2007-07-17, 20:30
Medlem
Jag söker lesbisk porrfilm med tjejer som ser ut att ha sex med varandra på riktigt, för att de gillar det. i de flesta filmer är det bara scen på scen, det känns inte äkta på något vis.

Viv Thomas filmer är ju imponerande bra, det finns ganska många, men jag har bara hittat ett fåtal på diverse torrenttrackers. Någon som vet var det finns mer?

Jag kan passa på att tipsa om en speciell film av Viv Thoms som jag såg för länge sedan, som jag minns var otroligt bra. Det ända problemet är att jag inte minns vad den heter. Förhoppningsvis känner någon igen vilken jag menar om jag förklarar såhär: Tjejerna är i ett hus på porrfilmsinspelning, och i pauserna passar de på att ha sex med varandra. Det hela filmas av en av tjejerna, och det är mycket skratt och fniss.
Hoppas att någon vet vilken jag tänker på?!

Finns det fler producenter som producerar liknande filmer som Viv Thomas?
Citera
2007-07-18, 06:54
Medlem
abby winters är också mkt bra, finns en hel drös på thepiratebay
Citera
2007-07-30, 13:07
Medlem
knight1056s avatar
Tips

Troligen tänker du på "Confessions of the Make-Up Artist". Bland Viv Thomas filmer är den bästa och mest oumbärliga Pink velvet (första delen även om de två andra också är mycket bra).

Jag kan även rekommendera Thursday night video (TNV) och då i första hand "Pleasing Kinsey" samt "Corinna & Erin"

Titta in på http://www.lezlovevideo.com/category...D487FEE844EB98

så hittar du många fler tips. Kan för övrigt varmt rekommendera lezlovevideo.com. Mycket bra nätshop som har det mesta inom lesbisk porr.

Även filmer av "Girlfriens films" kan rekommenderas. Se länken ovan.
Citera
2007-08-02, 21:01
Bannlyst
du kan ju alltid gå in på www.el-ladies.com och klicka in på lesbian....där har dom många små trevliga gratisklipp från bla sapphic erotica
Citera
2007-08-02, 21:27
Medlem
StigAllans avatar
Minns med nöje en gammal p-rulle med en slyna som överstönade så fort hon fick kuk, jävligt fin kropp men man ledsnade väldigt snart på hennes mekaniska knullande.
Det var annat ljud som slapp ur henne när hon fick fittan slickad av en knappt myndig liten flicksnärta.
Nöjet i den scenen består i att när porrstjärnan börjar närma sig höjdpunkten så blir hastigt och lustigt tjejen som lapat utbytt mot en riktig porrfilmskuk.
Han dunkar in den och sätter igång att knulla, man ser att flatan försöker slippa undan men alldeles strax så ligger hon kvar och stönar på än värre och numera trovärdigt.
Antar att det blev ett jävla liv efter orgasmer och filmkameran stoppats.
Mera sån innovation!
Citera
2007-08-02, 21:36
Medlem
Amazingthings avatar
Sophie Moone tror jag på i sånna fall
Citera
2007-08-12, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Minns med nöje en gammal p-rulle med en slyna som överstönade så fort hon fick kuk, jävligt fin kropp men man ledsnade väldigt snart på hennes mekaniska knullande.
Det var annat ljud som slapp ur henne när hon fick fittan slickad av en knappt myndig liten flicksnärta.
Nöjet i den scenen består i att när porrstjärnan börjar närma sig höjdpunkten så blir hastigt och lustigt tjejen som lapat utbytt mot en riktig porrfilmskuk.
Han dunkar in den och sätter igång att knulla, man ser att flatan försöker slippa undan men alldeles strax så ligger hon kvar och stönar på än värre och numera trovärdigt.
Antar att det blev ett jävla liv efter orgasmer och filmkameran stoppats.
Mera sån innovation!

Låter som ett kul klipp, nån som har och vill dela med sig?
Citera
2007-08-12, 18:08
Medlem
Krakatoas avatar
Kapar tråden lite, men Girls Gone Wild gillar jag, känns rätt spontant sådär när de har med lesbiska scener. Hur mycket är eg. uppgjort i dessa filmer?
Citera
2007-08-12, 20:02
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Kapar tråden lite, men Girls Gone Wild gillar jag, känns rätt spontant sådär när de har med lesbiska scener. Hur mycket är eg. uppgjort i dessa filmer?

För mycket..
Citera
2007-08-17, 20:28
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
För mycket..

Kunde tro det :/

Nåväl, bättre än de flesta lebbrullar iaf.
Citera
2007-08-18, 04:14
Medlem
SkinnyFistss avatar
Även jag vill slå ett slag för Abby Winters.
Hög kvalitet och så äkta det kan bli.
Enda negativa är att det blir en aning långtråkigt i längden.
Citera
2007-08-18, 22:09
Medlem
Blygiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa

Rent generellt så gäller följande regel i porrfilmer: Får du minsta aning att de inte är äkta, då är det nästan garanterat inte äkta utan enbart uppgjort på ett eller annat sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in