2007-07-17, 21:27
Medlem
Serist ngon som har sett denna serie? sg nyss ett avsnitt insg att det r det mest patetiska program jag har sett.

Fr er som inte vet vad den handlar om s gr det ut p att Wilmer Valderrama (that 70s show, Fez) far runt i olika stder och d ska ngra killar/tjejer st i ring och battla genom att snacka skit och d utser dom en vinnare i slutet som ska vara omrdet "skitsnackare" :P HAHA ni br se det bara fr att f skratta.
Dock kan dom komma med ngra roliga repliker
Citera
2007-07-18, 00:34
Medlem
Giljos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av do0t
Serist ngon som har sett denna serie? sg nyss ett avsnitt insg att det r det mest patetiska program jag har sett.

Fr er som inte vet vad den handlar om s gr det ut p att Wilmer Valderrama (that 70s show, Fez) far runt i olika stder och d ska ngra killar/tjejer st i ring och battla genom att snacka skit och d utser dom en vinnare i slutet som ska vara omrdet "skitsnackare" :P HAHA ni br se det bara fr att f skratta.
Dock kan dom komma med ngra roliga repliker

Det r underhllande trots att det r extremt tntigt.
Citera
2007-07-18, 02:15
Medlem
Fonnzs avatar
Det r s jvla kasst s att det blir lite charmigt. Har dock lrt mig en bra diss drifrn.
Citera
2007-07-18, 02:32
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av do0t
Fr er som inte vet vad den handlar om s gr det ut p att Wilmer Valderrama (that 70s show, Fez)

Allvar, r det Fez? Hade jag ingen aning om.

Programmet r vl ganska kul att se p med polarna. Har lrt mig ngra roliga skmt drifrn.

"Yo mama is so big, you have to describe her twice!"
Citera
2007-07-18, 02:35
Medlem
High Lifes avatar
Hatar verkligen det programet, makes me sick!
Citera
2007-07-18, 02:39
Medlem
Pais avatar
haha det r ju kul fan
Citera
2007-07-18, 03:01
Medlem
Pubertals avatar
Det r s patetiskt. Tnk om dom skulle slnga in ngra battlerappare som Iron Solomon, Thesaurus, Justice eller Jin? Battlerapparna skulle dra hrda punchlines i all evighet (dessutom med rim) och vinna ver dom hr kepstntarna s det skvtte om det. Skulle man gra det s skulle det bli s pinsamt uppenbart hur talanglsa dessa amatrer r. Fr allts serist, dom hr idioterna ska leverera typ 10 frdigskrivna skmt per program och trots denna enkla uppgift s r det mnga av dom som blir mllsa eller som har noll timing i sin leverans av ponger.
Eller varfr inte, sjuka tanke, gra ett TV-program med riktiga komiker som Sarah Silverman, Chris Rock, Jeff Ross, Wanda Sykes, Zach Galifinakis etc... Ne, det hr programet r nstan lika pinsamt som den dr Nick Cannon-skiten.
Och ja, jag vet att pongen r att det ska vara amatrer: men d kan dom vl hitta ngra talangfulla personer i sdana fall.
Citera
2007-07-18, 08:09
Medlem
Buck_s avatar
Jag trodde allvarligt det var p skoj frst. Det kommer in en vit kille och sger "Wazzap mah name is B Smoothe and i'm all up in diz pizzeeey!" samtidigt som han krullar fingrarna till vrsta kanelbullarna

Humor!
Citera
2007-07-18, 10:15
Medlem
Mashtars avatar
Programmet r helt OK. Minns en vit ganska nrdig snubbe och han var j-kligt vass. Kndes inte s inrepeterad som andra dissare kan gra. Han mosade alla.
www.youtube.com/watch?v=pUEO9-2U-h0
http://www.youtube.com/watch?v=GzUbP...elated&search=
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in