2009-06-13, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenganUtanK
Ahh jag hade sex med halva min skola på ett tak, fast sen vaknade jag ju också och landade på jorden

hehe fick en liten känsla av att någon är avensjuk? . Men det ligger lite i om man är vältrännad och ser bra ut , så har man alltid en fördel
Citera
2009-06-13, 17:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av drawe
hehe , jag var iallafall 15år och gick i 9an , det var en biologi lärare hon var väl runt 25 skulle jag tro, och vi hade väl små spannat på varandra lite då och då , hon var rätt söt , så efter en biologi lektion bad hon mig att stanna kvar, när de då andra hade gåt.. så tog hon mig till ett rum intill salen. och hon bara drog ner minna braller, började suga av mig ,otrolig skönt men pinsamt var det, efter det så sa hon att de var min tur att skötta jobbet,så jag fick gå ner o slicka&fingra henne, efter stund så började själva leken.. , det varade i ca 5min , sen var de över. , detta var inte sista gången heller, det skedde resten av 9an , och vi hade även kontakt över sommaren och en del av tiden i första ring. jag är endå rätt nöjd och halft lyckad blev det ju
jahaja!
Citera
2009-06-13, 17:04
Medlem
xobxs avatar
Citat:
hehe fick en liten känsla av att någon är avensjuk? . Men det ligger lite i om man är vältrännad och ser bra ut , så har man alltid en fördel

Jag har en känsla att det finns ett troll som inte kan stava.
Citera
2009-06-13, 17:13
Medlem
Roskildefestivalen 2005. Minns att jag var full som ett ägg och det regnade från alla håll och kanter.. samt det var jävligt kallt ute. Då frågar granntjejen (alltså grannen på tältplatsen) om vi inte kunde knulla för att få upp värmen.

Kan väl säga att ha sex medans man huttrar i en trång sovsäck är något som jag aldrig kommer att göra om. Eh.. alltså att knulla i en sovsäck.

edit: Kan även informera er om att det gick trögt i början, dels för att mina fötter hade domnat bort (tack vare kylan) och dels för att min pung var i "frysläge" och det var svårt att få bånge.
Senast redigerad av CarrieFisher 2009-06-13 kl. 17:17.
Citera
2009-06-13, 17:21
Medlem
namgrebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xobx
Jag har en känsla att det finns ett troll som inte kan stava.

Jag har en känsla av att bakom trollet så döljer det sig egentligen en klen liten oskuld med acneproblem

Det är så kul och se hur vissa skriver sina sexfantasier i den här tråden och gör det så genomskinnligt och katastrofalt dåligt, men ändå med hoppet att någon ska tro på dem.

On-topic: Utomlands, 17 år, påverkad som ett svin. Gick mot alla odds bra.
Citera
2009-06-13, 18:36
Medlem
Citat:
avensjuk?

Lite OT: Vet inte varför men av nån anledning så garvade jag säkert 10 min efter jag såg det ordet.
Citera
2009-06-14, 10:59
Medlem
Mr-andersons avatar
Citat:

HAHahhahahahhahah vilket skämt du är drawe!!! ser folk inte den röda linjen under felstavade ord eller va fan är de för fel egentligen?
Citera
2009-06-14, 11:27
Medlem
Tigerhund79s avatar
Jag var 15 år gammal. Jag var på en fest. Kompisen hade en jävligt het morsa som jag visste hade spanat in mig ett tag och jag hade ju så klart gjort det samma. När festen började brytas upp framåt småtimmarna valde jag att dröja mig kvar en stund. Min kompis var trött och gick och lade sig medan hans morsa bjöd mig på te. Hon erkände att hon hade spanat in mig en längre tid och jag, röd om kinderna, erkände att jag hade varit kåt på henne sedan jag träffade henne första gången, och det dröjde inte länge innan hon hade min kuk i hennes mun. Vi knullade i alla möjliga ställningar. Hon tog den t.o.m i tvåan. Här var det ingen snack om nervositet, utan allt var som om jag hade haft sex tusen gånger innan jag träffade denna sexgudinna. Allt slutade med att jag kom i hennes mun och hon svalde hela satsen........... eller vänta nu det var inte så här det gick till.

Nä det var med den jämnåriga grannflickan som min svendom rök. Det var på min 15-årsdag, och det var inget vidare bra. Vi hade planerat det i några dagar, att nu skulle det ske och redan på detta stadiet var det dömt att bli allt annat än bra. Jag överskattade min egen förmåga och eftersom hennes mamma var i rummet bredvid så sade jag "skrik inte för mycket så att din mamma hör oss"..... eh.... ja. Skrek gjorde hon nästan för att det gjorde ont. Hon var också oskuld, men först hade jag svårt att få upp den och sprang in på toaletten hela tiden för att pissa (nervositet). Det krävs inte många hjärnceller för att förstå att det inte gick så bra
Senast redigerad av Tigerhund79 2009-06-14 kl. 11:30.
Citera
2009-06-21, 00:26
Medlem
-Muppen-s avatar
Hade chattat med en tjej nerifrån Småland i ett och en halft år ungefär och då kom vi på att vi skulle träffas för hon ändå skulle upp hit. Hände väl inte så mycket då men sen efter nån vecka drog jag ner till Småland och där i hennes säng natten då jag kom ner hände det
Citera
2009-07-03, 19:28
Medlem
Me.rawrs avatar
tror jag var 15-16 hade vart tsm med tjejen i hmm, 4 månader och hade slickat och gjort lite sånt, sen hade vi sex och jag kom fan knappt in, trång som fan var hon(hon var 15, så jag var väl 16).. hade vårat sex, kondomen sprack. inte direkt världens lyckade kväll om vi säger så, dumpade henne på sms 1 vecka efter(vi hade bara träffats 1 gång mer efter sexet)..

hon låg mest och gned och hade ont skulle jag tro... mina 19 cm var för stora för en oskuld 15 åring..

men men, helt klart inget jag ångrar. för snygg var hon
Citera
2009-07-03, 20:14
Medlem
Sexton år, stupfull, och halvt förfrusen i en stor ihålig buske på baksidan av ett disco. Ingen höjdare, men skönt att få det gjort.
Citera
2009-07-04, 00:01
Medlem
bananbolls avatar
båda 14, i polarens säng på en fest han hade.

Vad jag vill minnas så var det inte långvarigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in