• 1
  • 2
2007-07-17, 18:56
Bannlyst
Jag har markt att jag kan va i risksonen att bli beroende av opioiderden senaste tiden (har blivit typ lite varje dag) så tror ni det är lugn om jag kör på opiater 4gg i veckan bara då?

T.e.x måndag till torsdag kör opioider/opiater subutex oxykodon tramadol etc och fredag till söndag alkohol lite benso och kanske en rökare

Allafall tror ni det funkar i längden???
Citera
2007-07-17, 18:58
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abel
Jag har markt att jag kan va i risksonen att bli beroende av opioiderden senaste tiden (har blivit typ lite varje dag) så tror ni det är lugn om jag kör på opiater 4gg i veckan bara då?

T.e.x måndag till torsdag kör opioider/opiater subutex oxykodon tramadol etc och fredag till söndag alkohol lite benso och kanske en rökare

Det låter ju inte så där jättebra, speciellt inte riktigt starkt skräp som subutex. 4 dagar i veckan med tung narkotika låter inte som "bara"
Citera
2007-07-17, 18:59
Medlem
Chuckeys avatar
Citat:

Aldrıg. Ja lovar dıg att det ınte kommer att halla med opıater fyra dagar ı veckan.
Citera
2007-07-17, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chuckey
Aldrıg. Ja lovar dıg att det ınte kommer att halla med opıater fyra dagar ı veckan.

Inte kommer hålla? vad menar? tror du jag blir beroende av dom?
Citera
2007-07-17, 19:11
Medlem
Nemesis1s avatar
Subutex har en halveringstid på ca 36 h... Med andra ord kan du inte räkna med att buprenorfinet skall vara ute ur din kropp fören tidigast om 72 h... Och det är tre dygn! Så om du tar Subutex fyra gånger i veckan så kommer din kropp så gott som hela tiden att ha buprenorfin i sig, vilket den kommer att vänja sig med och börja ta förgivet...
Citera
2007-07-17, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Subutex har en halveringstid på ca 36 h... Med andra ord kan du inte räkna med att buprenorfinet skall vara ute ur din kropp fören tidigast om 72 h... Och det är tre dygn! Så om du tar Subutex fyra gånger i veckan så kommer din kropp så gott som hela tiden att ha buprenorfin i sig, vilket den kommer att vänja sig med och börja ta förgivet...

So hur mång gånger kan man ta du kör väll bara en gång i vecken Nemesis och det funkar allfall bra va? är det kanske bättre att köra typ 5ggr en vecka sen nesta vecka ingenting alls osv?

Edit: vad är halveringstid på oxykontin och tramadol?
Citera
2007-07-17, 19:46
Medlem
TsarensKurirs avatar
Citat:
So hur mång gånger kan man ta du kör väll bara en gång i vecken Nemesis och det funkar allfall bra va? är det kanske bättre att köra typ 5ggr en vecka sen nesta vecka ingenting alls osv?

Edit: vad är halveringstid på oxykontin och tramadol?

En gång i veckan med Subbet låter bra, det har ovanstående gud [Nemesis ] lyckats med ett BRA tag nu.

Alkohol kan du ju ta ca 2 gånger i veckan, med risk att bli lite skabbig.

Benso kan du väll blanda med Alkohol eller ta ensamt på mindre högtider typ ledighet om du nu har jobb, du skiter i att festa o.s.v.
Benso är inte bra att ha som sak att luta sig tillbaka mot ens två gånger i veckan, knappt ens en gång

Ta det lugnt, köp hem lite Kratom om du saknar opiat/opioidkänslan då kratom inte har lika läskiga bieffekter, inte lika lätt att bli beroende av + höjjer toleransen som fan så det blir inte kul att ta det allt för ofta.
Citera
2007-07-17, 19:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TsarensKurir
En gång i veckan med Subbet låter bra, det har ovanstående gud [Nemesis ] lyckats med ett BRA tag nu.

Alkohol kan du ju ta ca 2 gånger i veckan, med risk att bli lite skabbig.

Benso kan du väll blanda med Alkohol eller ta ensamt på mindre högtider typ ledighet om du nu har jobb, du skiter i att festa o.s.v.
Benso är inte bra att ha som sak att luta sig tillbaka mot ens två gånger i veckan, knappt ens en gång

Ta det lugnt, köp hem lite Kratom om du saknar opiat/opioidkänslan då kratom inte har lika läskiga bieffekter, inte lika lätt att bli beroende av + höjjer toleransen som fan så det blir inte kul att ta det allt för ofta.

Fan benso har jag lyckats få i mig 40st på 5 dagar. Xnaror 1or alså
Citera
2007-07-17, 19:55
Medlem
The Masters avatar
Citat:
Fan benso har jag lyckats få i mig 40st på 5 dagar. Xnaror 1or alså
Wow tuuuung kille.... Hela 40mg på 5 dagar, oooohhhhhfan vilken hårding du är. Finns nog ingen på detta forum som klarar dom mängderna....
Citera
2007-07-17, 20:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av The Master
Wow tuuuung kille.... Hela 40mg på 5 dagar, oooohhhhhfan vilken hårding du är. Finns nog ingen på detta forum som klarar dom mängderna....

Finns säket dom som käkat det på en dag men det är inte så jag menade vill bara kunna köra på ett smart sätt utan att bli beroende för mitt liv är tillräcktligt fuckat som det är
Citera
2007-07-17, 20:03
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Master

Nu tror jag inte det var för att skryta heller. 40mg på fem dagar är väldigt mycket om man ser till doser läkare förskriver, men kan ju sväljas på en kväll med lätthet om man väl börjar ta dem. Brukar ju bli en tendens till att mycket vill ha mer...

Abel, det fungerar inte i längden att ta så ofta. Skulle säga max två gånger i veckan så långt ifrån varann som möjligt.
Citera
2007-07-17, 21:23
Medlem
Psychotics avatar
Glöm nu inte bort att man även kan bli beroende av att vara påverkad, behöver ju inte vara någon specifik substans man fastnar för. Sen så övergår det ju säkerligen tillslut till någon enskild drog.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in