• 1
  • 2
2007-07-18, 10:01
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychotic
Glöm nu inte bort att man även kan bli beroende av att vara påverkad, behöver ju inte vara någon specifik substans man fastnar för. Sen så övergår det ju säkerligen tillslut till någon enskild drog.

Han är med största sannolikhet redan beroende av att vara påverkad eftersom han bevisligen måsta vara kraftigt narkotikapåverkad dagligen.
Citera
2007-07-18, 10:17
Medlem
Fittsparks avatar
Jag ska inte på något sätt moralisera, då jag själv brukar en hel del benso.
Det läskiga är just att toleransnivån höjs i raketfart.

Jag tycker TS bör tänka över bruket av subutex, då det i mina öron låter lite väl mycket, för att inte skapa ett beroende.
Citera
2007-07-18, 13:39
Medlem
Avgrunds avatar
man kan inte bruka opiater mer än 2 gånger i veckan skulle ja säga.
sen är det beroende på person och vad man använder.
du kör inte IV va?
risken är störst att bli torsk när man skjuter tunga opiater som oxycontin,heroin,morfin. för den kicken och känslan kan sätta sig i skallen och aldrig försvinna. men kör du 4 gånger i veckan kommer du bli fysiskt beroende JA.
sen är sub en jävla skitdrog att bli beroende av tycker jag. första månaden är schysst sen måste man ha sinna 2-4mg varje dag för att vara frisk på skiten och det kostar bara massa pengar och inget schysst rus får man heller.
Citera
2007-07-18, 15:05
Medlem
beatstreets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Master
Wow tuuuung kille.... Hela 40mg på 5 dagar, oooohhhhhfan vilken hårding du är. Finns nog ingen på detta forum som klarar dom mängderna....

Tramsinlägg, 40st xanor på 5 dagar är rätt mycket, väldigt mycket om han inte tagit benzo ofta tidigare och hans inlägg lät inte särskilt skrytsamt...
Citera
2007-07-18, 16:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Avgrund
man kan inte bruka opiater mer än 2 gånger i veckan skulle ja säga.
sen är det beroende på person och vad man använder.
du kör inte IV va?
risken är störst att bli torsk när man skjuter tunga opiater som oxycontin,heroin,morfin. för den kicken och känslan kan sätta sig i skallen och aldrig försvinna. men kör du 4 gånger i veckan kommer du bli fysiskt beroende JA.
sen är sub en jävla skitdrog att bli beroende av tycker jag. första månaden är schysst sen måste man ha sinna 2-4mg varje dag för att vara frisk på skiten och det kostar bara massa pengar och inget schysst rus får man heller.

Då får jag väll köra 4ggr varannan vecka då det borde väll va lugnt?

Nej jag kör inte IV

Fan jag har tagit minnst 6mg sub idag och känner knappt av det så det får bli en paus en vecka med opiater nu
Citera
2007-07-18, 20:18
Medlem
Avgrunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abel
Då får jag väll köra 4ggr varannan vecka då det borde väll va lugnt?

Nej jag kör inte IV

Fan jag har tagit minnst 6mg sub idag och känner knappt av det så det får bli en paus en vecka med opiater nu
jo men det är jävligt klurigt det där med beroende. att köra varannan vecka kan vara mycket svårare än det låter. första dagarna kanske går bra men på slutet av veckan kanske du säger typ eh det är bara två dagar kvar tills nästa vecka ja tar idag osv du vet?
tror att du redan nu är beroende fysiskt, eller det är ja säker på.
så spara en halv sub till nästa vecka och ta endast den på hela veckan!!!
sub fungerar väldigt bra att vänja av kroppen från opiater med även i låga doser, tex när ja går på heroin i perioder brukar vara några månader så kan ja bli frisk på bara 3mg subutex!!! det är ingenting egentligen.
så om du vill bli av med ett opiat beroende använd subutex det är ju trotsallt gjort för just det! det räcker nog med 1mg för dig per dag nästa vecka skulle ja tro kanske tillomed bara kan ta varannnan da?
Citera
2007-07-18, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Avgrund
jo men det är jävligt klurigt det där med beroende. att köra varannan vecka kan vara mycket svårare än det låter. första dagarna kanske går bra men på slutet av veckan kanske du säger typ eh det är bara två dagar kvar tills nästa vecka ja tar idag osv du vet?
tror att du redan nu är beroende fysiskt, eller det är ja säker på.
så spara en halv sub till nästa vecka och ta endast den på hela veckan!!!
sub fungerar väldigt bra att vänja av kroppen från opiater med även i låga doser, tex när ja går på heroin i perioder brukar vara några månader så kan ja bli frisk på bara 3mg subutex!!! det är ingenting egentligen.
så om du vill bli av med ett opiat beroende använd subutex det är ju trotsallt gjort för just det! det räcker nog med 1mg för dig per dag nästa vecka skulle ja tro kanske tillomed bara kan ta varannnan da?

Jo jag förstår vad du menar tror jag men om jag kör en vecka benso och nästa vecka Opiater (Förutom söndag som kan få bli en vilo dag) då borde väll toleransen hamna tillbax till noll igen eftar varannan vecka och det fysiska beroendet uteblir eller? om du förstår vad jag snackar om (skapligt hög just nu) Vad tror du om det? CB och affe händer bara ibland när nån bjuder typ ca ~2-5ggr per månad!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in