2013-08-19, 08:11
Medlem
Hej

Tar gärna tips på bra och gärna trevliga eskorter runt Örebro.
Känner till Julia och Lotta
Citera
2013-08-20, 19:15
Medlem
Finns en söt 25 årig blondin ca 5mil söder om Örebro. Har besökt henne nyligen, hon är seriös och väldigt lättsam att vara med. Riktigt trång också, fick mjuka upp en stund med ett finger i taget bra länge innan jag kunde komma in! Och hon fejkade inte orgamserna, dom kändes. Bra upplevelse säger jag.
Fina tuttar, bruna rådjursögon och en lagom rumpa. Lite tatuerad, men passade henne.
Hon lägger ut annonser då och då på Rosa sidorna.
Citera
2013-08-22, 16:51
Medlem
Någon som vet något om Söta Angelie?
Hon annonserar på Adoos.
Tacksam för tips om henne och gärna andra
Citera
2013-09-04, 15:48
Medlem
Någon som har träffat "hobby eskorten" på adoos som beskriver sig som :sexig, kurvig hobby eskort på 2 2 år söker renliga, trevliga, seriösa män för träff. Hon säger att hon har eget ställe och tar 1500 för en halvtimme.
Citera
2013-09-07, 17:33
Medlem
Hört rykten att Paulinahot är tillbaka i Örebro en sväng, hon ska tydligen vara i en klass för sig enl det jag hört om henne.
Någon som vet om det stämmer eller är det bara ett rykte?
Citera
2013-09-10, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bariobro
Någon som har träffat "hobby eskorten" på adoos som beskriver sig som :sexig, kurvig hobby eskort på 2 2 år söker renliga, trevliga, seriösa män för träff. Hon säger att hon har eget ställe och tar 1500 för en halvtimme.

Tyvärr inte mkt att ha.
Citera
2013-09-11, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tompa1977
Tyvärr inte mkt att ha.

Va synd vill du utveckla vad som va dåligt?
Citera
2013-09-11, 09:43
Medlem
Citat:
Va synd vill du utveckla vad som va dåligt?

Jag skriver direkt till dig istället. Vill inte gärna vara för tydlig här, men ingen jag kan föreslå
Citera
2013-09-11, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tompa1977
Jag skriver direkt till dig istället. Vill inte gärna vara för tydlig här, men ingen jag kan föreslå

Något som vet något om Jessica, negress i Örebro? Ser bra ut på bilder.
Citera
2013-09-16, 19:55
Medlem
Negresser och bilder är ofta ett ett sorgligt kapitel, fejk mao. Senaste gången var hon 30 kilo tyngre 20 år äldre än bilderna hon vart skitförbannad när jag påpekade detta och drog.
Citera
2013-09-18, 05:13
Medlem
Robqrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netgeared
Hört rykten att Paulinahot är tillbaka i Örebro en sväng, hon ska tydligen vara i en klass för sig enl det jag hört om henne.
Någon som vet om det stämmer eller är det bara ett rykte?
Det stämmer. Jag skrev om henne strax innan jag blev avstängd i 4 veckor av nån frigående psykpatient till moderator. Jag skrev att hon var på väg tillbaka efter utlandsjobb. Tror hon skulle till Ibiza på nån stripklubb.
Jo hon är i en klass för sig. Det är bara brasilianskorna i London som kan mäta sig med hennes stil, utseende och vilja att vara kunden till lags. (Inom rimliga gränser, naturligtvis) Visa henne respekt och du blir bemött som en kung. Sen uppskattar hon att man är lika snygg och välutrustad som jag förstås.

Ska boka en träff i början av nästa vecka. Hon tar bara mailbokningar nuförtiden, än så länge. Kanske ändrar sig.
Citera
2013-09-18, 05:14
Medlem
Robqrs avatar
Citat:
Jag har sett henne. Finns på rosa också. Inget jag skulle satsa mina slantar på...Ser inge vidare ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in