Citat:
Ursprungligen postat av Jens_Söderberg
Har du lust att hjälpa mig lite på traven här. Vad är den röda tråden mellan Fisting, Flashback media group och Fredrik Reinfeldt?
(OT, jag har fortfarande inte fått något svarsmail. Finns det någon möjlighet att du lägger upp bevisen på megaupload?)
Jag har skickat filerna och även laddat upp på megaupload. Du får strax ett mail med ytterligare material.
Fredrik Reinfeldt är det svagaste. Jag tänkte stryka namnet och ersätta med X men glömde i hastigheten detta. Hur som helst behövs en förklaring. Flashbacks uppträdande är direkt besynnerligt. Uppenbart rör det sig om en inre krets inom flashback, och då får vi detta klart: Flashback Mediagroup kan ha infiltrerats. Vem är skum? Jomazi och ChristianX. När jag postade ett avsiktligt tvetydigt inlägg fick jag omedelbart problem med uppkopplingen. Samma sak hade tidigare skett när jag postade fakta om bÖgsmittspridning. ChristianX är nästan skamlöst ohöljd försvarare av Fredrik Reinfeldt och dessutom mycket snabb att censurera opponenter enligt gängse metod. Tidigare hade Jomazi jiddrat med uppkopplingen när jag påvisat bÖgarnas smittspridning. Den kringgick jag efter några dagar, och så var jag tillbaka, Där har du en solklar bÖg-Moderat Connection.
Och som sagt, två filer säkrade från Red Right Fist Fucking.
Den ena med "ffotos", den andra med "fotos". Mission accomplished.