2010-08-04, 18:35
Medlem
MaijaWs avatar
Låg och såg film med min dåvarande kille.. då lägger han sig över mig för att visa att han vill ha sex..

blev väl det vanliga missionären men det var inte skönt.. ångrar lite att det var med honom för han var nog bara ute efter en sak nu när jag tänker efter..
Citera
2010-08-04, 19:09
Medlem
Me0ws avatar
Ny tjej, distansförhållande, vi hade blivit rätt heta på varandra efter många sms och chattande så det small till vid andra tillfället vi sågs självklart spelade jag macho och sa att det inte var min första gång, själva ligget blev rätt misslyckat och förhållandet varade inte så länge heller. Men jag är inte en av dem som säger "ÅÅÅH JAG ÅNGRAR DET SÅÅÅ DET SKULLE HA VARIT I EN ROSENBÄDD I FRANKRIKE!". Vafan, vem bryr sig om det var första, andra eller tionde gången egentligen. Det är inte siffran man minns i slutändan, det är ju de bästa kvällarna med den bästa partnern man minns och då kvittar det väl hur många gånger man sexat innan dess.
Citera
2010-08-04, 19:44
Medlem
Reodors avatar
Asfull på krogen, börjar få tillbaka minnet när jag sitter i hennes säng. Så har jag luckor under hela akten. Sen vaknar jag, hon går på toa, jag klär på mig. Hon går till köket jag går på toa, jag går och sätter mig vid köksbordet hon lyssnar på musik och säger att bussen går om 20 min bäst att du går, jag går ut utan att veta vart jag är så missar bussen och får vänta 3 timmar på nästa buss.

Kunde väl gått bättre, men var bara nöjd att jag blev av med oskulden så brydde mig inte.
Citera
2010-08-04, 21:54
Medlem
Odi-et-amos avatar
Jag var 14 och han 16, skulle fylla 17 några dagar efter. Vi träffades rätt mycket vilket jag och mina vänner var coolt när vi inte visste bättre. Gymnasiekillar på den tiden var något att hänga i granen.
Vi hade varit hemma hos gemensamma kompisar så frågade han mig om jag ville hänga med hem till honom. Han var själv hemma och allt. Klockan var över midnatt och vi badade naken i hans pool. Det hela började i poolen och avslutades i en solsäng. Hade tidigare hört att förlora oskulden inte var något speciellt, dock kunde jag inte hålla med.

Efter det träffades vi rätt mycket och sedan gled vi isär. Numera bor han utomlands och därför ses vi ytterst sällan. Men vi är fortfarande vänner och pratar rätt ofta på skype och så.
Citera
2010-08-05, 01:47
Medlem
piprensarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SicknexX
Oskulden är något man sparar

