. Vi hade en tränarassistent som var en kille på 17. Alla tjejerna var mer eller mindre kära i honom. Men han höll sig ju från oss och tyckte vi var barnsliga. Jag hade själv tappat intresset för honom när vi var iväg på träningsläger. Han var på mig lite extra under veckan och sista kvällen så smög vi undan i ett rum. Alla trodde ju att han var erfaren men han var också oskuld. Vi hade skönt sex i en trång våningssäng. Han knullade helt ok även om han inte var så uthållig. Han fortsatte slicka mig när han sprutat. Det var skönt och jag fick orgasm minns jag.

Det verkar vara på träningsläger och mästerskap det händer för idrottare Har en favoritgymnast (föredetta) jag skulle vilja veta en del om men följer bara på insta
Citera
2022-04-24, 10:58
Medlem
Min faster som var på röken runkade av mig när jag var 16 år. Om det räknas.
Citera
2022-04-24, 13:00
Medlem
Citat:
Ok, here we go.

Kanske skulle berätta om min tjejsexoskuld också. Jag var på klassresa i nian. Jag fick dela rum med en tjej som jag lagt märke till men aldrig pratat med under högstadiet. hon hette Amanda och var lite udda dessutom snackades det om att hon var lesbisk. Vi kom jättebra överens även om vi var annorlunda. Vi delade en dubbelsäng. En kväll nä vi druckit lite men inte för mycket så låg vi och snackade innan vi somnade. Jag frågade om hon var lesbisk och det svarade hon ja till. Hon berättade dock att hon var oskuld men bara attraherades av tjejer. Jag frågade om hon attraherades av mig och när hon rodnade så kysste jag henne. Snart började vi hångla och hade underbart tjejsex ed sextionian och allt.
Citera
2022-04-24, 13:15
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Kanske skulle berätta om min tjejsexoskuld också. Jag var på klassresa i nian. Jag fick dela rum med en tjej som jag lagt märke till men aldrig pratat med under högstadiet. hon hette Amanda och var lite udda dessutom snackades det om att hon var lesbisk. Vi kom jättebra överens även om vi var annorlunda. Vi delade en dubbelsäng. En kväll nä vi druckit lite men inte för mycket så låg vi och snackade innan vi somnade. Jag frågade om hon var lesbisk och det svarade hon ja till. Hon berättade dock att hon var oskuld men bara attraherades av tjejer. Jag frågade om hon attraherades av mig och när hon rodnade så kysste jag henne. Snart började vi hångla och hade underbart tjejsex ed sextionian och allt.

Vi var båda 14 på sommarlovet, tjejen var dock erfaren och hade haft äldre killar. Vi var ett gäng som tältade vid en sjö. På kvällen fick jag med mig denna tjej in i mitt lilla tält. Det hände inget på natten för vi somnade . Men på morgonen blev det åka av 😅.Luften i ett tält på morgonen när solen ligger på samt att man trasslade in sig i filtar och sovsäckar gjorde att det var lite krångligt och svettigt 🥵. Sedan ville man vara diskret mot resten i tölten runt samt rötter och stenigt underlag .. så inte bästa ligget direkt men men man var nöjd ändå minns jag 😎
Citera
2022-04-30, 13:27
Medlem
Citat:

Har ju berättat hur jag blev av med heterooskulden, lebboskulden och nu messade en kille och undrade hur jag blev av med anala oskulden så det är väl lika bra jag berättar.

Det var ock ganska odramatiskt. Jag var 19 och var i fast förhållande sedan flera månader. Killen hade tjatat om att ta mig i anus. Han fittknullade och slickade mig så skönt att till slut så sa jag ja till det. Vi tog det lugnt och använde mycket glidmedel. Det var underbart från första början. Sen dess knullar jag analt ofta.
Citera
2023-01-06, 10:41
Avslutad
Fyfan man minns det som igår, det var första gången jag skulle sova över hos en tjej som jag bara hade träffat två gånger innan. Hon hade fått låna sin grannes lägenhet som var borta ett par dagar. Var kanske runt 14-15 och hon gick även i min polares klass så man kan nog lugnt säga att wingmanade mig rätt fint den här gången. Kom hem till henne rätt sent på kvällen eftersom jag lär varit rätt så nervös innan under dagen.

Minns att vi kollade på någon film, har för mig att det var under juletider så det var säkert någon jul relaterad film. Just då så låg vi mest o myste kanske blev lite hångel. Hade hört från polaren att tjejen hade tryckt i sig p-piller i skolan så man var ju ändå redo på att det skulle ske förr eller senare under kvällen.

