har märkt ett flertal 500/1000 (ca 25k) och tagit lite bilder men hittar bara två av dem samt imageshack verkar ligga nere just nu, återkommer med bilderna jag hittat senare. sedlarna är märkta FB-A.
har märkt ett flertal 500/1000 (ca 25k) och tagit lite bilder men hittar bara två av dem samt imageshack verkar ligga nere just nu, återkommer med bilderna jag hittat senare. sedlarna är märkta FB-A.
här är länkar till de bilder jag hittat, tyvärr saknar jag en med ca 12k på också, lägger upp om jag finner den:
Nu fladdrar det runt ett gäng sedlar märkt FB - Liten i Linköping. Lämnat dem bla i Baljan (Fik på LiU) och Hg (Studentkrog) och på hemköp i Ryd. Kan även betalat pizza för någon av dem... Hoppas nån stöter på dem.
Om jag minns rätt är det hittils:
3x100
1x50
2x20
FB-SinCity är ute i handeln sedan länge, glömde dock bort att skriva i denna tråd, inte för att det spelar någon avgörande roll direkt...
Har även sett någon FB-sedel, och skulle väl egentligen skrivit i den andra tråden, men det glömde jag ju bort helt, likaså nicket som stod på sedeln naturligtvis. Lite småroligt projekt är det dock ändå...