2013-01-06, 13:22
Medlem
Med min kille i hans pojkrum. Han var inte oskuld och vi hade pratat om det ett tag. Gjort allt annat - pullat, sugit och slickat. Han var en riktig mjukis och frågade säkert 10 gånger innan han tryckte in den ifall allt va ok med mig. Gjorde inte ont det minsta, men jag minns det inte som skönt eller vackert heller. Jag var nog inte kär och det tog slut inte långt därefter.

Förrsten var oskulden nära att ryka nåt år tidigare. Det var stadsfest i grannhålan och jag var full på hb. Hamnade i ett buskage med random kille. Hångel och mina byxorna åkte av. När han slickat ett tag och började knäppa upp sin gylf dök en vinglande man upp från ingenstans. Och la sig bredvid oss! Han började snacka på knagglig engelska, fråga vad vi gjorde och vad vi hette. Artig som jag minns det, men väldigt märklig. Min räddande ängel! Vi blev avbrutna, skiljdes åt och hördes aldrig mer. Och fyfan vad glad jag är för det! Inte för att mitt förlora oskulden-moment med pojkvännen är mer minnesvärt, men jag hade haft en jävla ångest om denna gåva gått till raggaren i busken.
Citera
2013-01-06, 22:20
Medlem
Det var ju inte så jätte kul när man fick reda på att killens kuk var enorm. Men det funkade, blev inget blodbad. Men det kändes ju ett bra tag efteråt, kunde knappt sitta ned haha. Det bästa var att jag och mitt dåvarande tjejgäng hade gått med på att satsa pengar på vem som skulle förlora oskulden först, gissa vem som vann?
Citera
2013-01-06, 23:04
Medlem
larsolof1337s avatar
var tillsammans med en i 1 år till o från. efter ungefer 1 månad och mycket sug o slicka så skulle ja äntligen få stoppa in den! jag var alldeles för stor för henne hon började gråta och kunde knappt sitta dom senaste dagarna, försökte kanske 20 gånger under den tiden vi var tillsammans. men gick tyvärr inte det heller.. så det var en stor anledning att vi gjorde slut
Citera
2013-01-10, 19:12
Medlem
Jeff.Lebowskis avatar
jag och en polare med våra tjejer (dom var 12, vi var 13) hade bestämt oss för att göra det tillsammans och platsen var ruffen på farsans båt som stod på land för att båtsäsongen var slut, och kompisen och hans tjej låg i ena slafen och jag och min tjej i den andra.
lyckades fumla av oss byxorna och jag började leta mig ner mot bävern, men hittade ingen varvid jag frågade tjejen om hon var vanskapt?
-då svarade hon att jag skulle prova leta på insidan av låret istället.....
-kompisarna höll på att garva ihjäl sig.....
sedan lyckades man krypa på och in (fan vet hur) och det blev ett enda stort jaha? och sedan var det klart.
träffade kompisen tjej i somras efter typ 30 år och vi pratade om det och höll på att garva ihjäl oss
Citera
2013-01-20, 20:52
Medlem
jag var 14, tog första bästa, blev tillsammans med nån random som busringde mig en gång, veckan efter sa jag att vi skulle glo film hos mig och när hon plinga på dörren öppnade jag iklädd endast kallsonger, hon kom in och jag kom in (Y) 3 gånger i rad knulla vi sen dumpa jag henne dagen efter
Citera
2013-01-27, 15:38
Medlem
Jag, 16 Han, 16. Båda oskulder.
Var inget fel på själva sexet men efteråt gick han och berättade varenda detalj för varenda människa han stötte på (även mina vänner). Tappade tilliten och gjorde slut. Han blev sur och gick och spred massa falska rykten om mig.

