2008-04-07, 21:28
Medlem
Minderbinders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drunkpunk
När jag var 15 år rök oskulden. Hur det skedde är väl rätt uppenbart.

Farsan, knark och en clown-näsa?
Citera
2008-04-07, 21:31
Medlem
deMarus avatar
När jag var 17 år på en fest, utanför festen, det var på landet i sköna maj.
Citera
2008-05-23, 03:32
Medlem
Bruc3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mystice
Jag bestämde en knulldejt med en kille som var 21 (själv var jag 13, nästan 14) .. Fattade inte ens att jag skulle runka honom medan han letade efter kondomen, han fick ta min hand och visa mig .

Pedobear strikes again. Som om det hade spelat någon jävla roll om du var 13,5 år lr 14 år..
Citera
2008-05-23, 08:12
Medlem
Bruc3s avatar
Själv var jag väl 17. Hon var 18. Hon bodde förtarvligt långt ifrån. "Kollade film", 5 minuter senare ligger man där som en glad pingvin och det roliga är över. Slutade med att jag bjöd på köttbullar, sen fick hon åka hem.

Summa summarum: Köttbullarna skulle jag aldrig bjudit på.
Citera
2008-05-23, 10:03
Medlem
Emols avatar
nyfyllda 16 år, bakis som ett as i ett vardagsrum med glasdörrar i brudens polares morsas säng! tjillevippen, var det bara jag som var orolig över att pricka fel hål?
Citera
2008-05-23, 11:42
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emol
var det bara jag som var orolig över att pricka fel hål?

Om din flickvän var lika trång i båda hålen så kan hon fan inte varit en dag över 8 år så ja, du var den enda.
Citera
2008-05-23, 12:49
Medlem
Emols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Om din flickvän var lika trång i båda hålen så kan hon fan inte varit en dag över 8 år så ja, du var den enda.

man pricka ju rätt, men man hade ju ett par hundra tankar som flöda om vad som kunde gå snett när det var dags att komma till kritan..
Citera
2008-05-23, 13:42
Medlem
Jag var hela 18 år.
Killen var fruktansvärt hypad för att han var något slags proffs på skateboard och han hade varit med i tv och allt

Han var 23 och skitsnygg tyckte jag.
Han var jättegullig och det var faktiskt riktigt bra men han luktade lite grus minns jag men gott iallafall...

Idag är han ännu duktigare än han var då. Jag tycker det är skoj att tänka tillbaka på denna lilla trevliga händelse...
Citera
2008-05-23, 13:46
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piss-nisse
Jag var hela 18 år.
Killen var fruktansvärt hypad för att han var något slags proffs på skateboard och han hade varit med i tv och allt

Han var 23 och skitsnygg tyckte jag.
Han var jättegullig och det var faktiskt riktigt bra men han luktade lite grus minns jag men gott iallafall...

Idag är han ännu duktigare än han var då. Jag tycker det är skoj att tänka tillbaka på denna lilla trevliga händelse...
Träffas ni fortfarande och hur i hela friden kommer det sig att han luktade grus?
Citera
2008-05-23, 13:53
Medlem
TeutonicWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mystice
Jag bestämde en knulldejt med en kille som var 21 (själv var jag 13, nästan 14) .. Fattade inte ens att jag skulle runka honom medan han letade efter kondomen, han fick ta min hand och visa mig .

Utav ren nyfikenhet, hur ser du på händelsen nu? Ångrar du det, tycker du att han antastade dig eller tycker du att det var helt okej av honom att ha sex med dig som var betydligt yngre?

/Teutonic Warrior
Citera
2008-05-23, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Träffas ni fortfarande och hur i hela friden kommer det sig att han luktade grus?

Vi rings ibland men vi långt från varandra så vi ses mycket sällan..

Ang gruset så vettefan, men så var det. Han luktade herrparfym och så lite,lite grus...

Citera
2008-05-23, 14:10
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piss-nisse
Vi rings ibland men vi långt från varandra så vi ses mycket sällan..

Ang gruset så vettefan, men så var det. Han luktade herrparfym och så lite,lite grus...

Jag gjorde mest en liten ordlek på ditt uttryck "Idag är han ännu duktigare än han var då" och funderade då på om ni hade fortsatt med era övningar efter den första gången"...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in