Citat:
Ursprungligen postat av fredde88
Skojar du?

Nej. Plockade ut allting och märke hela skiten här hemma. Satt vid köksbordet och märke av. Men tyvärr, som jag skrev under var jag handlade en tv idag så jag betalade kontant, sen betalade jag en skuld till flickvännens Morfar på 11 000 kronor eftersom vi har haft ekonomiskt besvär och levt på soss. Men mina pengar har varit gömda i min Pappas namn
Citat:
Ursprungligen postat av rockstar82
Kan du ta en bild på detta?

Sedlarna har jag handlat för nu. Åkte och köpte en ny TV en kompis, han är köpte nämligen en ny i förrgår och valde istället att ta med familjen till Dominikanska Republiken så jag köpte hans tv. Våran tv från stenåldern hade gått sönder så jag åkte in och betalade kontakt. Säljaren såg väldigt häpen ut när jag betalade allt kontant.
Men, nästa gång när jag märker, då ska jag fota. Iofs var det inte så mycket att märka. Min flickvän satt i vardagsrummet och märker och jag vid köksbordet. Det roliga är, banken undrade vad jag skulle med alla pengar till.
Jag sa; jag ska resa till Thailand i 2 månader, har inte haft semester på sen 2005. Nästa gång, då får ni se bild på min Flashback-katt-tatuering på underarmen som kommer till våren.