• 1
  • 2
2007-07-16, 17:23
Medlem
lill-mes avatar
Halloj allisammans, brukar smygsurfa lite hr och var runt om p ntet och lsa om bermuda triangeln.
Man har ju hrt s mycket om den, exempelvis saker som frsvinner "sprlst": Flygplan, btar, mnniskor, djur you name it.
Men, detta r bara en teori. Men den kan samtidigt vara mycket logisk om man tnker efter.

Det finns skert andra som nmnt denna teori, men det struntar jag i!
Den lyder.

Tnk om ngon regering/aliens/skumma saker, dljer ngot dr?
Ett projekt, en anlggning, ngot historiskt. Ett fynd, "skum" aktivitet.
Information, oklara saker som kan ha effekt p mnniskors vardag.
Exempel, det r s mycket snack om area 51 hr och var. Tnk om det r s att det r en fet jvla undervattenbas, eller att regeringen har upptckt ngon "Utomjordisk aktivitet" och har som avtal med aliens att inte avslja ngot.

Men, folk fr flyga ver hur dom vill, men.
Nr folk brjar snoka/f information/syner s griper regeringen in. Eftersom dom har en bevakning eller liknande dr. S d fr dom plan att "strta" och mnniskor bortrvade.

Och drmed s har dom byggt upp en myt att mystiska saker existerar, och en massa skrner och sdant. S om ngon frsvinner som har befunnit sig dr, s r det kanske inte logiskt. Men en frklaring att den personen frsvunnit.
Eftersom han/hon befunnit sig i triangeln.

Hller ni inte med mig? Kom grna med mera om detta, spna vidare.
OBS! Jag r inte psyko i skallen, detta r enbart bermuda triangeln ur en annan synvinklen, s skriv inget som "HahAa!! sHiTT manNen!! e Du ruBbAd lr???". Aja, fortstt! Intressant mne att diskutera
Citera
2007-07-17, 01:58
Medlem
plast_i_grsets avatar
Jag trodde att det redan va bevisat varfr iaf ngra / ngot av palnen frsvan dr.
Sg ngon dokumentr fr ett tag sedan dr dom hittat ett(?) av planen.
Citera
2007-07-17, 02:47
Medlem
Hrde en teori om att det berodde p att metangas utsndrades frn botten vilket ndrade vattnets brkraft. Mycket spekulativt, dock.
Citera
2007-07-17, 11:19
Medlem
cruz_vandams avatar
I sjlva verket har dr ej frsvunnit mer btar eller flygplan i bermuda triangeln n ngon annanstans. Det r sledes en bluff, det r iaf vad jag har lst..
Citera
2007-07-17, 14:43
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cruz_vandam
I sjlva verket har dr ej frsvunnit mer btar eller flygplan i bermuda triangeln n ngon annanstans. Det r sledes en bluff, det r iaf vad jag har lst..
Precis, det finns hur mnga galna ider som helst, men faktum kvarstr att det inte hnder mer olyckor dr n ngon annanstans, om man har med i berkning hur vltrafikerat omrdet r.
Citera
2007-07-22, 03:00
Medlem
ska ju finnas en liknande triangel p andra sidan jordklotet vid japan nn som vet nt om den?
mjligt att det r nn ubtsbas eller liknande som gr strningar, men alla rvarhistoriet som fins om den tror ja inte p.
Citera
2007-07-23, 21:57
Medlem
OmgHaxxs avatar
Bermuda triangeln r ju bara en my, det r inte fler olyckor dr n nn annanstans.
Citera
2007-07-27, 18:02
Medlem
Det finns allts fortfarande folk som tror att det r ngot mystiskt med Bermudatriangeln? Oj oj oj.
Citera
2007-07-29, 17:26
Medlem
DAGGER[X]s avatar
Det verkliga mysteriet med Bermuda triangeln torde vl vara hur den blev ett mysterium till en brja med...
Citera
2007-08-02, 13:09
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DAGGER[X]
Det verkliga mysteriet med Bermuda triangeln torde vl vara hur den blev ett mysterium till en brja med...
Ngon satt och lekte med en karta och en penna?
Citera
2007-08-16, 07:06
Medlem
Herr gurkas avatar
Det dumma med det hr r att om ett skepp frsvinner i "bermuda-triangeln" s sprider det sig ver hela jorden hur snabbt som helst. Men om ett skepp frsvinner och man hittar vrakdelarna r det inte intressant och ingen fr reda p ngot.
Citera
2007-08-21, 21:09
Medlem
Dejads avatar
Har s gott som seglat igenom bermuda triangeln, trodde det var klarlagt att det var en bluff skapad av nn journalist fr massa r sen?

Med tanke p btlivet i miami r det snarare lg mngd btar som gr under...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in