2008-03-10, 18:05
Medlem
Sazcis avatar
Jag värkar va den enda som tycker synd om Valencia, vilket lag dom har ändå har dom inget spel

Tycker dom ska hämta Mourinho till nästa säsong, en start mittback istället för Helguera. En offensiv mittfält för att skapa lite kreativitet i deras anfall, inte bara sidleds pass. Och en riktigt bra forward. Däremot tycker jag att värvningen av Banega va riktigt bra.

Nån som vet varför Morientes inte spelar?
Citera
2008-03-10, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sazci
Jag är rätt säker på att han står på skadelistan.
Citera
2008-03-10, 20:01
Medlem
Helle031s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deak
Jag är rätt säker på att han står på skadelistan.
Japp det gör han.
Och Koeman kan dra hem till Holland, han är inte rätt man för VCF.
Citera
2008-03-10, 22:57
Medlem
Villons avatar
Citat:
Jag värkar va den enda som tycker synd om Valencia, vilket lag dom har ändå har dom inget spel
Du är tyvärr inte den ende som håller på den för ögonblicket gravt misskötta och notorisk underpresterande klubben Valencia CF. Tyvärr.

Och nej, Koeman är inte rätt man.
Citera
2008-03-11, 01:03
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:

Tycker dom ska hämta Mourinho till nästa säsong, en start mittback istället för Helguera. En offensiv mittfält för att skapa lite kreativitet i deras anfall, inte bara sidleds pass. Och en riktigt bra forward. Däremot tycker jag att värvningen av Banega va riktigt bra.

Väldigt OT: men vad surt det måste kännas för Elfsborg att de åkte ut mot just Valencia som ju sedmera floppat. Som Haglund så smart sa "här är ett lag som kan vinna Champions Leauge".
Citera
2008-03-11, 10:42
Medlem
bravehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Väldigt OT: men vad surt det måste kännas för Elfsborg att de åkte ut mot just Valencia som ju sedmera floppat. Som Haglund så smart sa "här är ett lag som kan vinna Champions Leauge".

Haglund framstår mer och mer som en pajas fast ifos så tog han ju Elfsborg till gruppspelet i uefa-cupen.
Citera
2008-03-11, 18:59
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braveh
Haglund framstår mer och mer som en pajas fast ifos så tog han ju Elfsborg till gruppspelet i uefa-cupen.
Tog och tog, snarare misslyckades med CL's gruppspel. Fick de ens en poäng i UEFA-Cupens gruppspel?
Citera
2008-03-12, 09:38
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Tog och tog, snarare misslyckades med CL's gruppspel. Fick de ens en poäng i UEFA-Cupens gruppspel?
Ja, en poäng. De spelade 1-1 mot AEK Aten hemma....
Citera
2008-03-12, 22:22
Medlem
Multiplys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Du är tyvärr inte den ende som håller på den för ögonblicket gravt misskötta och notorisk underpresterande klubben Valencia CF. Tyvärr.

Och nej, Koeman är inte rätt man.

Soler är borta så nu kanske vi kan trycka hem lite bra folk. Som jag ser det så behövs egentligen ingen speciell profil förutom att saknaden av Albelda är ganska stor (det aset!) tycker vi behöver en bättre balans mellan mittfältet och Villa, och ja, valencia ska spela 4-2-3-1 alternativt 4-3-2-1 med en offensiv arizmendi!
Citera
2008-03-13, 00:42
Medlem
Mesmeros avatar
http://www.expressen.se/sport/fotboll/1.1082778/hoppas-att-alla-kan-forsta-mitt-utspel

Nu har alltså Mancini dragit tillbaka sitt påstående att han ska sluta efter säsongen. Vilken soppa! Han har helt klart tappat fotfästet och maken till att fälla krokben på sig själv har jag sällan skådat. Som jag ser det borde ledningen sparka honom nu för att Inter överhuvudtaget ska kunna hävda sig framöver. Pinsamt är en underdrift.

Mvh,

Mesmero
Citera
2008-03-13, 01:13
Medlem
Helle031s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multiply
Soler är borta så nu kanske vi kan trycka hem lite bra folk. Som jag ser det så behövs egentligen ingen speciell profil förutom att saknaden av Albelda är ganska stor (det aset!) tycker vi behöver en bättre balans mellan mittfältet och Villa, och ja, valencia ska spela 4-2-3-1 alternativt 4-3-2-1 med en offensiv arizmendi!
VCF ska spela omställningsspel som tidigare, men Koeman tror att han ska odla fram Barcelona-spel verkar det som.
Valencia ska innehålla så många spanjorer som möjligt, inga 19-åriga holländare.
Morientes tillbaka nu också.

Citat:
Ursprungligen postat av Mesmero
http://www.expressen.se/sport/fotboll/1.1082778/hoppas-att-alla-kan-forsta-mitt-utspel

Nu har alltså Mancini dragit tillbaka sitt påstående att han ska sluta efter säsongen. Vilken soppa! Han har helt klart tappat fotfästet och maken till att fälla krokben på sig själv har jag sällan skådat. Som jag ser det borde ledningen sparka honom nu för att Inter överhuvudtaget ska kunna hävda sig framöver. Pinsamt är en underdrift.

Mvh,

Mesmero
Och hur relaterar du detta till La Liga?
Senast redigerad av Helle031 2008-03-13 kl. 01:16.
Citera
2008-03-13, 09:48
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multiply
På vilket sätt är Albelda aset i sammanhanget?

Koeman håller på och pillar där det inte behövs, vilket orsakar problem såväl på kort som på lång sikt. Han har yttrar för 4-4-2 som han försöker spela som ytterforwards (Joaquin) samtidigt som Arizmendi, som uppnbarligen trivs rätt bra till höger i anfallet får agera diffus utility man. Nog för att Sanchez-Flores visade en ganska omfattande oförmåga att värva de spelare som verkligen behövdes, men man behöver ju inte spä på problemen man redan har.

Koeman borde lagt ner energin på att få Van Der Vaart till klubben och i övrigt försökt bibehålla tryggheten. I dagsläget vet ungefär ingen vad deras roll på planen egentligen är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in