• 7
  • 8
2015-06-01, 18:44
Citat:
Ursprungligen postat av Frans-Jaeger
Enligt Flashback är "tvåan" alltid att föredra...

(jag undrar också om det är värt att ladda ner tvåan och kolla på den, vuxen har man ju tyvärr blivit)
Tvåan är rejält tråkig. Skulle inte rekommendera den för en filmkväll, men den duger om man är ensam hemma och vill kolla på något medan man äter.
Citera
2015-06-05, 02:22
Medlem
WardenMcCluskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
Tvåan är rejält tråkig. Skulle inte rekommendera den för en filmkväll, men den duger om man är ensam hemma och vill kolla på något medan man äter.

Den är ju inte enbart tråkig den är rejält pinsam också. Klarade knappt av att se den. Tycker den här Honest Trailer sammanfattar rätt bra vad som är fel med filmen.
https://www.youtube.com/watch?v=7SCBl_SkWq8
Citera
2015-06-05, 15:36
Citat:
Ursprungligen postat av WardenMcClusky
Den är ju inte enbart tråkig den är rejält pinsam också. Klarade knappt av att se den. Tycker den här Honest Trailer sammanfattar rätt bra vad som är fel med filmen.
https://www.youtube.com/watch?v=7SCBl_SkWq8
Den var till och med värre än vad jag kom ihåg. Honest Trailer ger en väldigt ärlig recension av filmen och nu minns jag hur pinsam jag tyckte att Jeff Daniels och Jim Carrey var. Filmen är horribelt dålig helt enkelt och förtjänar inte sina 5.8 på IMDB. Betyget är en svag 4 enligt mig.
Citera
2021-06-12, 14:52
Medlem
Svartskäggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cook
Bäst är nog denna:
"State Trooper: Pullover!
Harry: No, it's a cardigan but thanks for noticing.
Lloyd: Yeah, killer boots man!
"
Är "Yeah, killer boots man" roligt? Vad är det roliga med det?
Citera
2021-06-12, 18:35
Medlem
XtraXs avatar
Gick i mellanstadiet när den släpptes såg den på bio. Minns besvikelsen när man misslyckades fatalt med att tända eld på ens fisar.
Citera
2022-04-19, 00:04
Medlem
Generalanderssons avatar
Dum dummare var bra när den först kom ut i 94 och några år därefter, men jösses vad långtråkigt det är se denna film i dag.
Citera
2024-09-29, 01:31
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Dum dummare var bra när den först kom ut i 94 och några år därefter, men jösses vad långtråkigt det är se denna film i dag.

Nej du har fel. Helt klart den bästa komedin som skapats genom tiderna…
Citera
2024-09-29, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MiniGangster
En annan rolig scen är ju Lloyd lägger laxeringsmedel i Harrys kaffe och när Harry är på toa i Marys scen så får man se hur Lloyd skrattar när han är påväg till marry. haha
Marys pappa när han upptäcker att Harry skitit ner hela huset.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in