Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Se min edit.
Att sedan den här trådens skapare behövt nästan ett år på sej att komma fram till en kopia, kanske är ytterligare ett bevis för att det nog inte var intelligensen som gjort honom till kvinnors hatobjekt.
Kanske hade det gått bättre om någon som du eller jag skapat en sån här tråd?

Ok, fair enough!
Däremot så tycker jag att det finns en relevant frågeställning i denna tråd. Hur kommer det sig att smarta kvinnor väljer drägg-partners i sådan utsträckning som ju ändå tycks vara fallet.
Om man ser sig omkring i den egna bekantsskapskretsen, eller drar sig till minnes skolåren, så måste jag säga att det är betydligt vanligare att kvinnor väljer ned sig vad gäller partner än att män gör det. Hur många smarta killar känner ni som har ett urblåst våp till partner? Och hur många smarta och ordentliga kvinnor känner ni som har en looser med olja under naglarna eller en långhårig rockstar-wannabe till pojkvän? I min bekantsskapskrets är iallafall det senare betydligt vanligare.
Sannolikt beror det på att unga kvinnor har större behov av att frigöra sig från sin tråkige medelklassfarsa än vad söner har att frigöra sig från sina mödrar.