Sedan gjorde vi väl oss i ordning och rörde oss in mot sängkammaren för att ta kvällen vidare, men eftersom att det var våran första gång så tvekade vi båda ganska så rejält. Så vi låg mest o snackade innan vi försökte somna. Men av någon anledning kunde ingen av oss somna kanske för att man så gärna ville men samtidigt tvekade. Så kommer ihåg att från ingenstans la hon sig på mig och jag tog mina händer mot hennes röv, sedan började vi hångla ett bra tag fram tills att hon vräkte ur sig ”Ska vi göra det”? Varpå jag säger det kanske är bäst att vi sover nu

Helvete vad dum man kände sig, klart som fan hon inte menade det. Det som gör att jag minns själva sexet så starkt är att när jag väl låg o pumpade så tryckte jag sönder hennes sänggavel där bak så den lossna. Först började hon rida mig sen körde vi missionären och det var då sängen samtidigt säckade ihop. Såhär efter 15 -20 år kan vi forfarande skratta om det eftersom hon var tvungen o förklara för hennes granne hur sänggaveln hade gått sönder, och det var nog tammefan inte lätt och komma på en bra ursäkt till det. Vi körde väl runt 20 min innan han där nere blev slapp. Hon gav det en 7/10 vilket ändå var något att hänga i julgranen
Senast redigerad av exe.e 2023-01-06 kl. 10:50.
Citera
2023-04-11, 16:13
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungen9393
Sprut-plats - mellan skinkorna rakt in i fisringen
Hahahaha jag döööör 🤣

OnT: Var 16 bast med min första flickvän och sexet var rätt tråkigt nu när man ser tillbaka på det men man var väl glad ändå att man blivit av med oskulden

/Indo
Citera
2023-04-12, 14:50
Medlem
Våldtog en tjej på klassresan i sjuan.
Klassen hade hyrt ett ställe utnaför stan och vi sov två och två i rummen.

Alla som var med ville inte sova över och for hem på kvällen, så vissa fick ha ett rum helt för sig själv.

En av tjejerna hade då eget rum.
Var inte planerat alls, men när jag gick på toa mitt i natten såg jag en tjej i rummet med sänglampan tänd.
Visste inte om dom var två i det rummet så öppnade dörren lite mer så jag såg båda sängarna.

Gick på toan i 10 min och funderade på vad jag skulle göra.

Gick till hennes dörr igen och stod där i nån min helt tyst för att se son hon verkligen sov.
Gick in, stängede dörren.

Tog av hennes täcke och drog av trosorna.
Just då började hon vrida på sig så tog tag om hennes handleder och försökte trycka in kuken.
Hon var då fullt vaken men konstigaste var att hon bara låg där, hon gjorde inte motstånd.
Hon sa inget eller skrek.
Tror att hon kan ha blivit så rädd att hon inte vågade.

Kom i henne på några sekunder och sen gick jag därifrån.
På morgonen när vi satt och fikade runt bordet såg hon ganska nedstämd ut men kunde ändå prata med sina kompisar som om inget hänt.

Detta var sista dagarna i sjuan och när skolan började på hösten igen så hade hon bytt skola.
Ibland undrar jag hur det påverkat henne men har sett hon på facebook och hon har idag kille och egna barn, så förhoppningsvis kom hon över det.
Citera
2023-04-14, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
Våldtog en tjej på klassresan i sjuan.
Klassen hade hyrt ett ställe utnaför stan och vi sov två och två i rummen.

Alla som var med ville inte sova över och for hem på kvällen, så vissa fick ha ett rum helt för sig själv.

En av tjejerna hade då eget rum.
Var inte planerat alls, men när jag gick på toa mitt i natten såg jag en tjej i rummet med sänglampan tänd.
Visste inte om dom var två i det rummet så öppnade dörren lite mer så jag såg båda sängarna.

Gick på toan i 10 min och funderade på vad jag skulle göra.

Gick till hennes dörr igen och stod där i nån min helt tyst för att se son hon verkligen sov.
Gick in, stängede dörren.

Tog av hennes täcke och drog av trosorna.
Just då började hon vrida på sig så tog tag om hennes handleder och försökte trycka in kuken.
Hon var då fullt vaken men konstigaste var att hon bara låg där, hon gjorde inte motstånd.
Hon sa inget eller skrek.
Tror att hon kan ha blivit så rädd att hon inte vågade.

Kom i henne på några sekunder och sen gick jag därifrån.
På morgonen när vi satt och fikade runt bordet såg hon ganska nedstämd ut men kunde ändå prata med sina kompisar som om inget hänt.

Detta var sista dagarna i sjuan och när skolan började på hösten igen så hade hon bytt skola.
Ibland undrar jag hur det påverkat henne men har sett hon på facebook och hon har idag kille och egna barn, så förhoppningsvis kom hon över det.

Var hon tight?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in