Vi är nu inte långt ifrån en miljon kronor i inrapporterad summa!
Summan är just nu 954 850kr!
Top3 är uppdaterad igen, och vi vet väl alla vilken som ligger i toppen vid det här laget, enda förändringarna är att Arier nu plockat tredjeplatsen från Trillobit samt att Riggis utökat sitt bidrag med 127 000:-.
Vem blir det som rapporterar beloppet som tar oss över miljonstrecket? Det kommer självklart att skrivas ut här i tråden av undertecknad.
Var en sann FB:are du också, börja markera dina sedlar!
En mille nästa! Tack för fortsatt god koll på händelserna!
Jag bidrar idag med...patetiskt i sammanhanget...3 x 100 märkta FB D_M. Skall snart sprättas i väg mot lite mat på en ICA-butik i östra Uppsala.
Jag har hittills spridit 8x100, 4x50, 12x20, de flesta runt om i Örebro. Notera att summan 1 miljon endast är inrapporterad summa, jag tror att det cirkulerar mycket mer än så
Jag har hittills spridit 8x100, 4x50, 12x20, de flesta runt om i Örebro. Notera att summan 1 miljon endast är inrapporterad summa, jag tror att det cirkulerar mycket mer än så
...för att inte tala om Sveriges Riksbank. De har ju fan märkt upp hur mycket som helst...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!