Haha, jag var 13 fucking bast
Hade börjat 7an i Augusti, började genast snacka med en tjej i 9an. Vi blev så småningom ett par och i Februari ett halvår senare tog hon min oskuld. Jag sov över hos henne och jag hade redan pullat henne 2-3 gånger samtidigt som hon hade gett mig ett hederligt handjob. Kommer aldrig glömma känslan när hon log över mig i bara trosor och var så våt så det kändes igenom. Hon använde dessutom BARA string så det var jävligt nice. Kommer aldrig glömma lyckan som uppstod när hon viskade och frågade "Ska vi gå hela vägen?". Varje grabbs dröm! Att förlora sin oskuld till en jävligt het tjej i 9an. Hon hade dessutom den bästa röven jag någonsin har sätt! Än idag! Kommer ihåg hur jävla skönt jag tyckte det var. Jag höll mig jävligt länge och det slutade relativt bra. Vi låg sedan och höll om varandra resten av natten och pratade. Oförglömliga minnen! Som jag saknar henne ibland, än idag!
OBS, detta låter verkligen som en trollhistora nu när jag läser igenom det. Men det är det inte!
Typ 14, röjig fest, brud som drog med mig, först förbi nåt hus för att hämta kondom, sen red hon av mig i nån form av ängsliknande terräng. Vet ännu idag inte vem det var
Jag var 13 år gammal och gjorde det med min flickvän på hennes rum efter skolan, kändes inte särskilt skönt för jag är ganska smal och hon var ganska stor så när hon låg där på mig så kändes det som jag hade en stor sten över mig så jag hade inte ett särkilt bra första ligg
Så hon säger nej och du bara struntar i det? Det låter vettigt.
Troligtvis är hon bara oerfaran ett bra BJ känns inte sådär. Å andra sidan så finns det många erfarna brudar som också är sjukt dåliga på det.
Jojo men hon hade ju sagt nej hela kvällen med är alltid så med henne, det ena leder till det andra.. Hon va på men ville/våga bara inte säga det
Om hon är oerfaren.. Har knappt smakat på sig själv så aa, hon har en bit kvar att uppleva. Men kändes helt seriöst inget + att jag fick skavsår så vi får nog jobba lite mer på det.
Jag var 16 år, hade varit tillsammans med min flickvän i ett par veckor. Hennes föräldrar skulle var borta över helgen, så vi tänkte: Nu jävlar ska det bli sex för första gången!
Fast det här med sex gick inte riktigt, båda darrande likt två små asplöv en mulen höstmorgon. För att dämpa vår nervositet snodde vi lite av hennes farsas whiskey. Efter ett par sträva klunkar så började stämningen mjukas upp, och ett två tre så var det avklarat.
Nu när man tänker på det i efterhand så vår det rätt mysigt
4chan-skadad som jag är så föredrar jag att "greentexta"
>Dricker med några kompisar i en park.
>Söt tjej sätter sig i mitt knä.
>Söt tjej säger att jag är fin.
>Söt tjej vill ha mitt nummer.
>Vi umgås nästan varje dag i 2 veckor.
>Sent på kvällen i samma park.
>Alla vill att söta tjejen ska sitta i deras knän.
>Jag var den enda som inte bad henne göra det.
>Hon sätter sig i mitt knä och kramar mig en lång stund.
>Aldrig varit så lycklig.
>Hon vill följa med mig hem.
>Väl hemma sätter vi på filmen "Year one"
>Lägger oss i sängen och ska kolla på filmen.
>Hon har bara trosor på sig.
>Hon tar min hand mot hennes bröst.
>Jag säger att vi inte borde.
>Vi gör det ändå
Dagen efter åker jag till Danmark med familjen tidigt på morgonen, smsar med henne hela tiden när jag är där. Vi blir tillsammans genom ett sms jag skickade sittandes på en pir i den vackra staden Lökken.
Vi är fortfarande tillsammans, förlovade till och med, och förra året så var vi på semester i Danmark, och medans vi ändå hade vägarna förbi, åkte vi förbi Lökken. Det var underbart
Uteslöt sexuella detaljer med tanke på att vissa bekanta vet att detta konto tillhör mig
Lagom drucken, ursäkta dålig grammatik och allmänt störande skrivsätt haha
Hej, det mest dåliga sex jag någonsin haft var när jag blev av med oskulden. Jag hade träffat en brud, vi ville ha sex, men jag var sjuk just då (influensa) fast hon var på ändå och ville, så jag gick med på det trots att jag var sjuk, vi hamnade i en bastu, som fortfarande var varm efter några som bastat.
