Jag var 12 och stört into en kille som gick två årskurser över mig. Jag har alltid varit uppskattad hos motsatta könet så att säga, och jag började flirta med honom. Till slut hade vi snackat på MSN hur många gånger som helst och träffats ganska mycket i verkligheten. Och så en kväll när vi chattar, kommer vi in på ämnet sex.
Han föreslår att vi kan ses hemma hos honom på måndag för då är det studiedag (vi gick i samma skola) och jag kunde ju inte säga nej. Vid det här laget hade vi båda bekräftat för varandra att vi hade känslor för varandra, och jag blev helt till mig av längtan till måndagen.
När han mötte mig på väg till hans lägenhet så blev det väldigt awkward, pinsam tystnad är bara förnamnet.
Väl innanför hans dörr börjar vi råhångla (vi hade aldrig kommit så nära innan) och går tafatt till hans rum. Sen gick det väldigt fort och snart var alla kläder av, och han slickar mig i ca 10 sekunder, sen vill han sätta på mig. Så han lägger sig och jag gränslar honom, men är väldigt trång (och inte speciellt våt, just av nervositeten) men det går tillslut med lite viljestyrka. Sen rider jag honom i ca 1 timme, inte speciellt givande för mig men han ville fortsätta. Inget gummi hade vi heller, även fast det låg bredvid sängen. Så till slut kommer han i mig och sen ligger vi bredvid varandra helt tysta i en dryg halvtimme.
När jag kommer på att jag måste iväg, och ställer mig upp, så kommer en musprutt! jag blev så generad så det fanns inte. Ingen av oss låtsades om det, och när vi var påklädda gick vi till dörren, kramades hejdå och efter det ville jag inte prata med honom mer. Han smsade och skrev hur mycket som helst men jag tappade känslorna av sexet

poor guy.
Men ganska dålig första gång, plus att det var mitt på blanka dan, tycker det hade varit mysigare i lite dunkel iallafall