Förr när jag fortfarande pundade brukade jag kunna få ryck och märka upp buntvis men har aldrig sett vare sig någon av mina egna eller någon annans märkning.
Men bara för att jag såg den här tråden igen så ska jag märka upp vad jag har i pluskan. 2 tvåhundringar och fyra tjugor: "FLASHBACK Monkeyspank" kommer snart i omlopp.
Jag har aldrig kommit över en FB-märkt sedel, trots att det var flera år sen som jag första gången läste den här tråden. Vill minnas att jag även märkte ett par sedlar själv. Får kanske ta och göra det igen.
Men hallååå! Jag har ju fått en sedel märkt Fb för ca ett halvår sedan. Visste inte om denna tråden då utan stötte på den idag.
Tyvärr minns jag inte vad det efterföljande var.
Bor utanför sthlm.
Ql grej, men tror faktiskt det är så att när butiker/handlare lämnAr in dagskassor till uppräkningsställerna så sorteras väl skadade samt sedlar med klotter på bort. Rätta mig om jag har fel
Ql grej, men tror faktiskt det är så att när butiker/handlare lämnAr in dagskassor till uppräkningsställerna så sorteras väl skadade samt sedlar med klotter på bort. Rätta mig om jag har fel
Inte omöjligt att så sker, men å andra sidan kunde man förr i tiden få rätt sargade sedlar.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!