2008-01-28, 09:18
Medlem
Ezzelinos avatar
Ja, Real Madrid har nog gjort det avgörande rycket, imponerande mot Villarreal i går. Schuster framstår alltmer som en av de bästa nu verksamma tränarna.
Citera
2008-02-03, 15:40
Medlem
Almeria slog Real
Citera
2008-02-03, 17:09
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Ja, Real Madrid har nog gjort det avgörande rycket, imponerande mot Villarreal i går. Schuster framstår alltmer som en av de bästa nu verksamma tränarna.
Så såg det onekligen ut förra veckan men nu när Real gick och förlorade finns det en öppning för Barcelona. Dock så ska man minnas att det var ett bra tag sedan som Barcelona verkligen tog chansen i ligan, hela förra säsongen var ju en fantastisk orgie i otagna chanser och det instabila spelet har ju som bekant fortsatt.

Nej jag tippar på att psyket är fortsatt sämst när det gäller i ligan och att Osasuna oväntat plockar en pinne.
Citera
2008-02-03, 18:04
Medlem
Villons avatar
Valladolid - Valencia 0-0 i halvtid. Koeman har nu ungefär en halvek på sig att med i stort sett ordinarie manskap åtminstonde lyckas göra mål, annars tror jag att jag slutgiltigt tappat förtroendet för hans förmåga att styra upp det här.
Citera
2008-02-03, 19:09
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Valladolid - Valencia 0-0 i halvtid. Koeman har nu ungefär en halvek på sig att med i stort sett ordinarie manskap åtminstonde lyckas göra mål, annars tror jag att jag slutgiltigt tappat förtroendet för hans förmåga att styra upp det här.
2-0 och Villa gör mål igen, vilken jävla grej. Nu kommer laget med största sannolikhet att bryta samman av nervositet igen så fort de sätter foten på Mestalla, men för tillfället ser jag positivt på det här.
Citera
2008-02-10, 09:41
Medlem
dricksprits avatar
Barca kryssade igår igen, se om Real kan ta tag i pinnen och dra ifrån nu så det slipper bli så jävla spännande.

Tror inte Valladollid har så mycket att sätta emot på Santiago. Men det finns inga säkra matcher.
Hoppas skadeläget i truppen ordnar sig snart.
Citera
2008-02-10, 11:55
Bannlyst
Hade tippat på Sevilla igår så jag såg matchen. Brukar inte kolla på Spanska matcher så ofta men jag måste säga; fysatan vilka usla domare det är. Det blir typ gult kort om man går in axel mot axel. Den där Keithas första varning var mild även för en spansk domare, det hade nog inte ens blivit frispark i England.

I övrigt var Barca rätt kassa. Sevilla borde avgjort i första men den "usla" Valdez börjar höja sig mer och mer. Vänsteryttern, som är född 88 i Sevilla, är fettbra. Ska bli kul att följa honom i CL.

För övrigt så är Ronaldinho helt under isen. Man kan inte fatta att det var samma person som dominerade för några år sen.
Citera
2008-02-10, 15:42
Medlem
Galacticos avatar
Enligt vissa tidningar i Spanien kommer Robben Raúl Robinho att bilda anfallstrio ikväll, mycket intressant om det stämmer!
Citera
2008-02-10, 16:59
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dricksprit
Barca kryssade igår igen, se om Real kan ta tag i pinnen och dra ifrån nu så det slipper bli så jävla spännande.

Tror inte Valladollid har så mycket att sätta emot på Santiago. Men det finns inga säkra matcher.
Hoppas skadeläget i truppen ordnar sig snart.
Det är sorgligt att se Barcelona nuförtiden. Inte för att gladfotbollen är borta utan för att de har så många stjärnor, så mycket talang men så få vinnarskallar. Ingen som riktigt kan styra upp laget i de riktigt avgörande lägena. Det var på ett fitthår förra veckan men man klarade sig med lite turaktiga studsar och igår höll det helt enkelt inte. Visst, Sevilla är en riktigt svår motståndare men Barcelona hade helt själva målat in sig i hörnet de satt i igår och när en vinst behövdes så levererade de inte.
Det blir nog en kraftig upprustning under nästa säsong och att åtminstone Rijkard, Ronaldinho och Deco får gå.
Citera
2008-02-10, 16:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Galactico
Enligt vissa tidningar i Spanien kommer Robben Raúl Robinho att bilda anfallstrio ikväll, mycket intressant om det stämmer!

Uppställningen brukar presenteras 40 min före match, och inte av nån jävla randomtidning två dagar före. Förmodligen skitsnack.
Citera
2008-02-10, 17:46
Medlem
Inte många matcher det blir mål i precis just nu haha
Av 5 matcher står 4, 0-0. Gladfotbollens förlovade land typ.
Citera
2008-02-10, 18:08
Medlem
Gurrams avatar
Ikväll drar det kungliga laget ifrån! Förra veckans fadäs är ett minne blott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in