Killar ger bort den & tjejer förlorar den.
Citera
2010-08-05, 20:29
Medlem
Jag var 12 och stört into en kille som gick två årskurser över mig. Jag har alltid varit uppskattad hos motsatta könet så att säga, och jag började flirta med honom. Till slut hade vi snackat på MSN hur många gånger som helst och träffats ganska mycket i verkligheten. Och så en kväll när vi chattar, kommer vi in på ämnet sex.
Han föreslår att vi kan ses hemma hos honom på måndag för då är det studiedag (vi gick i samma skola) och jag kunde ju inte säga nej. Vid det här laget hade vi båda bekräftat för varandra att vi hade känslor för varandra, och jag blev helt till mig av längtan till måndagen.
När han mötte mig på väg till hans lägenhet så blev det väldigt awkward, pinsam tystnad är bara förnamnet.
Väl innanför hans dörr börjar vi råhångla (vi hade aldrig kommit så nära innan) och går tafatt till hans rum. Sen gick det väldigt fort och snart var alla kläder av, och han slickar mig i ca 10 sekunder, sen vill han sätta på mig. Så han lägger sig och jag gränslar honom, men är väldigt trång (och inte speciellt våt, just av nervositeten) men det går tillslut med lite viljestyrka. Sen rider jag honom i ca 1 timme, inte speciellt givande för mig men han ville fortsätta. Inget gummi hade vi heller, även fast det låg bredvid sängen. Så till slut kommer han i mig och sen ligger vi bredvid varandra helt tysta i en dryg halvtimme.
När jag kommer på att jag måste iväg, och ställer mig upp, så kommer en musprutt! jag blev så generad så det fanns inte. Ingen av oss låtsades om det, och när vi var påklädda gick vi till dörren, kramades hejdå och efter det ville jag inte prata med honom mer. Han smsade och skrev hur mycket som helst men jag tappade känslorna av sexet poor guy.
Men ganska dålig första gång, plus att det var mitt på blanka dan, tycker det hade varit mysigare i lite dunkel iallafall
Citera
2010-08-05, 21:03
Bannlyst
Ofta du va 12 år?
Citera
2010-08-06, 15:11
Medlem
fressshs avatar
Var 14 år och karate full..
Det var Valborgs afton med andra ord fjortis hysteri. Blev presenterad för tjej som är minst lika dyng som mig då vi börjar hångla sen går hon med sin hand "rakt på sak". men då går vi bakom knuten (detta utspelar sig alltså utomhus, i norrland) väl där bakom hörnet på huset så tar det inte många sekunder innan hon har munnen runt mitt käraste organ.. tyckte för sekunden att det var sjukt fett, var ju mitt första B'J ju, haha.. sen drog hon av sig ena byxbenet och lät det andra hänga på foten, då hon sendan sliter ned mig över henne.. (med eller utan alkohol så behövde man ingen förklaring om att det inte var hennes första gång) Aja jag stånka på bäst jag kunde, sen red hon mig då min kompis smyger sig närmre för att se vad som pågår. Hinner se honom i tid och ger honom ett tecken om att dra,haha. Minns att gräset var lite blött å att mina händer var stelfrusna. Efter det så har jag någon timmes minneslucka, men sen gick vi in i en snabb andra rond på en trappa vid vattnet..
Sprang hem till en kompis som jag skulle sova hos, Trotts att man bara hade 3st ståtliga hårstrå'n under kalsongerna så kändes det som att jag somnade in som en jävla MAN den natten.,men så var inte fallet kan man ju säga haha. Vaknade av att någon bankar på dörren det var Herr Ågren, såklart!!
Så här 7år senare är jag fortfarande inte så vidare nöjd över min försvunna oskuld.
Så om "du" läser det här får du gärna lämna tillbaks den till mig..
Citera
2010-08-06, 18:45
Medlem
Jag hade småflirtat med en kassörska i ett par månader och sen visade det sig att hon tydligen var intresserad av mig och ville träffas.
Sen träffades vi två-tre gånger, var ute på picknick och hånglade och sånt.
Någon vecka senare bestämde vi oss för att ha filmkväll, och på något sätt la vi oss och kollade i hennes säng som någon sorts tyst överenskommelse, och sen blev det mer och mer därifrån typ direkt, tror vi såg reklamen i början och sen stängde vi av.

Jag var riktigt chockad över hur oerhört lätt allting gick faktiskt, det kändes spännande som fan men ändå inte som någon big deal.
Tyckte mest att det var allmänt njutbart och behagligt, inte ett dugg nervös av någon anledning.
Citera
2010-08-06, 20:10
Medlem
Jag var 19 år gammal, och trodde väl att jag skulle dö oskuld...

Denna kväll var jag på krogen med 2 stycken relativt nya jobbarkompisar. Så en kompis, kompis, kompis eller nåt sätter sig vid mitt bord, och vi börjar snacka. Jag var dyngfull, så var även hon. Jag drar av någon anledning ut henne på dansgolvet, där vi börjar hångla. Rätt vad det är så frågar hon om jag har nå sprit hemma, varpå jag genast ringer en taxi

Kommer hem, dricker varsin grogg, sen down in the bed. Jag varar i kanske 3-4 juck, men vad fasen gjorde det. En enorm börda var lyft från mina axlar. Sen när vi börjar småprata visar det sig att hon var 28 år, läkarstuderande och sambo. Well, har aldrig hört nåt från henne sen, och tur var väl det.
Citera
2010-08-06, 20:25
Medlem
15 år med min flickvän som jag haft i över ett halvår (hade henne i över 1 år efter också). I hennes säng med en black jack kondom på! Varade förvånansvärt länge med tanke på vad man själv förväntat.
Citera
2010-08-07, 00:47
Medlem
13 år gammal med en tjej i parallellklassen hemma hos henne. Ingen rolig historia är det. Låg och kysstes och höll på i säkert en halvtimme innan de magiska orden uttalades och vi började klä av oss. Jag var så spänd att jag inte kände någon alls skön känsla, ett under att jag ens fick dasen att stå. Inte bättre blev det när hennes bror började spela markoolio på högsta volym i rummet bredvid. Efter ungefär 20 min kom hon, självklart utan att jag märkte det så jag fortsatte köra på någon minut till tills snoppen hoppade ut och inte gick att få in igen. Då gick det upp för mig att hon hade kommit och det blev jävligt pinsamt. Jag drog på mig kläderna och gick med verkande pung till närmaste tunnelbana.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in