• 1
  • 2
2007-07-16, 19:08
Medlem
Ecstanols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whissle
Men baja-majatvål äter man för att ha kul och flumma runt med, det var inte syftet med hans intag av dessa, så din jämförelse av dessa två saker är helt fel. Men du kanske inte kan tänka så lång utan bara är i desperat behov av att komma med oväsentliga inlägg om saker du inte förstår dig på.

Ok. Jag jämför inte substanserna Baja-Majatvål och tryptizol, och hur dessa fungerar i människokroppen. Jag jämför hur poänglöst Baja-Majatvål är till annat än handtvätt, och hur Tryptizol är meningslöst till annat än som antidepressiv.
Citera
2007-07-16, 20:44
Medlem
Whissles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ecstanol
Ok. Jag jämför inte substanserna Baja-Majatvål och tryptizol, och hur dessa fungerar i människokroppen. Jag jämför hur poänglöst Baja-Majatvål är till annat än handtvätt, och hur Tryptizol är meningslöst till annat än som antidepressiv.

Av dom svar jag har fått i den här tråden tycker jag det verkar som att Tryptizol faktiskt funkar ganska bra som sömnmedel.

Att du drar en parallel mellan att trycka i sig skit för att man vill ha kul och fjanta omkring med att ta en medicin som ger jobbiga biverkningar för att man måste få sömn tycker jag pekar på att du inte resonerar så jävla långt innan du skriver.
Citera
2007-11-16, 19:16
Medlem
jag har fått dom utskrivet för sömnprobem, men gillar dom inte! det är absolut inget man kan flöddra på enligt mig... man blir bara lite trött... på mitt packet står det att jag ska ta 3st 25mg 2-4 timmar innan jag går och lägger mig!
Citera
2007-11-17, 02:36
Medlem
Genious Brothers avatar
Fick Tryptizol utskrivet för några år sedan imot sömnbesvär. Och man kan varken knarka eller sova på dem. Och bara jobbigt dagen efter
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in