Blev på golvet i den varma bastun, med feber och allmänt sjuklig, trodde jag skulle dö
Jag var 14 full och desperat drog hem med en brud och hennes bästa kompis och gjorde det i samma säng som hennes polare låg i med :P undrar om det inte var nära en 3-kant för jag hade strulat med båda den kvällen.
Fett värt det för vi fortsatte poppa och blev tillsammans ett tag sen så ville väl hon ha mer än sex så hon gjorde slut, nu när jag tänker på de så ser alla mina förhållanden ut så.
Mår så sjukt dåligt, är 18 fortfarande oskuld.
Alla mina kompisar har gjort det ett antal gånger och känner mig så sjukt utanför men visar det aldrig.
Tro inte jag är konstig eller liknande.
Är en snäll, charmig till och med ''snygg kille'' på 18, men jag är för jävla feg och kräsen
Snackar med mycket tjejer men vill hitta tjejen för mig, och inte någon som ligger runt :S
Jag hade en ganska tidig sex debut men nu för tiden så har jag samma problem som dig, vill inte ta hem vad som helst bara för att ligga lite. Men mitt råd till dig är gör det inte sten packad och helst inte engångs ligg. (kanske du redan räknat ut själv) och att ha sex är inget speciellt om man inte gör det med någon man gillar så bara vänta lite så kommer det säkert en söt och trevlig tjej till dug med
4chan-skadad som jag är så föredrar jag att "greentexta"
>Dricker med några kompisar i en park.
>Söt tjej sätter sig i mitt knä.
>Söt tjej säger att jag är fin.
>Söt tjej vill ha mitt nummer.
>Vi umgås nästan varje dag i 2 veckor.
>Sent på kvällen i samma park.
>Alla vill att söta tjejen ska sitta i deras knän.
>Jag var den enda som inte bad henne göra det.
>Hon sätter sig i mitt knä och kramar mig en lång stund.
>Aldrig varit så lycklig.
>Hon vill följa med mig hem.
>Väl hemma sätter vi på filmen "Year one"
>Lägger oss i sängen och ska kolla på filmen.
>Hon har bara trosor på sig.
>Hon tar min hand mot hennes bröst.
>Jag säger att vi inte borde.
>Vi gör det ändå
Dagen efter åker jag till Danmark med familjen tidigt på morgonen, smsar med henne hela tiden när jag är där. Vi blir tillsammans genom ett sms jag skickade sittandes på en pir i den vackra staden Lökken.
Vi är fortfarande tillsammans, förlovade till och med, och förra året så var vi på semester i Danmark, och medans vi ändå hade vägarna förbi, åkte vi förbi Lökken. Det var underbart
Uteslöt sexuella detaljer med tanke på att vissa bekanta vet att detta konto tillhör mig
Lagom drucken, ursäkta dålig grammatik och allmänt störande skrivsätt haha
15 år gammal, hon var 14. Hade varit tsm med tjejen i 3-4 månader. Vi hade gjort allt utom knullat tidigare. Vi var hemma hos mig mitt på dagen och båda föräldrarna var på jobbet. Vi började som vanligt, men det var nåt speciellt denna gång. Jag frågade om hon ville (fjortis ) och det ville hon. Det tog en liten stund att leta sig in trots att jag vi detta lag var rätt bevandrad i hennes underliv. När den väl var helt inne och juckandet hade startat var det nog det bästa jag upplevt! Höll på i c:a 15 minuter med missionären innan jag drog ut den och sprutade på hennes mage. Vi myste en stund, jag gick och pissa och sen knullade vi igen. Följande året bestod i stort sett av knullande utan avbrott, vi hade sex som minst tre gånger om dagen och det var eb härlig tid kort och gott.
Kan tillägga att vi såhär 20 år senare fortfarande ses och knullar som kaniner. Hon har barn med en annan kille och jag har mitt liv, men hon känns som ett frikort av nån anledning.
Jag var 15 år. Var på chattroulette,, snackade med en brud där. Hon ville ha min skype så vi kunde fortsätta där istället. Vi bestämde en träff, vi blev tillsammans och vi knullade. Tyckte inte att det var något speciellt, men vi knullade 2 gånger samma natt. Men hon stönade ashögt och gjorde det jättebekvämt för mig. Dock sa jag inte att jag var oskuld. Tydligen fick man reda i efterhand att hon var en hora , märkte att hon var "stor" i fittan om man säger så.