2007-07-15, 11:32
Medlem
Morphiuss avatar
Vet inte vart jag ska lägga den här tråden men försöker här.

Satt och tittade på en film i natt och helt plötsligt öppnas ett dos fönster där det stod att diskdefragmenteraren hade tagit en en alyrapport på enhet C:

Det har aldrig hänt förut och misstänker att det är någon som är inne och rotar i mitt nätverk. Har även upplevt datorn väldigt trött och seg imellanåt.
Eller startar defrag av sig själv när windows XP anser att det behövs ??
Citera
2007-07-15, 11:40
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morphius
Vet inte vart jag ska lägga den här tråden men försöker här.

Satt och tittade på en film i natt och helt plötsligt öppnas ett dos fönster där det stod att diskdefragmenteraren hade tagit en en alyrapport på enhet C:

Det har aldrig hänt förut och misstänker att det är någon som är inne och rotar i mitt nätverk. Har även upplevt datorn väldigt trött och seg imellanåt.
Eller startar defrag av sig själv när windows XP anser att det behövs ??

Såvitt jag vet startar inte defrag av sig själv i Windows XP, men det är ju möjligt? Tycker det verkar konstigt att någon som ev. skulle ha tagit kontroll över din dator skulle sitta och starta defrag. Vill minnas att detta hände mig någon gång för en 2-3 år sen, då jag använde windows 98
Citera
2007-07-15, 13:16
Medlem
LiLWizs avatar
Jag har för mig att defrag kan starta om du har seriöst oreda bland dina ettor och nollor.. Men det är precis som sistnämnda talare sa.. Win98.. Vet inte om det följde med till XP.. Inget att bry sig om ändå, windows är som det är..
Kan ju vara glad att det inte var MSRÖJ
Citera
2007-07-15, 13:21
Medlem
Morphiuss avatar
Mm tyckte med det var skumt! Varför skulle någon göra sig besväret att ta sig in och starta defrag.. Tack för svaren

*cased closed*
Citera
2007-08-15, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morphius
Mm tyckte med det var skumt! Varför skulle någon göra sig besväret att ta sig in och starta defrag.. Tack för svaren

*cased closed*

Diskdefragmenteraren startade för mig med nu i ett DOS-fönster, när jag satt och spelade. Undrade vad det var som datorn jobbade så förbannat med. Så du är iaf inte ensam
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in