Citat:
Ursprungligen postat av
Netgeared
Finns en söt 25 årig blondin ca 5mil söder om Örebro. Har besökt henne nyligen, hon är seriös och väldigt lättsam att vara med. Riktigt trång också, fick mjuka upp en stund med ett finger i taget bra länge innan jag kunde komma in! Och hon fejkade inte orgamserna, dom kändes. Bra upplevelse säger jag.
Fina tuttar, bruna rådjursögon och en lagom rumpa. Lite tatuerad, men passade henne.
Hon lägger ut annonser då och då på Rosa sidorna.
Henne har jag träffat både hemma hos hennes kompis och i bil. Ett tag ville kompisen titta på. Jag avböjde då. När jag senare ville ta dom båda hade kompisen skaffat pojkvän och ville inte. Hon såg rätt söt (kompisen) 21, blond, lite mullig med stora tuttar.
Vad gäller 25-åringen instämmer jag med Netgeared. Jag tyckte dock att hon hade lite för bråttom. Snabbt av med brallorna, suger i 20 sekunder. När man sen knuffar bort henne för att slicka får man bara hålla på i 20 sekunder. Sen vill hon bli tagen bakifrån. Sist blev det bättre dock, för jag var beredd på vad som skulle henne. Så jag kunde styra det åt mitt håll. Hon ville ändå inte bli slickad så länge som jag ville. Synd, hon smakade gott. Tror att hon inte ville komma så fort, eftersom jag är en slickmästare...