Med andra ord, ingen person jag önskar att jag gett min oskuld till. Men gjort är gjort!
Citera
2013-01-28, 17:16
Medlem
XTRVGNZs avatar
Jag var 14 år, han var två år äldre. Båda var oskulder. Det gjorde rätt ont i och med att jag inte vågade slappna av ordentligt och han kom snabbt.
Citera
2013-01-29, 01:02
Medlem
Jag var 19, hon var 20 år och hon var inte oskuld. Det gick fort för mig att komma men antar att det gör det för dom flesta första gången
Många skriver att första gången var med någon man ångrar osv. Jag är väl ett undantag för nu 3 år senare är samma tjej min flickvän och jag älskar henne över allt annat
Citera
2013-01-31, 17:41
Medlem
Epicediums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalleftw
Det gick fort för mig att komma men antar att det gör det för dom flesta första gången

Haha, när jag förlorade oskulden önskade jag att jag hade det där problemet. Försökte i flera omgångar komma under en period på ett par timmar. Inte lätt att vara en osäker liten tonåring med alkohol i blodet.
Citera
2013-01-31, 17:56
Medlem
Jag blev av med min oskuld när jag var 16 med en jämngammal kille (som inte var oskuld) som jag träffat genom gemensamma vänner. Det var nära på nyårsnatten, vi var ett gäng som firade hemma hos honom och med en del alkohol i sig blev vi båda två modigare. Vi strulade och sov tillsammans men det gick aldrig så långt att vi hade sex då, utan det blev ett par veckor senare när jag var hemma hos honom för att "kolla på film".

Han var försiktig men trots det gjorde det rejält ont precis i början, troligtvis för att jag var nervös och inte riktigt vågade slappna av.

Ångrar inte att jag blev av med min oskuld på detta sätt, jag gillade killen och det var väldigt mysigt osv, vi gjorde det inte "bara för att" så det känns bra.
Citera
2013-01-31, 18:33
Medlem
Chitagonghiltrexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalleftw
Jag var 19, hon var 20 år och hon var inte oskuld. Det gick fort för mig att komma men antar att det gör det för dom flesta första gången
Många skriver att första gången var med någon man ångrar osv. Jag är väl ett undantag för nu 3 år senare är samma tjej min flickvän och jag älskar henne över allt annat

Haha. Nice man, tror att det är ganska vanligt faktiskt.
Jag förlorade oskulden till en tjejkompis som helt plötsligt hade blivit mycket mer än bara en vän.
Det var riktigt najs, det var inte något slabbigt one night stand utan äkta men jävligt töntig passion.
Jag kom, hon kom, alla nöjda, alla glada.
Citera
2013-01-31, 23:18
Medlem
Googlas avatar
Kanske lite senare än ni andra, 18 år. Vart väldigt blyg och men det vände ju när man började bli intresserad av att supa sig full med vänner. Hade träffat denna tjej sedan tidigare och vi träffades på en fest, hennes kompis sa att hon tyckte jag var söt så började vi hångla helt plötsligt. Hennes ex kom och stod och kolla på, gick iväg och pratade med henne. Minns inte mer av det, kommande dagar började hon skriva med mig på sms. Kom över till henne såg lite film, låg och myste i sängen.. Snacka om att sperma produktionen började sättas igång. Vi drog oss mot soffan började hångla vi låg ner var dock för blyg för att ta större steg då hennes far inte var hemma och kunde troligen komma hem vilken sekund som helst men hon verkade som hon vela det. Gick några veckor jag söp med en kompis och hon ringde och vela träffas. Kom hem till mig tillslut, drog in på mitt rum började komma igång hon frågade efter kondom så klart (suck) gick in till min brors rum full som jag var och väckte han samtidigt som jag råka väcka hans flickvän, dom hade ju supit den dagen också så frågade efter kondom. Jackpot, drog tillbaka in på rummet på med kondom, var så full och det var helt mörkt och jag vet fan inte hur kondom höll sig kvar var inne några cm i den och resten var som en uteliggare kastar över en påse över axeln om ni förstår den mentala bilden. I alla fall så ja vanligt sex hon hade väll döda sill syndromen som jag stött på flera tjejer hädanefter som tycks ha det. Jag fick ingen orgasm utav sex hon gav mig lite handjob men inget resultat. No fun.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in